indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

tarrel
User
spacer line

hallo wij gaan binnenkort naar bali met klm 777- 300 goede vlucht gehad ? Emoticon: Bye bye

spacer line  

Ja !

"Bhinneka Tunggal Ika"

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Goede reis en veel plezier op je vakantie!!

Mijn ervaring met de KLM:
Voordeel = gevoelsmatig de snelste ( 1 stopje in Singapore om toestel te kuisen)
Nadeel = het lijkt of de KLM het presteert er in de breedte 1 stoel extra te plaatsen, waardoor alle stoelen én het gangpad smaller zijn. Doordat Nederlandse stewardessen gemiddeld breder zijn dan Aziatische, zijn de gangpaden regelmatig geblokkeerd waardoor je niet naar het toilet kan als je moet! Verder hebben ze niet de "eeuwige glimlach"....

Voor mij nr 1: Singapore, nr 2: Malaysia, nr 3: Garuda, nr 4: KLM. Met de andere maatschappijen vanuit Nederland heb ik geen ervaring.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Ik ben voor het éérst met de KLM geweest....mijn antwoord is nóóit meer voor
lange vluchten. Service was waardeloos, de stoelen écht te klein enz.enz.

Voor mij blijft Singapore 1= écht een topper'
Malaysia 2= geweldig
Garuda 3= ga ik de volgende keer proberen

Ik ben volledig met Ibusas eens. Emoticon: Party!

elsbeth
User
spacer line

Wat kunnen meningen toch verschillen.
Ik vond het prima. Service prima. Met de stoelbreedte had ik geen problemen, terwijl ik toch behoorlijk stevig ben. Zijn de andere posters misschien echt te dik? Dan maar een andere maatschappij kiezen, of toch proberen er het volgend jaar wel tussen te passen.
Ik geef toe: de dames van SQ waren een stuk knapper, maar dat vind ik nou echt niet interessant. Zelfde geldt overigens voor de heren.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ja, meningen kunnen verschillen. Naar die van mij moet je alle relevante zaken tegen het licht houden zodat de prijsverhouding klopt. Wat voor de een belangrijk is zal voor de ander niet van belang zijn en omgekeerd.
Als het gaat om de beste maatschappijen dan zijn dat voor mij SQ, MAS, Cathay Pacific en Emirates , Geen volgorde, bij de een is de stoelruimte en gemak beter, bij de ander de verzorging.
Uiteindelijk vind ik zelf een lang traject gevolgd door een korte vlucht (SQ en MAS) toch het fijnst.Voorlopig dus geen Emirates meer, het zal bijna zeker SQ worden.
Het is jammer dat Garuda (nog) niet kiest voor een non stop vlucht naar Jakarta. Voor mij zou dat een overweging zijn (de enige overigens). KLM vind ik drie keer niks, heb er in het verleden ook meerdere malen problemen mee gehad. Ik vind ook een zo kort mogelijk vluchtduur belangrijk. Verder ligt het er nog aan waar je uiteindelijk heengaat/ven terugkomt.
Ook jammer dat Thai Airways niet meer op Amsterdam vliegt (lang geleden)
Wat de crew betreft: nothing can beat SQ maar Emirates doet het wat dat aangaat ook goed. En dan heb ik het niet (alleen) over aantrekkelijke dames en heren maar de KLM dames (en nog wel een paar andere Europese luchvaartmaatschappijen) hebben gewoon niet zoveel verstand van dienstbaarheid, mensen op hun gemak stellen, praatje maken. Vooral dat laatste is wel fijn als je alleen reist en je buren niet echt communicatief zijn.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

erwin
User
User icon of erwin
spacer line

Dit jaar voor het eerst met Qatar Airways gevlogen: zeker een aanrader! Nooit beter gegeten, nooit meer beenruimte gehad. Vorig jaar met Lufthansa zat ik met mijn knieën tegen de stoel voor mij, nu kon ik nog gemakkelijk een redelijk dik boek in de stoelzak steken, en had ik nog plaats over (en ik ben echt niet gekrompen).
Het enige minpunt is Doha Airport, de terminal is véél te klein en de toiletten behoorlijk vies.
In vergelijking is Dubai een paradijs.
Volgend jaar wordt het Air Egypt, benieuwd wat dat gaat geven.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 03-12-2011 19:39 erwin wrote:
Het enige minpunt is Doha Airport, de terminal is véél te klein en de toiletten behoorlijk vies.
In vergelijking is Dubai een paradijs.
Volgend jaar wordt het Air Egypt, benieuwd wat dat gaat geven.
Dat bedoel ik dus, over terminals gesproken:
1) Singapore
2) Kuala Lumpur
3) Hong Kong
4) Dubai

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Vlieg sinds jaar en dag met KLM veel voor mijn werk ook. Ben de laatste paar jaar echter een beetje vaker vreemd gegaan (mede vanwege de bestemmingen) waardoor ik mijn status als frequent flyer kwijt ben geraakt en dus niet meer zo nodig met KLM hoef te vliegen.
Mijn ervaring met KLM is dat het een degelijke airline is. De basis is goed: de piloten zijn goed opgeleid, de vliegtuigen zijn veilig en ze vliegen doorgaans op tijd. Wanneer je echter meer verwacht, zoals beenruimte, goed eten en televisieschermpjes, dan kan KLM wel eens tegenvallen. Malaysia Airlines en Singapore Airlines zijn dan toch echt stukken prettiger om mee te vliegen. Garuda ken ik alleen van lokale vluchten, maar momenteel vind ik Garuda te duur.

From Dayeuhkolot with love

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Vliegen en 13 of 14 uur in zo'n rotding zitten is voor mij zo wie zo al een gruwel, zitplaats is altijd krap, behalve natuurlijk voor mijn Pop (maat Indonesische kabouter).
Poppy is ook één van de gezelligste reisgenoten die je kan hebben, die rolt zich op en slaapt nagenoeg de hele reis.
Eerlijkheidshalve zoek ik meestal de goedkoopste maatschappij, eten in het vliegtuig is bij alle maatschappijen meer voor de afwisseling als voor de lekkerbekken.
Is KLM toevallig de goedkoopste dan graag KLM die ben ik namelijk eeuwige dank verschuldigd.
Ik kwam 2 jaar geleden door mijn eigen stomme fout precies 24 uur te laat op Singapore.
Ons luchtschip was dus de vorige avond al vertrokken, daar sta je dan midden in de nacht op Changi.
Ik moest standby blijven voor het geval dat er passagiers niet op zouden komen dagen, 30 minuten voor vertrek twee plaatsen nog vrij, we konden alsnog mee.
Die hele grap heeft me gekost, niets dubbelo niets, dat noem ik service.

spacer line  

mijn vlieg ervaring is dat ik maleisia airlains toch goed vindt goed service . allen de vlucht duurd erg lang'7 uurtjes moeten wachten. voor de vlucht naar den pasar'hoewel je lekker vet gemest wordt. en je niet meer uit je stoel kan komen'de stewardesen zijn heel erg vriendelijk en spontaan'klm heb ik ook mee gevlogen .een koude boel.en stuch.nagemaakte stuwadesen.valse glimalach'arogant'nr 1.singapore airlines goede service .luchthaven top bangert nr 1 in de wereld'ik heb zelf's mogen douchen tijdens mijn verblijf voor een tussen stop'' no pay'' en gratis internetten. Emoticon: Bye bye

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Het voordeel van die blonde vierkante uit de klei getrokken KLM-stewardessen is dat ze zelfstandig kunnen denken. En dat nog ook doen.

MAD

accid
User
User icon of accid
spacer line

Vaak zie je van dit soort topics en dan vraag ik me af: waarom eerst boeken en dan vragen?
.
Uiteindelijk krijg je net zoveel meningen als er gerageerd wordt op je vraag.
.
Vlieg gemiddeld 9 lange vluchten per jaar en meestal met KLM. (degelijke en voelt veilig)
Naar en van Bali graag met KLM omdat die gewoon korte stops hebben en in feite ben je snel op je bestemming.
.
Oogjes dicht en snaveltje toe en heb dus geen last van ruimtes, tv schermpjes en of stuwardessen bij KLM.
.
Daarentegen willen de stuwardessen van die Azialtsiche airlines je nog wel eens voor van alles en nog wat onnodig uit je slaap halen.
.
Stuwardessen KLM ? TOP dus!

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

spacer line  

KLM is echt de boerenluchtvaartmaatschappij, het is dat de stewardessen nog net geen klompen aan hebben... En vriendelijkheid kennen ze ook niet!

1. Singapore
2. Malaysia
3. Garuda
4. Cathay

Emoticon: Yes!

spacer line  

Ik ben met verschillende matschappijen gevlogen.

Singapore, Garduda, KLM, Lufhansa. Air France

Ik ga ook voor de KLM en sluit me aan bij accid zeker het gevoel van veiligheid speelt ook mee bij mij... wellicht is het schijn veiligheid..

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Vorige week met KLM naar Ned. gevlogen, korte vlucht, zakelijk, boerentrienen die je je natje en je droogje geven, geen omhaal geen gedonder, had ik de keus zou ik gewoon KLM kiezen, helaas verliezen ze de strijd voor mij om 500 Euro duurder te zijn, jampie.
Hier nog effe een oudejaarslot kopen, heb ik een volle bingo dan wordt het KLM anders kies ik Emerates Emoticon: Wink

spacer line  

1Ik hoop dat je de hoofdprijs wint Malam bisnis class vliegen is dan altijd mogelijk ( wellicht nu ook )! Emoticon: Smile

Je hebt een kans van 0,00000002 geloof ik om te winnen.... Wellicht gebruik ik een nulletje te veel of te weinig. De staats heeft wel de hoogste winkans aldus een onderzoek van de consumentenbond..

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ach dromen moet je hebben, eerste klas vliegen verdorrie ik zou het best één keer willen, maar ja ik herinner mij altijd weer aan een gevleugeld uitspraak van mijn ouder moedertje, je kan toch wel dansen al is het niet met de koningin hahahaha.
Ik ben al stik gelukkig dat ik kan doen wat ik doe, half jaar Indonesië en een maand Nederland, kijk ik om mij heen dan ben ik gewoon een bofkont.

spacer line  

Mooie uitspraak je kan toch wel dansen alleen niet met de koningin hahaha

Zolang je danst heb je plezier en dat hoeft niet met de koningin te zijn...
Die uitspraak kan je in heel veel vormen uitleggen dat is het mooie daar aan.

Heb je meer van dit soort uitspraken Malam?

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Ach....Malam als je tevreden ben met het geen wat je hebt ben je al een gelukkig mens toch?? Vooral samen met Poppy kan je de hele wereld aan.... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 26-12-2011 14:11 bule gembel wrote:
Mooie uitspraak je kan toch wel dansen alleen niet met de koningin hahaha

Zolang je danst heb je plezier en dat hoeft niet met de koningin te zijn...
Die uitspraak kan je in heel veel vormen uitleggen dat is het mooie daar aan.

Heb je meer van dit soort uitspraken Malam?

Ach dat mensje had wel meer aardige uitspraken.
Om ontopic te blijven "Hoe hoger je vliegt des te dieper je kan vallen"
En "Iedereen ziet je als je dronken bent, maar niemand ziet je als je dorst hebt" hahahaha.

Pamelabak
User
spacer line

Als we met Malaysia Air vliegen, worden we meestal door de KLM ingecheckt en daar heb ik geen goede ervaringen mee. Tot 2x toe ben ik iets kwijt geraakt: de 1e. keer zouden ze persoonlijk met 2 verende bergwandelstokken afgeven aan de crew, deze zijn dus spoorloos en de 2e. keer zijn we bagage kwijt geraakt. En dan word je van het kastje naar de muur gestuurd. KLM zegt dat Malaysia verantwoordelijk is en Malaysia geeft weer aan dat KLM verantwoordelijk is. Ikzelf vind dat KLM verantwoordelijk is, daar zij inchecken.

Deewee
User
spacer line

De Aziatische maatschappijen geven mij toch meer gevoel van service. Wanneer mijn vrouw ligt te slapen bij SQ krijgt ze een stickertje bij de hoofdsteun en wordt met rust gelaten. Ik slaap niet en gedurende de nacht wordt regelmatig iets aangeboden. Malaysia Air service ook goed. Vroeger Garuda ook geen klagen over. Bij de KLM op een nachtvlucht denken ze dat iedereen slaapt en krijg je niets, misschien komen ze voorbij maar wel erg snel en zonder vragen.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Dát is de reden Deewee waarom wij niet meer met KLM willen vliegen.... Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo

Samasama
User
spacer line

Hoor net van de KLM dat met 60 dagen visum je niet kan meevliegen als je van plan bent je visum te verlengen - aangezien je volgens hen je maximum verblijf overschrijdt, dit houdt dus in dat voor een verblijf langer dan 60 dagen je nooit met KLM kunt vliegen.
Dit ter waarschuwing voor iedereen die van plan is te gaan boeken , beter KLM vermijden !

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,202,192 topic views - 233,618 posts - 13,687 topics - 24,399 members - last post @ 16-09-2019 15:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,275,761 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com