indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

Greenpeace: 'Nog slechts 400 Sumatraanse tijgers over'
Gepubliceerd op 30 september 2011 13:06
De internationale milieuorganisatie Greenpeace heeft bekend gemaakt dat er naar schatting nog maar zo'n 400 Sumatraanse tijgers in het wild zijn als resultaat van de enorme ontbossing in IndonesiŽ.
Lees verder , klik op de titel

spacer line  

Zo zonde, al lees ik al jaren dezelfde berichten. Ik zou bijna zeggen : goed nieuws, ik dacht dat het er nog 300 waren ... Maar ik vind het eeuwig zonde, zeker omdat dit mijn favoriete dier is, zo mooi (van verre).

"Bhinneka Tunggal Ika"

senior
User
User icon of senior
spacer line

Van vrij dichtbij ook, maar dan bekijk je ze toch even met andere ogen...ze zijn behoorlijk imposant. Maar inderdaad schitterende dieren, die horen te blijven waar ze thuis horen.

hati hati, pelan pelan

spacer line  

Je hebt helemaal gelijk Senior, ik heb ze in Surabaya Zoo van heel dichtbij gezien, als ook in Batu Secret Zoo. Ik werd er echt gelukkigvan om ze zo dichtbij te zien, wat een prachtig en vooral imposant dier is het. Vervelend voor het dier en gelukkig voor mij zaten er wat tralies tussen (en in Batu een raam).

"Bhinneka Tunggal Ika"

spacer line  
"Bhinneka Tunggal Ika"

senior
User
User icon of senior
spacer line

Heb de mazzel gehad dat ik ze dit jaar in het wild in het grensgebied van Thailand en Burma van zeer dichtbij heb gezien....Hoop komende zomer op een herhaling.

hati hati, pelan pelan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,523,977 topic views - 239,388 posts - 13,721 topics - 31,434 members - last post @ 04-06-2020 10:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,539,517 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com