indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wij gaan in juni naar Oost-Bali en een paar dagen Jawa om ons pleegkindje te bezoeken e.d. Wij houden graag van snorkelen (Gili eilanden Lombok e.d.) en willen graag weten of er iemand is die weet of er op Bali ook mooie snorkel plekken zijn en waar.

Alvast hartelijk bedankt voor de moeite.

Rudy en Babs

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

probeer Menjangan Island is, ten Noord-Westen van Bali, het is een piep-klein eilandje 45 varen van Bali...

Er zijn ook uitstekende resorts die packages aanbieden..
Waka resorts
Mimpi Resort

Ik had een complimentary room toen bij Mimpi, waar ik dus de snorkel tocht heb ondernomen

http://www.mimpi.com/mimpi-menjangan-info.html
Kijk maar eens op hun pagina...

Naast Oost Bali zeggen veel mensen dat dit ook een uitstekende plek is om te snorkelen.

Persoonlijk een absolute aanrader

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

robbert
User
spacer line

Alhoewel ik geen snorkelervaring heb (kan nauwelijks zwemmen hi) heb ik van diverse mensen gehoord dat snorkelen (en duiken) bij Amed het einde zou zijn. Inmiddels wordt terplekke een hotel gerund door hollanders dus ik zou daar informeren als ik jou was.
Suk6 Rob

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Snorkelen, waarom niet duiken?

Maar goed snorkelen,
Menjangan, heb je Garden eels,
Tulamben, wrak van Amerikaanse schip, op 5 meter diepte,
Ahmed, mooie koralen, Eurodive
Padang Bai, Blue Lagoon,

Maar ik zou gaan duiken, dit maakt het snorkelen mooier en je ziet veel meer!!!! Atlantis in Sanur vraag naar Werner!!

sepp

klarina
User
User icon of klarina
spacer line

in amed snorkelen is inderdaad erg leuk. er ligt een gezonken japanse oorlogsboot (ofzo) langs de kust daar, vlak bij het strand. en rond die plek zwemmen veel mooie scholen vissen. ook is er aardig wat koraal te zien daar.
in indonesie hebben wij alleen bij amed gesnorkeld en het was zeker wel de moeite waard.
iedereen in amed kan vertellen waar je moet zijn voor het snorkelen.

indrapura
User
spacer line

Ruud en Babs Tulaben is ok,maar wil je echt genieten,dan moet je echt naar de Gili eilanden gaan.
Gili Menno is te gek een bounty met witte stranden,en als je een beetje laat gaat ,heb je het hele eiland alleen voor je zelf.
Er rijden geen motervoertuigen op het eiland,dus ben je afhankelijk van een paardenwagen,die overal op het eiland rond rijden,of fiets huren.
s ávonds is er weinig te beleven,maar je komt voor het snorkelen neem ik aan.
Gili trawanang is het andere eiland ook de moeite waard wel wat meer toerisme en avond vertier,maar prachtige plekken om te snorkelen.
Bij deze dan....... veel plezier
Alexander

spacer line  

Bedankt voor de diverse plaatsen waar wij lekker kunnen snorkelen als wij op Bali (16 juni) zijn.
Wij zijn een echtpaar van 55 en 50 jaar en vinden snorkelen fantatisch om te doen.

Iedereen hartelijk bedankt.

Emoticon: Bye bye

Rudy en Babs

nusadua
User
spacer line

Hallo Rudy en Babs,
in Candi Dasa hebben wij een appartement, direkt aan het strand.
Daar kun je ook al aardig snorkelen maar een 10 minuten van ons van daan richting Padangbai is een prachtig snorkel/duikgebied.Het gebied is zo mooi dat nu al een duikboot voor toeristen is gestationeert, die tochten maakt door de koraalriffen/vissen.
Bij Padingbai heb je ook prachtige plekken oa. Blue Lagoon.
Een bijzonder leuke lokatie is het eilandje Lembogan voor Sanur.
Daar moet je wel voor min .2 dagen heen prachtige snorkel lokaties.
Veel snorkelplezier,
Renaldo

robbert
User
spacer line

Hi Renaldo,
Daar vertel je voor mij iets nieuws en wat interessant lijkt. Moet je dan in Padangbai reserveren ? Gaarne wat meer info.
Bedankt Rob

nusadua
User
spacer line

Hallo Robert,
de duikboot ligt in dok bij Jepung Bay, zij hebben daar weer een andere naam aan gegeven. Het is een onderdeel van Quicksilver, heeft daar op het strand ook het een en ander uit de grond gestampt. Restaurant , bar en duikcentrum. Zonde want het was daarvoor zeer idyllisch. Als je richting Candi Dasa gaat vanuit Padangbai is het rechts voor Pertamina opslag - rechtsaf-een klein weggetje in,
let op de spandoeken over de weg wordt groots aangekondigd.
Dan kun je er ter plaatse reserveren. Op dat strandje woont ook een blanda zijn naam is Jeffery, vraag er maar naar bij problemen.
iedereen kent hem daar.
veel plezier en mail me je ervaring,
Renaldo

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,917 posts - 13,695 topics - 25,647 members - last post @ 14-11-2019 10:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,632,556 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com