indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Mijn naam is Mirjam van der Laan en ik spreek Indonesisch. Ik woon in Utrecht en zou graag andere de taal leren! Dus als je naar IndonesiŽ gaat en je wil de taal een beetje spreken dan kan ik je daarbij helpen! Ook ben ik vaak in Amsterdam te vinden dus dat zou ook een mogelijkheid zijn. Als je geÔnteresseerd bent zal ik meer over mijzelf vertellen.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Jammer Mirjam....ik ga al over 14 dagen naar IR toe, ik ben nu een autodidact in het leren van Bahasa Indonesia, het gaat verschrikkelijk moeizaam.....
Als ik terug komt wil ik graag met jou in contact komen.....goed?
Groetjes

AnitaT
User
User icon of AnitaT
spacer line

Hoi Mirjam, leuk initiatief. Zou graag willen maar woon helaas te ver van zowel Utrecht als Amsterdam :-(

liesv
User
spacer line

Hoi Mirjam, ik zou graag wat meer info willen . Jekunt me op mijn mailadres bereiken.
Groetjes, Lies.

senior
User
User icon of senior
spacer line

Aan mij waarschijnlijk ook niet besteed....ik haspel na al die jaren dat ik in Indonesie kom nog steeds alles door elkaar. ... Heb het al eens gezegd: spreek en versta na 4 keer in Thailand te zijn geweest beter Thais dan bahasa Indonesia

hati hati, pelan pelan

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Onderwerp verplaatst naar 'IndonesiŽ op z'n Nederlands'

henky
User
spacer line

Mocht Utrecht te ver zijn: In januari start weer een cursus taal en cutuur in Leeuwarden. Een beetje meer utara maar ook wel gezellig joh.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Hoi Mirjam.
Doe je de Bahasa als vrijwilligster om anderen te helpen.....of is het een ťchte cursus die je geeft? Ik woont dichtbij Utrecht maar ik vind het een nare stad om erin te rijden...
Ik heb 1x een cursus gedaan en het bedrag wat er wordt gevraagd was best mahal sekali.....dus niet meer verder geleerd!!
Ik hoor het wel......als je misschien richting Amersfoort/ Soest/ Bilthoven e.o. iets kan
betekenen voor mij.....

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,021,193 topic views - 236,352 posts - 13,704 topics - 27,696 members - last post @ 29-01-2020 15:53 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,922,107 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com