indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

NomeNescio
User
spacer line

Wie kan mij helpen: ik zoek voor een kennis een adres en telefoonnummer van een Balinese kollektor / supplier van Balinese koffiebonen. Koffiebonen (asalan of export ready). Dus geen geroasterde kofiebonen, geen koffiepoeder. Koffie die zo van de boer komt en aan een kollektor annex supplier zijn verkocht. Export kwaliteit. Het zal eerst gaan om een proef zending en als dat bevalt is de kans op een geregelde grote(re) afzet zeer wel aanwezig.

spacer line  

Ik ken iemand die onbewerkte koffiebonen importeert, als je wil kan ik eens navragen of ze ook van Bali komen. Ik weet dat hij bonen uit IndonesiŽ haalt.

"Bhinneka Tunggal Ika"

NomeNescio
User
spacer line

Graag, je weet het maar nooit

NomeNescio
User
spacer line

Wie kan mij helpen: ik zoek voor een kennis een adres en telefoonnummer van een Balinese kollektor / supplier van Balinese koffiebonen. Koffiebonen (asalan of export ready). Dus geen geroasterde kofiebonen, geen koffiepoeder. Koffie die zo van de boer komt en aan een kollektor annex supplier zijn verkocht. Export kwaliteit. Het zal eerst gaan om een proef zending en als dat bevalt is de kans op een geregelde grote(re) afzet zeer wel aanwezig.

Ik gok erop dat iemand die op Bali woont ook iemand krent die ongeroasterde koffie bonen verkoopt.
Graag reactie.

spacer line  

Nah, ik heb bovenstaande berichtje al eens ergens gelezen volgens mij ? Ik heb even navraag gedaan, maar die maat van me haalt weinig koffie uit IndonesiŽ. Wat hij haalt komt van Java, hij heeft geen contacten op Bali voor zover ik begreep.

"Bhinneka Tunggal Ika"

spacer line  

Neemt u maar even contact met ons op via infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.bayucottages.com en ik kan / zal u in direct contact brengen met een koffiebomen-plantagehouder alhier op Bali die bereid is om ongebrande / ongeroosterde bonen naar u te verzenden. Afspraken / details / prijzen dient u zelf uit te onderhandelen.

If you have nothing to loose, you can risk everything

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,523,977 topic views - 239,387 posts - 13,721 topics - 31,433 members - last post @ 04-06-2020 10:15 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,538,020 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com