indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

jwlouwen
User
spacer line

Ik vertrek op 1 januari eerst 5 weken naar Vietnam, daarna willen we tot 3 mei naar Bali gaan, is het mogelijk een 60 dagen visum aan te vragen in den Haag van ongeveer 3 maart tot 3 mei en komend uit Vietnam op Denpasar een visa on arrivel van ongeveer 7 februari tot 3 maart, dit spaart kosten en veel werk doordat je dan geen verlenging met 3 bezoeken aan kantoor immigrasi behoeft te doen.
Wie weet meer, groeten Wim

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Wat wil je nu doen, op een visa on arrival binnenkomen en dan ook alvast een ander visum erin plakken als opvolgend visum? Dat kan niet. Je kunt maar 1 geldig visum voor Indonesie bezitten, je zult dus eerst je 1e op moeten maken voordat je een andere kunt halen.

Ho Lee Fuk

jwlouwen
User
spacer line

Bedankt Yerun, ik was inderdaad van plan in Den Haag een visum aan te schaffen voor twee maanden ingaande medio maart, maar ik wilde medio februari naar Bali vertrekken en dan eerst een voa kopen op het vliegveld in Denpasar, ik zou dan dus twee geldige visa hebben.
Ik wist niets van het feit dat je maar 1 visum tegelijk kunt hebben

Groeten

Wim

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Als je meerdere visa zou mogen hebben, dan zou dit het hele verlengingen-proces overbodig maken. Bovendien zou de zo gewenste controle van buitenlanders in Indonesie ook de mist in gaan.

Helaas dus, zul je een keer moeten verlengen of eventjes het land uit moeten voor een nieuw visum. Kosten/baten langs elkaar zetten en daarop een besluit nemen.

Ho Lee Fuk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,916 posts - 13,715 topics - 29,372 members - last post @ 29-03-2020 19:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,595,114 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com