indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

elsbeth
User
spacer line

Ik zeg helemaal niet dat het normaal is voor de langverblijvers. Ik hoor alleen wel van meerdere van jullie dat dit soort zaken vaak voorkomt. Dat buitenlandse mannen graag voor de vrouwen naar Indonesie komen. Uiteraard heb ik dit soort dingen ook met eigen ogen kunnen zien. Alleen noemt men het liever anders.
En wat betreft die lekker wip in Sukabumi, ik denk dat er niemand dichterbij zit dan jij, dus houd je ogen goed open (en je portemonnee.., dat mag je zelf weten).
Malam, ik begrijp je reactie best hoor. Ik vind het ook wat ranzig, maar het gebeurt.
Mensen willen graag sex, krijgen ze het niet voor niks, dan zullen ze er voor moeten dokken. En dan wordt hier de vraag gesteld: moet dat in een club, of vind ik de dames ook op straat?

senior
User
User icon of senior
spacer line

Ach, ik ken Thailand een beetje en het sex toerisme word altijd genoemd en op de voorgrond geplaatst in de Westerse media, en er zijn inderdaad bepaalde plekken waar je erover struikelt maar verder is er veel meer moois in het land te zien. Net zoals in Indonesie

hati hati, pelan pelan

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Natuurlijk kan je als bleekgezicht in heel AziŽ wat te neuken vinden, ik ben niet heiliger als de paus, maar een vraag hier die er op neer komt waar kan je ze gemakkelijker vinden in IndonesiŽ of Thailand daar kan ik echt ziek van worden.
Weer zo'n oerlelijk bleekgezicht die met een horkerig gedrag geen succes heeft bij Nederlandse dames en die zijn gerief in AziŽ zoekt, aduh ampun
Krijg er kippenvel van, terug komen in Nederland met grote verhalen hoeveel ze er op hun stok hebben gehad, is het niet om misselijk van te worden??????????
Ja volgens Elsbeth geeft dat stuk ellende het eerlijk aan dus het mag en kan. Ssshttttt

senior
User
User icon of senior
spacer line

Yep, en als ik de posting van Jomtien (dat plaatsje ligt overigens naast Pattaya) lees, wil hij gezien de prijzen die hij noemt ook nog voor een dubbeltje op de eerste rang zitten..cq liggen .. Emoticon: Devil

hati hati, pelan pelan

SanderBali
User
spacer line

On 26-10-2011 12:18 Yerun wrote:

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.SanderBali; inderdaad, sommige vrouwen hier doen er geen enkele moeite voor te verbloemen dat ze je wel een nachtje willen gebruiken al zit vrouwlief naast je. Je moet het lef maar hebben. Maar of dit een regel is? Ik denk het niet. Maar dat wil niet zeggen dat mensen niet kunnen genieten van de uitzonderingen, toch?

Idd , ongelofelijk hoeveel lef ze hebben. Niet alle vrouwen natuurlijk maar het overkomt me wel regelmatig. Dat moest ik wel ff aan wennen want dat maak je in NL niet zo snel mee. En ja, als het kan moet je er van genieten, is toch heerlijk zo'n cultuur. Soms denk ik wel eens eigelijk zonde om een vaste relatie te hebben in IndonesiŽ.

SanderBali
User
spacer line

On 26-10-2011 12:18 Yerun wrote:
Iedereen zijn eigen meug, en die vrouwen (en bijbehorende families) in Thailand moeten toch ook eten op de tafel krijgen, dus het is soms gewoon een vorm van ontwikkelingssamenwerking, niet?

Ja prima dat er mensen zijn die op die manier aan ontwikkelingswerk doen maar je bent wel een vies ventje als weet dat er 1000 overheen gegaan zijn. Het is daar in Pattaya meer lopende band werk.

jomtien
User
spacer line

De afgelopen 24 uur heeft constant mijn mobieltje gerinkeld. Weer een reactie van deze site. Shit, wat heb ik nu weer geschreven... wat niet door de beugel kan...?

Met enig tegenzin, maar toch uit nieuwsgierigheid mail maar geopend.Gelukkig (!) zijn er nog mensen die mijn insteek van het hele verhaal nog kunnen begrijpen. Waar moet ik anders de info vandaan halen...?

Ik begrijp heel goed dat de zgn. expats niet op toeristen, zoals ik bijv,, zitten te wachten.
Maar als je je een beetje verdiept in mij en door vraagt, zou je het haast kunnen begrijpen...misschien.

Ik ga geen zielig verhaal ophouden, maar de Heer Malem mag best weten dat mijn wijlen vrouw inderdaad uit Pattaya komt. Heb haar verpleegd en verzorgd tot het bittere eind. Helaas is zij niet meer.

Inmiddels is dit enige jaren terug. Ben ook niet meer de jongste, maar wil nog wel van het leven proberen te genieten. Er is al genoeg shit om ons heen, nietwaard...?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 26-10-2011 15:14 elsbeth wrote:
Ik zeg helemaal niet dat het normaal is voor de langverblijvers. Ik hoor alleen wel van meerdere van jullie dat dit soort zaken vaak voorkomt. Dat buitenlandse mannen graag voor de vrouwen naar Indonesie komen. Uiteraard heb ik dit soort dingen ook met eigen ogen kunnen zien. Alleen noemt men het liever anders.
Je vergeet nu een redelijk grote en snel groeiende markt Elsbeth; de markt waarbij buitenlandse vrouwen naar Indonesie komen voor dezelfde diensten uit deze sector. Maar dat ter zijde. Emoticon: Puh!

Ho Lee Fuk

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Jomtien; overigens bedacht ik me dat als je wat zocht, je dit beter in bijvoorbeeld Jakarta kunt doen. Veel meer keuze aan vrouwen, op Bali komen namelijk vaak de 'afdankertjes' uit steden op Java terecht. Helaas heeft Jakarta niet echt een vakantie-gevoel, maar het is maar wat je er zelf van maakt. Ik heb in de loop der jaren redelijk wat gezien in dit land, en ik zou nooit naar Bali toe gaan om vertier en plezier in deze sector te zoeken.

Ho Lee Fuk

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 24-10-2011 00:41 zieleffe wrote:
Jomtiet je zit hier in de verkeerde site te proberen iets te weten te komen, wat al bestaat zo lang de mensheid bestaat.
Dat vind je in ieder land, waar ter wereld, maar je moet het niet in een fatsoenlijke site vragen naar de bekendste weg

Aan de respons te zien zit hij hier anders best goed en anders hadden de moderatoren wel ingegrepen als het echt ranzig was.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 27-10-2011 02:13 Yerun wrote: Je vergeet nu een redelijk grote en snel groeiende markt Elsbeth; de markt waarbij buitenlandse vrouwen naar Indonesie komen voor dezelfde diensten uit deze sector.
Exact, de mannelijke prostitutie (gigolo's) is vele malen groter op Bali dan de vrouwelijke. Het gaat echter veel sluwer en minder opvallend. Maar Bali wordt in een rij genoemd met Tunesie, Kenya en Phuket in Thailand. Dus is er wel degelijk een vergelijk met Thailand; echter de mannelijke prostitutie i.p.v. de vrouwelijke.

Wikipedia: "The Japanese prefer Bali in Indonesia and Canadians and Scandinavian females seem to be open market consumers. The women are of every age but are predominantly middle-aged women looking for a romance and sex." Op Wikipedia-site worden met name de Japanse vrouwen genoemd maar vergis je niet in het aantal Australische en Europese vrouwen.

Al decennia lang zie ik het gebeuren op Bali. Het is nochtans subtieler dan de vrouwelijke prostitutie. Doorgaans geen platvloerse betaling met cash maar het overladen met etentjes, kado's en betaling van "studie" of kos . In feite exact hetzelfde maar alleen een andere benaming/benadering.
Er is niet voor niets vorig jaar een film uitgebracht over het fenomeen "Kuta cowboys" c.q. "Kuta Beachboys", getiteld: "Cowboys in Paradise" van de Indiase regisseur Amit Virmani. Deze film heeft veel ophef veroorzaakt in Indonesie die haar paradijselijke eiland niet graag ziet afgeschilderd als een Aziatisch "Sodom en Gomorra" (en trad het bekende "schimmenspel" weer in werking).
Afgelopen week zat ik op het strand van Legian nog de vermakelijke, subtiele werkwijze van deze "cowboys" te observeren. Evenzo opvallend is het grote aantal alleenstaande vrouwen dat vnl. neerstrijkt op Bali, dit i.t.t. andere delen van Indonesia waar doorgaans meer mannelijke bule belanden.

spacer line  

On 27-10-2011 04:21 Yogya-Bali wrote:

[quote removed]
n
Al decennia lang zie ik het gebeuren op Bali. Het is nochtans subtieler dan de vrouwelijke prostitutie. Doorgaans geen platvloerse betaling met cash maar het overladen met etentjes, kado's en betaling van "studie" of kos . In feite exact hetzelfde maar alleen een andere benaming/benadering.

Woe ha ha ha .
Dat is toch een oude kueh(oude koek) verhalen.
Jaren 70-80 waren de Australische "hippies" meisjes "beroemd" .
Ze deden het zo goed als "gratis" . Dat lees je regelmatig in diverse kranten uit die tijd ,
Van de Nederlanders of andere West Europese vrouwen waren op dat moment nog niet veel van bekend.
Het is begrijpelijk , want toen heb je nog geen massa toerisme.
Mijn eerste kennismaking met Bali was 1979 , op honeymoon reis , met 5-en, onder andere schoonmama.

bisa dicek of makemyday .

NomeNescio
User
spacer line

Niet dat het er iets toedoet, maar ik heb drie Nederlandse vriendinnen. Alle drie rond de vijftig, alle drie ongehuwd / relatieloos. Zien er niet slecht uit, hebben alle drie intensieve banen in Nederland. Los van elkaar komen ze naar Bali om zich daar de sexuele geneugten te laten welgevallen die blijkbaar geboden worden door Balinese mannen (gigolo's). Deze mannen zijn veelal eigenaar van een warung op het strand, of zijn strandventers o.i.d.. Velen van deze parttime "gigolo's" zijn gewoon getrouwd. Ik ken een strandventer in Seminyak, te lui om uit z'n ogen te kijken, maar kennelijk wel aantrekkelijk voor een bepaald slag dames, die al jaren een rijke Australische dame begeleidt en aan haar trekken laat komen op haar jaarlijkse vakanties. Hij is zelfs op haar uitnodiging bij haar in AustraliŽ geweest. Deze strandventer is gehuwd en vader van een paar kindjes. Hij oogt als de onschuld zelve.
Tot voor een jaar terug had ik geen benul dat deze services op zo'n grote schaal werden verleend op Bali. Dat je als man zonder moeite gemakkelijk kunt scoren bij een groot gedeelte van de dames - al dan niet op commerciŽle basis - was mij genoegzaam bekend; maar dat Bali een toevluchtsoord blijkt te zijn voor dames op zoek naar (een) avontuur(tje), het was voor mij een eye-opener.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Bali staat er al jaren genoegzaam om bekend het gigolo-eiland te zijn in Z.O.Azie. Ik denk dat we het ongeveer over dezelfde strandventer(s) hebben. Bij Blue Ocean-beach?

Jammergenoeg heb ik de film "Cowboys in Paradise" nog niet gezien maar lijkt me leuk......en vast herkenbaar. Het verschijnsel mag een eye-opener voor je zijn maar mannelijke prostitutie roept op de een of andere manier minder weerstand op dan vrouwelijke prostitutie terwijl er feitelijk geen enkel verschil is. De mannelijke prostitue wordt met een welklinkende benaming gigolo genoemd terwijl de vrouwelijke prostitue een hoer is.
Idem dito met "het-oude-mannetje-met-de-dikke-buik" imago: een oude viezerik die met een veel jonger meisje wordt gesignaleerd. Terwijl de "middelbare-leeftijd-dames-met-de-hangtieten" geen enkel verwijt krijgen als ze met een jonge jongen (Indonesische equivalent: brondong ) vertoeven; hooguit een wat meewarige blik.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Vergeet ook de homosuele medemensen niet die vooral op Bali hun slagje slaan. Mannen, van vrouwen weet ik het niet/is het me nooit opgevallen.

MAD

NomeNescio
User
spacer line

Dank voor de bevestiging c.q. aanvullingen

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 27-10-2011 10:36 Pak Pupyes wrote:
Vergeet ook de homosuele medemensen niet die vooral op Bali hun slagje slaan. Mannen, van vrouwen weet ik het niet/is het me nooit opgevallen.
Ook voor de homosexule medemens is er volop keuze. Juist met name op Bali is er een heel homo-hoeren (gigolo) circus actief. Ook in dat circuit staat Bali bekend als een gay-paradise (naast Yogya).
Dus Jomtien, keuze volop.

zieleffe
User
spacer line

Op 27-10-2011 03:23 schreef sapolidi:

[quote verwijderd]

Aan de respons te zien zit hij hier anders best goed en anders hadden de moderatoren wel ingegrepen als het echt ranzig was.

Ja Sapolidi dat was zijn eigen schuld door niet duidelijk te schrijven hoe en wat er in die man om gaat.
Dat was mijn eerste gedachte, nu hij uit de kast is gekomen voor zijn goede bedoelingen om een vrouw te willen ontmoeten en hij ook eerlijk is over de seks dat zo natuurlijk is als wat je hier nog al leest hoe nette mannen wij wel niet zijn.

Het volgende heb ik vanmorgen gelezen hoe toevallig deze discussie zo langzaam naar een klimax gaat van vrouwen zoeken ook een man juist op Bali.
Nou ik heb het gezien ook in Samosi Sumatra die Battakkers kunnen er ook wat van hoe stoer ze daar imponerende figuren met bodybuilders speklappen de vrouwen proberen gek te maken en dat lukte ook nog.......... Emoticon: Devil Emoticon: Confused Emoticon: Very funny

Het grappigste geval heb ik van een andere site vanmorgen gelezen.
Je hebt overal mensen voor die seks willen al is het met een ezel.
Ha ha even tussen die ernstige gevallen door, zijn soms komisch te noemen een Guna2 geval??????............ Emoticon: Wink Emoticon: Nice Emoticon: Shiny

'Mijn hoer werd een ezel'
Een man die in Zimbabwe zich bij de rechter moest melden voor bestialiteit, kwam met een heel bijzonder smoesje opdagen. Volgens hem had hij seks met een hoertje uit een nachtclub en veranderde ze tijdens de daad in een ezel.

De 28-jarige Sunday Moyo werd door patrouillerende agenten betrapt toen hij in zijn tuin de ezel stond te palen. Het lastdier lag op de grond en was met een touw vastgebonden aan een boom, zo meldt New Zimbabwe.

In de rechtbank kwam de man met een opvallend verhaal aanzetten. Hij meende dat hij een hoer voor twintig Amerikaanse dollars had ingehuurd in een nachtclub. Hij kon niet verklaren hoe het hoertje in een ezel was veranderd. Volgens de Zimbabwaan merkte hij pas dat hij een ezel stond te neuken toen hij werd gearresteerd.

De rechter oordeelde dat Moyo voorlopig vast blijft zitten en dat hij moet worden onderzocht door psychiaters.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

jomtien
User
spacer line

Die Malem kan slecht lezen.....Hier wordt helemaal geen vraag gesteld waar de meiden makkelijker te vinden zijn...Thailand of Indonesie ?

Goed lezen...beste vriend.

Ik ben nog zo een idioot om jou uit te nodigen voor een borrel...mocht ik ooit op Bali komen. Dan kun je met eigen ogen zien (als je ogen het inmiddels beter doen) ...dat ik er best nog mag zijn EN ....dat ik absoluut geen verkeerd type ben.
Maar als ik zo jou reacties volg..., ben jij niet te vertrouwen. Iedereen die maar een klein beetje anders denkt dan jij..., die deugt niet! Je bent nog in staat om iemand aan te geven...

jomtien
User
spacer line

Op 26-10-2011 15:56 schreef SanderBali:

[quote verwijderd]

Ja prima dat er mensen zijn die op die manier aan ontwikkelingswerk doen maar je bent wel een vies ventje als weet dat er 1000 overheen gegaan zijn. Het is daar in Pattaya meer lopende band werk.

jomtien
User
spacer line

Pattaya is groter dan je denkt. Ik denk zelfs dat je er nog nooit bent geweest. Anders zou je niet zo een reactie geven. Dan heb je echt alleen maar met oogkleppen opgelopen...

spacer line  

On 27-10-2011 18:41 jomtien wrote:
Die Malem kan slecht lezen.....Hier wordt helemaal geen vraag gesteld waar de meiden makkelijker te vinden zijn...Thailand of Indonesie ?

Goed lezen...beste vriend.

Ik ben nog zo een idioot om jou uit te nodigen voor een borrel...mocht ik ooit op Bali komen. Dan kun je met eigen ogen zien (als je ogen het inmiddels beter doen) ...dat ik er best nog mag zijn EN ....dat ik absoluut geen verkeerd type ben.
Maar als ik zo jou reacties volg..., ben jij niet te vertrouwen. Iedereen die maar een klein beetje anders denkt dan jij..., die deugt niet! Je bent nog in staat om iemand aan te geven...

Ik denk dat je al gedeeltelijk een antwoord heb gekregen van Amed East Bali. (Posted Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 22-10-2011 01:28)

bisa dicek of makemyday .

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Op 27-10-2011 03:23 schreef sapolidi:

[quote verwijderd]

De moderatoren grijpen alleen in als de berichtgeving hen te na komt.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 27-10-2011 22:07 Surya Atmadja wrote: Ik denk dat je al gedeeltelijk een antwoord heb gekregen van Amed East Bali. (Posted Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. 22-10-2011 01:28)
Helemaal gelijk, duidelijker kan niet.

BintangJan posted 27-10-2011 22:28
De moderatoren grijpen alleen in als de berichtgeving hen te na komt.
Valt wel mee. Ze mogen van mij veel vaker ingrijpen maar dan juist bij zemelaars die bepaalde discussies doodslaan met hun oeverloos commentaar.

Anorak
User
User icon of Anorak
spacer line

Behoorlijk weergegeven YB, ook ik heb de boy's op het strand zien rondhangen. En bij nieuwe handdoekjes rondhangen. Zo zie je de dames minder snel actief bezig ziin. Als je de moeite neemt s'avonds de bars in te gaan hoor je de witte heren over hoe geweldig "hun" Balinese wel niet was. Futiel om proberen uit te leggen dat de meeste van deze dames niet van Bali komen. Emoticon: Laugh out loud

Where there is a will there will be relatives.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

81,010,649 topic views - 238,413 posts - 13,717 topics - 29,708 members - last post @ 10-04-2020 12:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

132,116,083 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com