indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

accid
User
User icon of accid
spacer line

Ik wilde dit eerst in een ander topic vragen dat ik had opgestart maar dat wordt dan te onduidelijk daar door de off topics die daar nu op staan.
.
De vraag is simpel en ook simpel te beantwoorden voor hen die daar verblijven denk ik.
.
Als je niet met je eigen vervoer komt en je wilt toch zelf de bestuurder zijn van een motor of auto, waar kan je dan het beste terecht om een auto of motor te huren?
.
Ik heb beide rijbewijzen

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 10-12-2011 06:00 accid wrote: De vraag is simpel en ook simpel te beantwoorden voor hen die daar verblijven denk ik.

Dat valt tegen. Als je in Yogya woont hoef je daar meestal geen vervoer te regelen, want dat heb je al. Auto's weet ik dan ook niet (al begrijp ik dat de prijs ongeveer 4-500 rb per dag is en ze er vaak niet happig op zijn om een auto zonder chauffeur te verhuren), brommers gewoon op Prawirotaman. Dat kostte 30 rb per dag, maar ik heb gehoord dat de prijs opgelopen zou zijn naar 50 rb. Ze verhuren niet aan IndonesiŽrs.

MAD

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Getver, doe ik het weer, kwoten klikken in plaats van editen. Een ezel...

MAD

accid
User
User icon of accid
spacer line

Dank je Pak Pupyes, had al een beetje op je gerekend.

totto
User
spacer line

Accid,
Wij huren regelmatig een auto bij Gabe, het adres weet ik niet precies maar ik kan wel aan een telefoonnummer komen als je dat wil. Hij zit in Jl. prawirotaman, als je vanaf Jl. Parangtritis komt het eerste reisbureau aan de linkerkant na ongeveer 200 meter aan het eind van de muur.
Totto

Toto Travel.com

accid
User
User icon of accid
spacer line

Dat zou erg handig zijn om een telefoon nummer te hebben totto want dan kan ik vooraf misschien regelen dat de auto op het vliegveld is.
Hartelijk dank alvast.

totto
User
spacer line

Ik heb het opgevraagd, morgen staat het erop. Totto

Toto Travel.com

totto
User
spacer line

De naam is Surahman 081802613886 het duurde even want ze doen dat liever via-via, oftewel mee eten.

Toto Travel.com

accid
User
User icon of accid
spacer line

super bedankt totto.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Nog een: Yoyok 08170424478of Sabila transport 0274 8311101 / 081903785511.
Heb je keuzemogelijkheden.

accid
User
User icon of accid
spacer line

Ik kan er nu zeker mee vooruit, dank allen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,818 posts - 13,712 topics - 28,671 members - last post @ 28-02-2020 18:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,314,310 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com