indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
moeiluku
User
spacer line

Beste mensen,

mijn naam is Gino van Lingen en ik zit momenteel in het laatste jaar van mijn opleiding "Trade Management aimed at Asia" op de Asian Business School te Rotterdam. Ik ben van Moluks/Indische afkomst en spreek goed Nederlands, Engels en Indonesisch.

Van juni 2009 t/m juni 2010 heb ik een jaar in IndonesiŽ gewoond voor een uitwisselingsprogramma (studie en stage). Ik ben momenteel in de laatste fase van mijn opleiding aangebroken waar ik een scriptie moet schrijven over een bedrijf dat zaken doet/wilt gaan doen met IndonesiŽ.

Mochten er hier mensen zijn die een volledig marktonderzoek moeten uitvoeren dan biedt ik mijzelf aan om deze voor u en uw bedrijf te schrijven die ik gelijk kan gebruiken als scriptie opdracht.

Ik hoor graag van u.

Groeten,

Gino van Lingen

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Er gaat iets niet goed met het 'management' gedeelte volgens mij, want hoe lang weet je al dat je een scriptie moet schrijven? Had er eerder aan begonnen zou ik dan toch denken?

Succes ermee!

NomeNescio
User
spacer line

Helemaal mee eens Yerun. Op voorhand geeft dit geen sterke indruk. Heb je nota bene een jaar in Indonesie gewoond en ben je nog niet in staat geweest om je zaken in orde te hebben voor je afstudeer opdracht. er is hier een INA (NL /B/Lux kamer van koophandel) en er zijn talloze NL bedrijven die hier werkzaam zijn of de overweging aan het maken zijn....

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Ja Yerun en Nomen, dat was ook mijn eerste reactie. Maar ik denk dat het niet zo gemakkelijk is om zo'n opdracht in de wacht te slepen. Ik raad Gino aan om eens bij LinkedIn te gaan rondsnuffelen. Daar zijn diverse groepen die zich concentreren op zaken en IndonesiŽ.

MAD

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Pak Pupyes; hij doet toch een studie in Trade Management? Dan denk ik dat hij zelf beter weet waat hij moet gaan hengelen dan dat wij drie dat bij elkaar weten, maar ik zal er wel naast zitten.

moeiluku
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Yerun en NomeNescio,

ik denk niet/zit niet te wachten op negatieve antwoorden over hoe het niet moet. Ik ben hier om hulp te vragen want ik weet zelf ook wel dat het op het laatste moment is. Denkt u dat ik er nu pas mee bezig ben? Dan zit u er naast en zou ik eerst maar eens dingen navragen voordat u uw oordeelt velt.

Ja ik heb een jaar in Indonesie gewoond, en ik heb daar ook een hoop connecties opgebouwd en veel familie wonen. Ook op de aandelenbeurs, met opties om daar aan de slag te kunnen en eventueel grote projecten mee te draaien. Dus connecties genoeg, maar het gaat nu om hier, in Nederland. En zoals Pak Pupyes zegt, het is niet zo makkelijk om een opdracht in de wacht te slepen.

Maar goed dat is mijn mening.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Blaat; je bent in dat jaartje Indonesie al behoorlijk verpest zo te lezen. Jij geeft geen verdere info dan 'ik heb dit NU nodig'.. en dan verwacht je dat wij (in ieder geval ik) alvast na gaan vragen? Nee dus, dat doe ik niet. Waarom niet? Omdat ik denk dat je kennelijk net te weinig moeite hebt gedaan, hoeveel moeite je al hebt gedaan.

Zoals ik al eerder zei: Succes ermee!

moeiluku
User
spacer line

Ik zou toch maar eerst goed lezen wat er staat? Ik zeg helemaal niet dat ik het NU moet hebben. Ik biedt mezelf aan en vraag eventueel om hulp mochten er mensen zijn die een marktonderzoek moeten uitvoeren.

Misschien is mijn management gedeelte dan wat slecht, maar je communicatieve vaardigheden zijn nog slechter.

Als je toch niks wilt doen, waarom zou je dan reageren? Heel onnozel !
Ik vraag het alleen aan de mensen die eventueel wel willen helpen, en er staat niet bij dat ik graag commentaar wil hebben van mensen die het zogenaamd al zo goed weten.

Mvg

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Als het nu een communicatiesciptie zou moeten zijn, dan was dit topic ruim voldoende!!! Emoticon: Laugh out loud

Ga staan waar geen plek is om te staan.

moeiluku
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Pak Ronald: hahaha ja echt he Emoticon: Shiny

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik heb geen studie communicatieve vaardigheden gedaan, maar ik weet wel dat je met een dergelijke instelling nergens komt. Verwachten dat je op een forum geen commentaar krijgt.. hoe simpel wil je het hebben! Emoticon: Very funny

moeiluku
User
spacer line

Natuurlijk begrijp ik dat er feedback gegeven zal worden, ook commentaar. Ik neem aan dat u in de zakenwereld ook wel leert dat u commentaar op meerdere manieren kan geven.

Opbouwende kritiek, of het commentaar een positieve wending geven. Waarom niet? Ik doe ook alleen maar mijn best. Maar goed dat is mijn mening.

Het is al best zo.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Topic op verzoek gesloten.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

78,720,971 topic views - 236,091 posts - 13,703 topics - 27,352 members - last post @ 18-01-2020 10:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,419,576 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com