indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
spacer line  

Ik wil graag weten wat dit kost. Ook of het retour is en met welke maatschappij enzo.

alvast bedankt!

spacer line  

Hoi
Wij zijn in maart 2003 met Merpati van Bali naar Lombok gevlogen.
Weet niet wat de prijs was of dat merpati nog steeds vliegt tussen bali en Lombok.

Groetjes Marco en Sabina
www.puriweddingholland.nl

robbert
User
spacer line

In April 2004 E 45,00 per persoon retour met Merpati.
Have fun Rob

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Het kost als je eventjes zoekt op het vliegveld aldaar en niet in het weekeinde vliegt zo'n 40 euro geloof ik.

marshall
User
spacer line

Hummm....ik weet niet de prijs van Bali naar Lombok. Ik weet wel dat Jakarta-Solo......wat ongeveer 45 minuten vliegen is ongeveer 20 euro kost...one way. Jakarta-Lombok (ongeveer 1.45 u.vliegen) 40-50 euro one way. Deze tarieven heb ik tussen Okt en Dec. 2004 moeten betalen, vliegtuigmaatschappij; Lion Air.

Salam, Ewoud

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

Hahahaha... Lion Air en one way... dat klinkt toch wel weer erg beroerd na hun laatste avontuur!!!

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

hex00000
User
spacer line

On 12-01-2005 10:13 Mariannegls wrote:
Ik wil graag weten wat dit kost. Ook of het retour is en met welke maatschappij enzo.

alvast bedankt!

6 oktober 2004 kostte een enkeltje Lombok > Bali 20 euro, zowel met Merpati als met Lion.
Vr Gr

Etienne Hex

spacer line  

Hey bedankt allemaal

M'n vriend is inmiddels met een enkeltje naar Lombok gevlogen. Met Merpati was hij 275.000rp kwijt.

Weten jullie trouwens wat een retourtje met malaysia bali-nl kost ? of singapore mag ook?

hex00000
User
spacer line

On 17-01-2005 19:19 Mariannegls wrote:
Hey bedankt allemaal

Mn vriend is inmiddels met een enkeltje naar Lombok gevlogen. Met Merpati was hij 275.000rp kwijt.

Weten jullie trouwens wat een retourtje met malaysia bali-nl kost ? of singapore mag ook?

Ligt er echt aan in welke periode je wilt vliegen. En of er actietarieven zijn.
Beide maatschappijen hebben momenteel actietarieven. Kijk daarvoor op hun site. Singapore heeft thans actietarieven die lopen tot maart 2006 !
Touroperators en ticketsites hebben vaak NOG goedkopere aanbiedingen; vaak ook afhankelijk van de periode waarin je wilt vliegen.
Kijk bv eens bij een van de sponsors van deze site, Van Verre Reizen.
Op www.vliegticketspagina.nl vindt je een bonte verzameling van aanbieders van tickets.
Wat betreft service doen de bekende Aziatische vliegmaatschappijen niet voor elkaar onder.

underlined text link here

Etienne Hex

spacer line  

On 18-01-2005 12:45 hex00000 wrote:
[...]

Ligt er echt aan in welke periode je wilt vliegen. En of er actietarieven zijn.
Beide maatschappijen hebben momenteel actietarieven. Kijk daarvoor op hun site. Singapore heeft thans actietarieven die lopen tot maart 2006 !
Touroperators en ticketsites hebben vaak NOG goedkopere aanbiedingen; vaak ook afhankelijk van de periode waarin je wilt vliegen.
Kijk bv eens bij een van de sponsors van deze site, Van Verre Reizen.
Op www.vliegticketspagina.nl vindt je een bonte verzameling van aanbieders van tickets.
Wat betreft service doen de bekende Aziatische vliegmaatschappijen niet voor elkaar onder.

underlined text link here

Hey klopt. Ik weet van de goedkope acties af, maar ik moet dit weten voor mijn vriend. Aankomende zomer komt hij 3 maandjes naar mij toe dus het gaat echt om een ticket daar vandaan. dus niet vanuit Nl.

hex00000
User
spacer line

On 18-01-2005 18:36 Mariannegls wrote:
[...]

Hey klopt. Ik weet van de goedkope acties af, maar ik moet dit weten voor mijn vriend. Aankomende zomer komt hij 3 maandjes naar mij toe dus het gaat echt om een ticket daar vandaan. dus niet vanuit Nl.

Oh. Dat heb ik dan niet begrepen.
Ik vrees dat je vriend in dat geval aanzienlijk duurder uit zal zijn; maar ik heb daarover geen exacte informatie.
Succes.
Emoticon: Smile

Etienne Hex

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Bye bye Hallo Marianne.
Heb je ( weer) een vriend? Wanneer komt ie?
Zou hij dan een * Garuda of een * Singapore Flight magazine willen meenemen?
Umberto Emoticon: Stupid

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 17-01-2005 19:19 Mariannegls wrote:
Hey bedankt allemaal

Mn vriend is inmiddels met een enkeltje naar Lombok gevlogen. Met Merpati was hij 275.000rp kwijt.

Marianne is het niet gewoon verstandig eerst met AirAsia voor een prikkie naar KL te vliegen?

Gracias. Sama sama

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Een ticket met LionAir van Bali naar Lombok kost momenteel Rup.299.000 enkele reis.
Jan

spacer line  

Hey allemaal.

Dit topic is van en jaar geleden ofzo, haha. Is al niet meer nodig...

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Umberto, Ik heb geen vriend meer uit Indonesie. Ik heb inmiddels een Nederlandse vriend. Een stuk makkelijker moet ik zeggen! haha Emoticon: Smile

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Om verdere verwarring te voorkomen gaat deze op slot. Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

95,480,204 topic views - 242,154 posts - 13,761 topics - 35,539 members - last post @ 29-11-2021 17:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

156,066,399 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com