indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Yep, oyibo. Active Topics is gewoon te `druk' voor mobiele schermpjes. Met een muis kun je dan nog wel wat (vandaar dat het probleem bij een netbook minder speelt), maar met touchscreens loop je vast. En ik heb pianovingers.

MAD

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Okay, duidelijk. En begrijp wat je bedoelt. Eens kijken dan of daar dan een oplossing voor is.

It's only kinky the first time.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Even wat aanschouwelijk onderwijs:

Hierboven de pagina als je Active Topics opent.

En tot zover moet ik inzoomen om op een nummer te tappen.

Let wel, dit is een iPad, dus een scherm van 9,5 inch. Om op een smartphone meteen op de goeie pagina met commentaren te komen blijf je inzoomen...

MAD

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ja, mobiele versie. Die is nu niet gebouwd, dat was ook niet de bedoeling op dit moment. Zoals eerder gezegd is dit een opmaat (opruimen code achterkant, aanpassingen weergave voor de bezoekers aan de voorkant) voor verdere ontwikkelingen. Komt nog dus.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Raar, ik gebruik een ipad2 momenteel en heb jouw verschijnsel niet. Wel op mijn mobiel. Logisch, scherm kleiner. Ik heb op de ipad net als op laptop volledig beeld. Ipad instelling misschien? Latere ios versie misschien?

Voor wat betreft de telefoon ga ik met je mee. Maar als je dan het volledige scherm zou hebben bijvoorbeeld dan hen je een vergroot glas nodig waarschijnlijk.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Laatste iOS (iOS 5.01). Maar dat is niet van belang. Het bovenste plaatje toont Active Forums compleet, volledig beeld net als bij jou. Daarna moet ik inzoomen om met enige zekerheid het goeie paginannummer te kunnen tappen.

MAD

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ja! Inderderdaad de pagina letters zijn klein. Zonder leesbril zie ook ik het amper. Met leesbril gaat het beter.

Volgens mij hoeven er geen spectaculaire aanpassingen gedaan te worden voor een verandering hierin. Eens horen wat tie kan doen.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Op 14-11-2011 12:10 schreef TinieVriens:
Hallo Jeroen,

Ik vind het minder duidelijk dan vroeger. Ik moet nu veel meer scrollen om alles te overzien.
Ik kan wer wel mee leven, maar moest het toch even kwijt.
Veel succes.
Groetjes Tinie Vriens
het scrollen is iets teruggedrongen nu, doordat de opvolgende onderwerpen iets dichter op elkaar gezet zijn.
Op 14-11-2011 15:21 schreef Macan Belanda:

[quote verwijderd]

Nou ja, zoals ik zeg, het zijn extra - en misschien overbodige - knoppen. Het viel me op omdat ik het gewend ben van andere fora en het hier ook altijd zo was. Met name als je doorscrolt naar onderen in de Actieve Topics is het enigzins hinderlijk omdat je weer helemaal naar boven moet scrollen.

Maar het is slechts een persoonlijke melding hoor, kan me goed voorstellen dat niemand die knoppen op die plek(ken) mist.
De linkjes naar active/newest/tracked zijn weer terug.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Op 15-11-2011 07:06 schreef oyibo:
Ja! Inderderdaad de pagina letters zijn klein. Zonder leesbril zie ook ik het amper. Met leesbril gaat het beter.

Volgens mij hoeven er geen spectaculaire aanpassingen gedaan te worden voor een verandering hierin. Eens horen wat tie kan doen.
De letters van de topic-titels alsmede de paginanumering zijn nu al 2 pixels groter dan ze eerder waren. Dat is een redelijke optimalisatie voor de gewone schermen. Mobiel is dus een ander verhaal, dat komt nog, want daar ligt nu de focus nog niet op. Ben nog druk bezig met het eruit slopen van allerlei achterhaalde JavaScript zooi.

accid
User
User icon of accid
spacer line

Ik vind de lay-out oki doki. Lekker rustig (zelfs als de reacties wild zijn) en ook in rustige kleur. Mobiel weet ik niets van want ik kan best wel ff zonder dit forum. Houden zo wat mij betreft.

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,202,192 topic views - 233,618 posts - 13,687 topics - 24,399 members - last post @ 16-09-2019 15:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,276,042 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com