indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
mr-bluesky
User
spacer line

Beste mensen,

Mijn Oma (zelf Indonesisch) heeft in het verleden contact gehad met een hele lieve vriendin (63 jaar) van haar, ze heet Narsiti (zie foto)

Echter de contacten zijn min of meer verloren gegaan wegens de moeilijke mogelijkheden tot communiceren op beiden leeftijd, brieven schijnen niet aan te komen.

Wie zou mijn Oma willen helpen het contact te herstellen, doel is op Purwokerto een door ons betaalde,op Indonesie aangekochte GSM plus belkaartje te laten bezorgen zodat er allereerst telefonisch contact vanuit Holland door mijn Oma kan worden gelegd tussen hun beiden.

Graag alleen serieuze reactie's om beide Oma's te behoeden voor een teleurstelling.

Gegevens van diegene waarmee mijn Oma contact zoekt zijn:
Ibu Narsiti
Pangebatan Jomblang RK03RW08
Kec Karanglewas 53161
Banyumas Jawa Tengah
Purwokerto

Salam
Bij voorbaat namens haar: Dank. Emoticon: Bye bye

davidson
User
spacer line

Als brieven niet schijnen aan te komen, dan zou je haast denken, dat het adres niet meer juist is.

Je zult eerst moeten laten onderzoeken of ze er nog woont.
Ik ken iemand die een half uur van Purwokerto woont, maar die zal niet gratis dit gaan onderzoeken. Deze persoon spreekt overigens ook Nederlands.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 29-09-2011 22:39 davidson wrote:
Als brieven niet schijnen aan te komen, dan zou je haast denken, dat het adres niet meer juist is.

Je zult eerst moeten laten onderzoeken of ze er nog woont.
Ik ken iemand die een half uur van Purwokerto woont, maar die zal niet gratis dit gaan onderzoeken. Deze persoon spreekt overigens ook Nederlands.
half uurtje heen en terug op de motor kost een euro, wat rondvragen (kan nooit lang duren met een dergelijk compleet adres) nog eens een uurtje of wat.. wat moet dat kosten?

Het is dat ik niet meer in de buurt woon (Yogyakarta), anders had ik zeker wel een poging gewaagd.. dat had een leuk dagje uit geweest voor me.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Wordt geregeld. Nu.

MAD

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 30-09-2011 05:11 Pak Pupyes wrote:
Wordt geregeld. Nu.
*ratelderatel* KKN doet zijn werk hoor ik!

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Mijn vrouw kent iemand in P die wel telefoon heeft. Als ze dus het adres heeft geverifieerd kan ze er langsung met een hp naar toe. Volgens mij hebben we nog een karrevracht van die dingen liggen, dus dat kost ook al niks. Tenzij Nek Narsih staat op een iPhone 5 natuurlijk.

MAD

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 29-09-2011 22:39 davidson wrote: Als brieven niet schijnen aan te komen, dan zou je haast denken, dat het adres niet meer juist is.

Dat is niet onmogelijk. Van de andere kant is het heel goed mogelijk dat het adres wl juist is, dat nenek daar nog steeds woont (Javanen hebben nauwelijks verhuisneigingen), en dat die brief niet alleen in perfecte staat is aangekomen, maar ook nog is ingelijst en op het buffet staat te prijken. Want uit Belanda. Maar niet beantwoord. Want waarom zou je dat ook doen? Enfin, we weten het allemaal in een dag of zo.

MAD

joost
User
spacer line

Ik hoop wordt vervolgd

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ben ook benieuwd ja. Emoticon: Smile

mr-bluesky
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Pak Pupyes

Schijnbaar kun jij mijn Oma helpen, Aba

De kosten zullen door mij worden vergoed, echter ik ken jou niet, maar.

Geef je bank rekening (Indonesia BNI ?)
de codes ING > BNI ?, om vanuit mijn rekening te betalen.

Ik ga ervanuit dat dit in goed vertrouwen gaat,

mijn e-mail is: mr-blueskyRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.live.nl

Ik help mijn Oma, Thnx Pak

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Bekijk het maar, Bluesky. Ik vind dit hartstikke leuk. Als er echte kosten zouden zijn (maar ik kan me dat niet voorstellen), dan mag je geld overmaken op mijn Raborekening in Prinsenbeek (of all places). Reken er maar niet op.

MAD

mr-bluesky
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Pak Pupyes

Wees blij dat er op dit forum geen moderaters zijn.

Have fun om mensen te kwetsen.
Emoticon: Laugh out loud

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Ik ben Guna-guna. En deze opmerking zal je berouwen.

MAD

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 30-09-2011 14:36 mr-bluesky wrote:

Wees blij dat er op dit forum geen moderaters zijn.

Have fun om mensen te kwetsen.
Emoticon: Laugh out loud
que? Dat zou me een dolle bende worden!

En verder denk ik dat je nu een hele dikke plank gruwelijk misslaat. Jij wil iets, iemand biedt aan 'NU' te helpen en dat wordt afgedaan als een geintje? Tja, ieder zijn meug, maar ik zou het anders aanpakken.

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Ach Jeroen. Het is al geregeld. Ik denk een tijdje diep na, en het probleem is opgelost. Soms duurt het lang, soms niet. Soms is het pijnlijk, soms gaat het snel. ik weet het niet.

MAD

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Ik wilde een oma helpen. Het mocht niet zo zijn. Nu moet ik me concentreren. Limbabwe? Venray? Amerikaanse president? Ik kom er wel uit, maar het gaat niet van een leien dakkie. Meestal met dit soort dingen.

MAD

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Hebbes!

MAD

bambang
User
spacer line

Op 30-09-2011 15:23 schreef Jeroen:

[quote verwijderd]
que? Dat zou me een dolle bende worden!

En verder denk ik dat je nu een hele dikke plank gruwelijk misslaat. Jij wil iets, iemand biedt aan NU te helpen en dat wordt afgedaan als een geintje? Tja, ieder zijn meug, maar ik zou het anders aanpakken.

De alter ego lokt dit soort reacties op. Gezien de respons van Pak P. begrijpt hij dit.

mr-bluesky
User
spacer line

Thnx Pak, nu weet ik wie jij bent Emoticon: Wink

Lol, Blijf hier maar uit, ik probeer Mijn Oma te helpen.

Thnx Pak, have fun verder, ik schreef al, alleen serieuze zaken.
Schijnbaar wil jij jezelf verkopen.

Nu mijn Oma,........ Pak Emoticon: Bye bye
Stt, krijg je toch een PAC op je dondervan haar , ehh, Emoticon: Laugh out loud

Maar ? Wie helpt mijn Oma Emoticon: Confused
Serieuze reacties zijn welkom.

Salam Emoticon: Bye bye

elsbeth
User
spacer line

Ik kan je n ding verzekeren. Als er iemand is die jou serieus, gratis en voor niks, had willen helpen, dan was het Pak Pupyes geweest. Ik kan me voorstellen dat je door het taalgebruik van hem af en toe op het verkeerde been wordt gezet, maar neem maar van mij aan dat je het niet beter had kunnen treffen met dit aanbod.
Jammer..

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Ach, je oma zal nog wel een tijdje in leven blijven.

MAD

elsbeth
User
spacer line

Overigens, ik vind dat je wel erg snel opgeeft en de reden is me ok niet helemaal duidelijk. Heeft P.P. iets verkeerds gezegd, of heb jij iets verkeerd geinterpreteerd?

mr-bluesky
User
spacer line

Op 30-09-2011 04:38 schreef Yerun:

[quote verwijderd]
half uurtje heen en terug op de motor kost een euro, wat rondvragen (kan nooit lang duren met een dergelijk compleet adres) nog eens een uurtje of wat.. wat moet dat kosten?

Het is dat ik niet meer in de buurt woon (Yogyakarta), anders had ik zeker wel een poging gewaagd.. dat had een leuk dagje uit geweest voor me.

Dank voor deze positieve reactie, misschien bent U diegene.

Wie in staat Emoticon: Worship is op het adres een GSM met "kaartje" (lees telefoonnummer) af te leveren
Betalen wij die kosten en de reis, maar ?

Regel dat !!! Emoticon: Angry zend me a e-mail that you did it. Emoticon: Party!
Wie durft, lol ik overleg met mijn Oma
Salam Emoticon: Bye bye

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Elsbeth, ja. Ik word hier verneukt. Da's prima but if they fuck me i'll fuck them back. En ik ben een betere fucker dan wie dan ook. Bovendien ben ik Guna-guna. That'll teach the motherfucker.

MAD

mr-bluesky
User
spacer line

Ik schaam mijzelf !!

Forums zijn toch om te helpen .

Hoe ga ik het Oma uitleggen, die verwacht dat er iemand serieus met haar verzoek omgaat

Ik bescherm mijn Oma Emoticon: Angry

Help haar Emoticon: Party!

Taba Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

75,298,110 topic views - 233,637 posts - 13,687 topics - 24,452 members - last post @ 18-09-2019 19:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,365,880 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com