indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

mwjohanna
User
spacer line

Wat een super forum! We hebben al veel tips gevonden. Daarvoor dank.
Nu onze vraag: we willen de kustweg volgen (per bus of brommer- we zijn ervaren brommerrijders in Azi). En willen graag suggesties voor bungalow/guesthouses onderweg. We zoeken niet naar hotels met een zwembad maar verblijven graag in een simpel, authentiek/sympathiek onderkomen. Zo om en nabij de 250.000 rp.
Alvast bedankt voor het meedenken!

Groet
Joke

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Op You Tube kan je de weg al een heel eind bekijken :>) Ik heb er zelf ook een stukje op geplaatst: van Candidasa naar Amlapura.
Onderweg vanuit Sanur kom je vanzelf door Candidasa, waar ik een alleraardigst huisje heb.....da's ook op You tube te bewonderen. (filmpjes van Leesbril)
Mocht je interesse hebben om er te overnachten dan kan je me via mijn website benaderen...

Slamat datang di Bali!
Emoticon: Cooool

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Bedoelt u van Sanur - Bali naar Pasir Putih - Oost Java?

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

YB,

Je hebt in de buurt van Candidasa een strandje dat Pasir Putih heet. Dat zal Johanna bedoelen.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Thanks BJ, weer wat geleerd.
Dat betekent dat Candidasa vlakbij is, daarvoor heb je geen onderkomens onderweg nodig. In 2 uur met bromertje van Sanur naar Candidasa moet kunnen. En.....in Candidasa volop logies-gelegenheid.
Succes.

mwjohanna
User
spacer line

Dank voor de reacties!

Pierre118
User
spacer line

Pasir Putih, is dat niet White Sand Beach? Met zo'n heerlijk hobbelweggetje naar beneden? Ik ben er al meerdere keren geweest, erg mooi, en heerlijk rustig.

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Ja, pasir putih = white sand beach. In BugBug, precies tussen Candidasa en Jasri.

Rotweggetje naar beneden!!

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

.... en misschien niet meer z rustig. Warung naast warung en zonnebedden op het strand....

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,423 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,811,014 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com