indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

den haag ik ben op zoek naar indonesiche vrouw voor pidjit of een relatie. /vriendschap.
wie kent iemand?
ik ben een nederlandse jongeman

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Ik heb er thuis nog drie staan van een goed jaar. Ze luisteren naar de namen Sri, Puput en Wiwin. Allen in nieuwstaat, nauwelijks gebruikt, alleen soms wat humeurig.
Betalen alleen met credit card en retourneren is niet mogelijk.
Voor meer informatie even een mailtje sturen naar indonesischevrouwRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

From Dayeuhkolot with love

simpati
User
spacer line

Beste Robert,
Je kan ook even naar Indonesië komen dan kan ik voor jouw een advertentie zetten in de krant.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de dames dan in de rij staan bij de luchthaven om jouw af te halen!
Salam,
Jan
Malang

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Weer zo'n topic, zoeken ze geen healer zoeken ze een guling untuk di tempat tidur.
Wat moet je hier nu mee, ik ga gewoon niks zeggen, straks is Malam weer cynisch.
Volgens Om Surya moeten we dan door vragen.
Nou bij deze dan:
Wat wil je Robert en wat zoek je.
Heb je stijve spieren en zoek je iemand die kan pijit?
Of ben je geil en tracht je dure datingsites te vermijden en hier op een goedkope manier aan een Indonesische dame te komen?
Geef aan wat je zoek, dan zal je best goede adviezen krijgen Emoticon: Laugh out loud

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik zag er bij de massage-tent op steenworp afstand van kantoor net nog drie zitten. Bouwjaar in de 1990's en dus goed in wat kneedwerk. Voor een stuiver meer kneden ze ook je 3e been direct. Kan vragen of ze een paspoort hebben, hoef je alleen hun ticket te betalen, breng ik ze naar het vliegveld voor je.. heb je je eigen exemplaar binnen 48 uur in huis.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Brr wat een cynisme, mijn goede bedoelingen om door te vragen zijn volledig te niet gedaan. Emoticon: Frustrated

spacer line  

gezocht: een spontane knappe indonesisch vrouw van ongeveer Emoticon: Party! 30 -35 jaar omgeving den haag .het is een serieuze oproep.

spacer line  

On 14-09-2011 15:58 robertjansen wrote:
gezocht: een spontane knappe indonesisch vrouw van ongeveer Emoticon: Party! 30 -35 jaar omgeving den haag .het is een serieuze oproep.

Je hebt van die azijndinges Emoticon: Wink ( pissers of zo ).
Derde been ? Zeker een mutant ?

bisa dicek of makemyday .

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 14-09-2011 15:58 robertjansen wrote:

Oooh dat is duidelijker.
Misschien toch een Aziatische dating site?

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 14-09-2011 16:08 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Je hebt van die azijndinges Emoticon: Wink ( pissers of zo ).
Derde been ? Zeker een mutant ?

Ik had al een soortgelijke opmerking van je verwacht Om.
Want het was A en Om suka bilang B.
Kan je deze jongeman die waarschijnlijk tussen de 55 en schijndood is verder helpen?
Effe door vragen natuurlijk Emoticon: Yes!

spacer line  

On 14-09-2011 16:35 Malam wrote:

[quote removed]

Ik had al een soortgelijke opmerking van je verwacht Om.
Want het was A en Om suka bilang B.
Kan je deze jongeman die waarschijnlijk tussen de 55 en schijndood is verder helpen?
Effe door vragen natuurlijk Emoticon: Yes!

Nir , ikke benne niet thuis in bovenstaande materie. Dus kan de vrager niet helpen .
In Amsterdam ken ik wel een paar dames die goed kunnen pijiten ( echte pijet) , ze zitten in de oma leeftijdklasse.
Ze kunnen wel goed pijiten , garansi van OmSid.

spacer line  

On 14-09-2011 16:46 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Of ben je geil en tracht je dure datingsites te vermijden en hier op een goedkope manier aan een Indonesische dame te komen?

.

Je kan niet maken om zo te schrijven, je ken die man niet eens .

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 14-09-2011 16:47 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Je kan niet maken om zo te schrijven, je ken die man niet eens .

Vandaar het woord waarschijnlijk Om, de betekenis van dat woord? Bisa di cek mas.
Om in je eigen woorden te spreken.

bambang
User
spacer line

Op 14-09-2011 15:58 schreef robertjansen:

Heb je plannen om op vakantie te gaan in RI?
Ben je ooit in RI geweest?

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Zet gewoon een advertentie in de krant of een plaatselijke krant van je eigen woonplaats.....gezocht enz.enz.
Dat noemen wij een Blind Datte c.q. relatie advertentie.
Wie weet reageren er leuke of minder leuke vrouwen erop......de brutalen hebben de
halve wereld toch???
Succes.....we horen het wel als je geslaagd ben Emoticon: Party!

spacer line  

Geachte Robert, ik sta op het punt te trouwen, maar voor de juiste prijs mag je haar overnemen. Ik heb wel wat kosten gemaakt de laatste maanden en verwacht daarvoor een onkostenvergoeding.
Ze heeft een nieuwe APK, geen adviespunten, maar onverzekerd op dit moment. In welke prijsklasse zoek je haar ?

"Bhinneka Tunggal Ika"

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Belanda

ik sta op het punt te trouwen

Op welke voorwaarde ????
Er zijn al velen voor gegaan en met een rusultaat dat er niet om liegt.
Laat je eigen, via haar, door de staat en een leger aan advocaten leegplukken... Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Cry

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Op 14-09-2011 23:24 schreef zieleffe:
Belanda

[quote verwijderd]

Op welke voorwaarde ????
Er zijn al velen voor gegaan en met een rusultaat dat er niet om liegt.
Laat je eigen, via haar, door de staat en een leger aan advocaten leegplukken... Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Cry

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Onder welke voorwaarde :

- koude uitsluiting
- warme uitsluiting
- ze krijgt een hele mooie ketting als huwelijksgeschenk. Een hele lange, als ze hem om doet, kan ze naar de keuken en de slaapkamer. Als ze een grote mond heeft moet ze 1 schakeltje per keer inleveren

"Bhinneka Tunggal Ika"

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Ik begrijp dat je die vrouw in NL zoekt ?!

Eigenlijk wel een goede vraag, lopen er zowiezo wel singles rond in NL uit RI Emoticon: Confused

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

spacer line  

On 15-09-2011 12:15 siebjans wrote:
Ik begrijp dat je die vrouw in NL zoekt ?!

Eigenlijk wel een goede vraag, lopen er zowiezo wel singles rond in NL uit RI Emoticon: Confused

NIET VERSTANDIG. Emoticon: Wink

Doordat ze in Ollanda wonen zijn ze of hiero geboren/naar school gegaan.
En dan zijn ze al lang beinvloedt door hun Nederlandse zusters, hebben ze of willen ze bepaalde rechten .
En dan willen ze alleen maar trouwen op basis van liefde, gelijkwaardigheid en vele andere moderne wensen.
En dan is het nog de vraag of ze goed kan pijitten .

Kan je beter een Nederlandse vrouw nemen , heb je geen cultuurverschillen , je spreekt de zelfde taal , en ook geemancipeerd .

TOCH ?

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Op 15-09-2011 12:20 schreef Surya Atmadja:

[quote verwijderd]

TOCH ?

smaken verschillen nou eenmaal Emoticon: Yes!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 15-09-2011 11:47 Macan Belanda wrote:

[quote removed]

Onder welke voorwaarde :

- koude uitsluiting
- warme uitsluiting
- ze krijgt een hele mooie ketting als huwelijksgeschenk. Een hele lange, als ze hem om doet, kan ze naar de keuken en de slaapkamer. Als ze een grote mond heeft moet ze 1 schakeltje per keer inleveren

Hopelijk heb je wel kleine schakeltjes, anders heeft ze al snel een probleem. Emoticon: Very funny Emoticon: Wink

spacer line  

Op 15-09-2011 12:47 schreef Yerun:

[quote verwijderd]
Hopelijk heb je wel kleine schakeltjes, anders heeft ze al snel een probleem. Emoticon: Very funny Emoticon: Wink

Mhehehe, ik ook Oostindisch doof, dus het zal zo'n vaart niet lopen.

"Bhinneka Tunggal Ika"

spacer line  

On 15-09-2011 13:01 Macan Belanda wrote:

[quote removed]

Mhehehe, ik ook Oostindisch doof, dus het zal zo'n vaart niet lopen.

Zal niet veel helpen als de vrouw goed opgeleid en geemancipeerd zijn .
Gaf je niet toe , dan gaat ze van je scheiden .

Dan wordt je vermogen opgedeeld , je Vinexwoning, je postzegelverzameling , alles , zelfs je opgebouwde pensioen .

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 15-09-2011 12:20 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Doordat ze in Ollanda wonen zijn ze of hiero geboren/naar school gegaan.
En dan zijn ze al lang beinvloedt door hun Nederlandse zusters, hebben ze of willen ze bepaalde rechten .
En dan willen ze alleen maar trouwen op basis van liefde, gelijkwaardigheid en vele andere moderne wensen

Leg eens uit Om???????
Wat is daar mis mee???????
Is dat dan niet de basis van een goed huwelijk?????
Het lijkt er wel op dat je wil zeggen neem een Indonesische vrouw uit de kampung die accepteert maar één recht het aanrecht.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,338,756 topic views - 229,477 posts - 13,648 topics - 19,983 members - last post @ 19-12-2018 13:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,244,566 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com