indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

SanderBali
User
spacer line

On 03-12-2011 12:21 bronbeek wrote:
DroomDecor.nl schreef

Sander ziet de bui vast al hangen Bronbeek! Mensen die hij nog nooit heeft gezien of persoonlijk heeft gesproken die zichzelf uitnodigen om kroketten bij hem te komen eten. Hij zal wel denken, kletsen jullie maar lekker, maar van die kroketten blijven jullie af hahaha!

Over het vervoer van de kroketten. Als je geen diepvrieszak kunt gebruiken, kun je de kroketten misschien in noppenfolie wikkelen? Ik heb er niet veel verstand van, maar dat lijkt me wel te isoleren.

Ik kreeg vanmorgen al een mailtje uit Bali, het personeel van het hotelletje waar we al jaren logeren wil graag helpen oliebollen bakken. Het worst vast een gezellige boel, want het is een heel klein keukentje!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bronbeek vind het jammer dat zijn Febo uitnodiging mislukt is
Nu moet ik in m’n eentje de Nengah kroketten oppeuzelen
Geintje hoor Droomdecor.
Lees mijn eerste posting “Kroketten en oliebollen verkrijgbaar op Bali”
Ik geef hier alle gegevens over Theo en Nengah omdat ik ze goed ken en ik respect heb voor harde werkers die een eerlijk en kwaliteits produkt maken
Dus prijs ik ze de hemel in met kreten om reacties uit te lokken.
En dat is geslaagd gezien de mislukte Febo uitnodiging aan Droomdecor
En dat is geslaagd gezien de reacties van Sander Bali (Beter dan Febo??Rot toch op!)
En dat is geslaagd gezien de reacties van Yeroen: (PizzaHut goede pizza's? Rot toch op!)

Met die Pizzahut wilde ik SanderBali even wakker schudden
Satirisch bedoelt ,want natuurlijk moet je eerst het andere geprobeerd hebben om daar over te oordelen en niet merkblind al het andere afwijzen.
Ik weet trouwens niet eens wat Febokroketten zijn al heb ik weleens van die naam gehoord
En wat Piza’s betreft.Ik hou niet van die dikke deegkoeken.
Wel knappende dunne pizza”s en die heb ik eindelijk ontdekt bij een Japans restaurant in Papaya- Wonokromo te Surabaya.Zijstraat van Giant-Wonokromo(richting Marina mall)
Ik denk niet dat Yeroen dit soort pizza’s bedoelt doch ieder z’n smaak, hé Sander?

Wat het zelf maken van kroketten en oliebollen betreft daar heb je geluk mee als je als toerist over keukenfaciliteiten kan beschikken en dan is het heerlijk om je hobby daar te kunnen uitoefen als je dat graag wilt.
Uiteraard hebben de NLers die hier wonen dit keuken probleem niet.

Ik sta wel verbaasd van Sander Bali om perse die Febokroketten ingevroren in de handbagage mee te nemen.Ze blijven echt wel goed in de koffer!
Een dag van te voren inkopen en thuis in de vriezer doen.
Vlak voor vertrek in de koffer mikken en alles komt goed
Het vriest op 10 km hoogte wel een beetje in het bagage ruim.
Ik neem al jaren op verzoek ongeveer 5 kilo worstsoorten mee (bloed-tongen-gekookte-lever-hemaworsten)en die zijn nog steenkoud als ik de koffer open maakt op Bali.
Daarbij loop je ook niet het risico dat er een bijdehandje van de Bali douane in je handtasje gaat snuffelen en je Febootjes in beslag neemt en dat je de dompet moet trekken

Om in de sfeer te blijven van SanderBali met zijn bakje ijs(leuk bedacht),dit was mijn sprookjes verhaal en reageren doe ik niet meer want dat wordt oeverloos gepraat en dit topic ging over oliebollen mix kopen op Bali

Ik wens jullie allen zeer veel genot met de oliebollen en kroketten.
Tevens een prettige jaarwisseling.

Ik ken die Nengah kroketten en vond het niks. Smaken verschillen.

In de bagageruimte van een vliegtuig wordt het niet kouder dan 5 graden celsius en als je pech hebt en er dieren meevliegen dan gaat de temperatuur nog meer omhoog. Dus die handel gaat ontdooien.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Waarschijnlijk een ontluistering. In de bagageruimte van een vliegtuig vriest het niet. Het is ambient "bijna" gelijk aan de temperatuur in de cabine voor passagiers. Een heel mooi voorbeeld hiervan is wel, er worden raspaarden gevlogen. Die vliegen met begeleider. Voor wedstrijden bijvoorbeeld. Deze "cargo hold" is overigens ook voor de dubbele crew die er op een "lang haul" vlucht is. Er is een opening, zoiets als een klein trappetje tussen de "decks" Dus vergeet rustig het verhaal dat het in een laadruim ambient anders zou zijn dan in het deel van het vliegtuig waar de passagiers zitten. Ik ken het fenomeen wel dat koffers kunnen condenseren. Dat klopt echt ! Als gedurende een vlucht van meer als 12 uur de koffers op een temperatuur van ongeveer 20 graden celius worden gehouden. En het lossen van koffers heeft plaats op pakkem beet 30? Ja, dan condenseren ook koffers. Dat helaas is niet omdat de koffer blootgesteld was aan temperaturen ver onder nul op 30.000 voet. Dat zal gelukkig ook niet gebeuren !

It's only kinky the first time.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,501,306 topic views - 239,820 posts - 13,723 topics - 32,189 members - last post @ 14-07-2020 08:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,155,897 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com