indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

catur007
User
spacer line

On 21-11-2011 21:21 bambang wrote:
Je stelt vragen die je zelf aan het UWV of de SVB kan stellen. Het zijn eenvoudige vragen waar je makkelijk het antwoord kan achterhalen.
Uit je postings blijkt dat je niet zelfredzaam bent. Je hebt nog niets besloten, je woont (nog) niet in RI. Maar je posting komt paniekerig over terwijl er nog niets aan de hand is.

Het is belangrijk dat je je zelf kan redden in een derdewereldland. Als je je afhankelijk opstelt, dan ziet het er somber voor je uit.

Ik heb het er al gevraag hoor aan SVB, Ze zeggen dat ik vrijwillig bijdrage kan betalen maar over toekomst kan ze niets over zeggen.

En ik ben benieuwd hoe jullie er over denken, daarom mijn vraag.

spacer line  

Zijn de meeste Nederlanders woonachtig in IndonesiŽ wel verzekerd? Kiest u voor een goedkope Indonesische verzekering met de daarbij behorende service of kiest u dan voor Europeesche kwaliteit?

Welke verzekeraar is naar uw mening het beste?

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

simpati
User
spacer line

FrankR
User
User icon of FrankR
spacer line

Ik heb op late leeftijd een Indonesische liefde gevonden via een dating site. Je bent nog jong en je wilt waarschijnlijk wel een Indon. vriendin/vrouw. Als je eerlijk bent op zo'n site over jezelf zullen er vast wel goed opgeleide zelfstandige vrouwen zijn die in jou geinteresseerd zijn. Als je een liefde hebt in Indonesie dan heb je een extra reden om daar voor goed naartoe te gaan.

Ik Skypte met mijn huidige vrouw elke dag. Ik ging naar Indonesie om haar te ontmoeten en zij kwam naar Nederland. We kregen trouwplannen. Ik ging nog eenmaal terug Indonesie om toestemming van haar vader te krijgen en startten de huwelijksmolen. Terug in Nederland regelde ik nog wat missende papieren, zoals een doopakte en binnen 3 maanden liet ik alles achter in Nederland. Een maand later was ik getrouwd en woonde ik samen met haar.

We leven nu van ongeveer 10 jt per maand incl. huur. Maar ik ben verder helemaal gezond en ik heb geen extra ziektekosten. Als zij jou ook financieel bijstaat dan is het wellicht wel te doen. Als ik helemaal afhankelijk van familie zou moeten zijn dan zou ik wel 2x nadenken voor deze grote stap.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,395,302 topic views - 233,711 posts - 13,689 topics - 24,565 members - last post @ 22-09-2019 18:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,515,318 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com