indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Een paar glazen wijn....grapjas. Er is hier helemaal niks bloedverdunnends te koop. De blaasjes zijn aan het vervellen. Heb het ergste wel gehad. Morgen maar een keer scrubben
Kan niet slapen trouwens. Ook hier lastige kerels die een hoop herrie maken. En ik moet over3,5 uur mijn nest uit.... Emoticon: Confused

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Tijd om te verkassen Emoticon: Yes!

Hopelijk vanavond een slaapmuts Emoticon: Stupid
Fijne dag!

Sampai jumpa!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 29-10-2011 18:34 schreef 4yoke4:
Hoi Anne Mieke,
Het was weer een heel verhaal en je kan het niet laten om andere mensen weer te helpen met hun problemen terwijl je vakantie hebt.

Je hebt dus een nieuw gebruik uitgevonden voor de peniskoker, er mee meppen naar opdringerige orang laki2 ! Waar zon ding al niet goed voor is maar voor resultaat moet lager meppen en niet om de oren.

Fijne reis verder, salam dari Belanda,
Yoke

Prachtige reactie kijk dat is even lekker tussen door een leuke verhaal en antwoord.
Meppen met een peniskoker Haha

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Anne Mieke het is natuurlijk triest dat je tegen zo'n mafketel aanloopt, maar je moet het me maar niet kwalijk nemen, ik heb me wel zitten bescheuren van het lachen.
Ik zie het namelijk helemaal voor me hoe je die vent met een peniskoker een optater tracht te geven, dat moet een uiterst koddig gezicht zijn geweest.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Geen idee wat ik met mijn laptop heb gedaan maar mijn toetsenbord doet hele andere dingen dan ik wil, een u is een 4 en een i is een 6.....Het hele ding uitgespeld om erachter te komen wat ik moet doen om het goed te krijgen. Na wat zoeken begrijp ik dat ik de instellingen kan resetten naar 3 dagen geleden, zonder documenten kwijt te raken. Laat ik dat maar doen.....en het werkt ook nog, zij het dat ik er een uur mee bezig ben. Zou het de Papuablues zijn?

misschien Anne-Miek naar configuratie gaan toetsenbord instellingen kan het ook verholpen worden, bij te veel systeemherstel is niet goed voor je computer .
Prachtig verhaal weer mep er maar op los chappo voor je daadkracht.............. Emoticon: Shiny Emoticon: Yes! Emoticon: Nice

Tussen alle serieuze gedoe is er altijd een ding die je nooit uit het oog moet verliezen
Humor Humor tussen de regels door breekt soms de sfeer van een emotionele gedachte.
Zo ook heb ik wel eens de neiging om te sterk in te zetten en dat schrikt de mens wel eens af.
Op een humor achtige wijze toch je doel bereiken is beter dan humorloos je gedachte vast te leggen.
Maar ja een mens is een mens van vlees en bloed en de geaardheid krijg je mee van erfenis, niet van geld maar van je gene die in je zit.
Zo hebben vrouwen best leuke uitingen, die je soms het gevoel geven welke kant zou dat opgaan.
Mannen hebben, kom maar op Sex and the City met een knipoog, maar vrouwen denkend dan (althans dat gevoel heb ik er dan van) daar heb je weer zo'n vreemde saks maniak .... Emoticon: Wink Emoticon: Nice Emoticon: Shiny
Hier heb je dan weer een voorbeeld de slangenbezweerder................. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 29-10-2011 18:34 4yoke4 wrote:
Je hebt dus een nieuw gebruik uitgevonden voor de peniskoker, er mee meppen naar opdringerige orang laki2 ! Waar zo'n ding al niet goed voor is maar voor resultaat moet je lager meppen en niet om de oren.
Ja, ja, ik wil anderen weleens zien in dezelfde situatie. Die vent had volgens mij meer schrik voor mijn ogen dan voor die peniskokers. Ik heb hoe dan ook resultaat geboekt. En in Jayapura weten ze nu dat je niet alles kan flikkens met westerse dames....

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Met het verhaal vandaag gaat het niet lukken. Een WiFI voucher kost hier Rp 100.000 op te maken binnen 24 uur. Dat gaan we dus niet doen. Het document kreeg ik niet op mijn stick geplakt.
Dus morgen een dubbele " aflevering"
Semua baik di biak...!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 30-10-2011 12:56 Anne Mieke wrote:

[quote removed]
Ja, ja, ik wil anderen weleens zien in dezelfde situatie. Die vent had volgens mij meer schrik voor mijn ogen dan voor die peniskokers. Ik heb hoe dan ook resultaat geboekt. En in Jayapura weten ze nu dat je niet alles kan flikkens met westerse dames....

Hoe dan ook je hebt weer bewezen dat er met jou niet te spotten valt.
Je schrijft het zo op dat het lijkt of er een film zich voor mijn ogen afspeelt.
Het is in ieder geval weer goed afgelopen en je bent nu al weer over de helft van je reis heen!
Succes met reizen en ontmoetingen in de 2e helft.
gr. Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Sommige dames slaan met hun tassie, Anne Mieke doet het met haar peniskokers. Het is maar wat je voor handen hebt en het effect is hetzelfde. De man druipt met zijn peniskoker tussen zijn benen af, hahaha.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 30-10-2011 15:46 BintangJan wrote:
De man druipt met zijn peniskoker tussen zijn benen af, hahaha.

kan toch niet, ik dacht dat die dingen omhoog wijzen. Emoticon: Red face

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Yoke,

Ik ben ook eens daar geweest en heb er één aan gehad, maar had wel een touwtje nodig om de koker omhoog te laten wijzen.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

koming
User
User icon of koming
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Anne Mieke,

Yapen is inderdaad leuk om naartoe te gaan. Ik heb er gewoond en kan je wel wat tips geven om naartoe te gaan.

groet,

Koming

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 30-10-2011 18:03 4yoke4 wrote:

[quote removed]

kan toch niet, ik dacht dat die dingen omhoog wijzen. Emoticon: Red face

De penis koker waar Anne Mieke haar belager mee trachtte weg te meppen stond in ieder geval wel omhoog, richting zijn oren Emoticon: Laugh out loud

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nou, het gaat hier lekker met de fantasie. Trouwens BJ die mannen hier hebben ook een touwtje nodig hoor, zo macho zijn ze nou ook weer niet.
Ben inmiddels in Makassar, wachten op het vliegtuig (je?) dat naar Bau Bau vertrekt, maar wel Merpati..... Niet zoveel keuze.

Alle opmerkingen over Sulawesi kunnen wat mij betreft ook hier. Heb het idee dat ik nog wel het een en ander ga zien. A.s. zondag is het offerfeest.....

AM

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ja Anne Mieke idul adha, ik kwam gisteren uit Ciancur naar Sukabumi en heb onderweg meer domba's gezien als Indonesiërs, vredig grazend langs de kant van de weg, niet wetende dat morgen hun strot wordt doorgesneden.
Als de dames van de Partij van de dieren o.l.v. Marianne Thieme deze dagen in Indonesië zouden zijn dan kunnen ze de Partij voor de dieren wel gelijk opheffen omdat ze dan bij terugkomst in Nederland onmiddelijk moeten worden opgenomen in een trauma kliniek Emoticon: Yes!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Nou AM, wordt het voor mij toch nog Papua, en wel het Asmat-gebied. Ik ben er niet zo blij mee, maar ja, we "lijden" wel vaker in dit land.
Doorgaans lees ik je verhalen, echter deze keer niet omdat ik weinig geinteresseerd ben in Papua. Voordat ik alsnog ga spitten in je verhaal, vraag: heb je ook gereisd via Agats en Mimika? Dan hoor ik dat graag en ga alsnog lezen.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

YB is een bofkont, Yb is een bofkont, YB is een bofkont hihihihi Emoticon: Shut up!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Voor mij is het lijden Malam. Ik zit liever voor de geraniums naar buiten te staren in Yogya.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 04-11-2011 06:01 Yogya-Bali wrote:
Nou AM, wordt het voor mij toch nog Papua, en wel het Asmat-gebied. Ik ben er niet zo blij mee, maar ja, we "lijden" wel vaker in dit land.
Doorgaans lees ik je verhalen, echter deze keer niet omdat ik weinig geinteresseerd ben in Papua. Voordat ik alsnog ga spitten in je verhaal, vraag: heb je ook gereisd via Agats en Mimika? Dan hoor ik dat graag en ga alsnog lezen.
Nee, ik ben niet in Agats of Timika geweest. I am sorry.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Wellicht een andere keer. Ik zal proberen hier wat te schrijven na mijn bezoek.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Gewoon doen bofkont, er zijn maar weinigen die die kans hebben Emoticon: Yes!
Onze waarde vriend die nu in de hemelen zijt had het altijd over het afwijken van het gebaande pad van de toeristen Emoticon: Yes!
Hij wist het, hij was de almachtige Emoticon: Laugh out loud
Hij zit nu op een wolk of op een vrij hete potkachel te kijken naar jou, ouwe globetrotter hahahaha, bofkont en hij is trots op jou Emoticon: Yes!
Hij zal zich de peen uit zijn pantalon lachen over bepaalde mensen die nu ineens weer het hoogste woord hebben en hiero en daaro gebruiken, maar neem maar van mij aan dat jij zijn waardering hebt YB Emoticon: Worship Ya toch SA, of heb ik ongelijk????????

spacer line  

Ik had wel gelachen over die verhaal van de peniskoker .
Wat ik niet begrijp dat er nog half naakte Papuas rond lopen .

Jammer dat het niet tot mijn interesse gebied ligt.
Ik lees wel over de Sulawesi tour , na Nusta Tenggara Barat , wil ik t.z.t ook daar heen .

bisa dicek of makemyday .

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

[quote] On 09-11-2011 17:45 Surya Atmadja wrote:
Ik had wel gelachen over die verhaal van de peniskoker . [/quote
Ja, achteraf is het een leuk verhaal voor thuis maar op het moment zelf was er natuurlijk weinig leuks aan als je als vrouw zo moet verweren.[quote] On 09-11-2011 17:45 Surya Atmadja wrote:
Wat ik niet begrijp dat er nog half naakte Papuas rond lopen .[/quote] Ik had die aantallen die ik heb gezien inderdaad ook niet verwacht, maar nogmaals ik ben net die paar dagen daar geweest toen het hele dal "uitliep" voor de nieuwe bupati. In de Soehartotijd was het verboden, daarna werd het weer het oude.[quote] On 09-11-2011 17:45 Surya Atmadja wrote:
Jammer dat het niet tot mijn interesse gebied ligt.
Ik lees wel over de Sulawesi tour , na Nusta Tenggara Barat , wil ik t.z.t ook daar heen . [/quote] Dat is zeker jammer want het is absoluut de moeite waard om een keer te zien. Wel veel duurder dan de rest van Indonesie door de afstand (dure tickets), veel per vliegtuig moeten reizen en met name in Wamena is het alledaagse leven veel duurder.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

sorry, heb een beetje zitten hannesen met editen, knippen en plakken. Krijg het niet meer goed. Moet nu een vliegtuig halen.... Emoticon: Smile

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 09-11-2011 16:20 Malam wrote:
Gewoon doen bofkont, er zijn maar weinigen die die kans hebben Emoticon: Yes!
Onze waarde vriend die nu in de hemelen zijt had het altijd over het afwijken van het gebaande pad van de toeristen Emoticon: Yes!
Hij wist het, hij was de almachtige Emoticon: Laugh out loud
Hij zit nu op een wolk of op een vrij hete potkachel te kijken naar jou, ouwe globetrotter hahahaha, bofkont en hij is trots op jou Emoticon: Yes!
Hij zal zich de peen uit zijn pantalon lachen
Zit je me nou in de maling te nemen Malam?
Als je van het toeristisch pad wil afwijken, hoef je echt niet naar Papua. Deze week was ik nog in een prachtig gebied in Kadungora en Cipanas bij Garut. Als je daar van de gebaande paden afwijkt, dan zie je iets moois waarbij de rijsterrassen Bali in het niets verdwijnen.
Jij bent pas een bofkont om te wonen in 1 van de mooiste streken van RI. Lekker vanachter je raam naast de geraniums van het uitzicht genieten..... Emoticon: Wink Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,202,192 topic views - 233,614 posts - 13,687 topics - 24,384 members - last post @ 16-09-2019 09:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,267,331 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com