indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

tiesto34
User
spacer line

Binnenkort 1 maand naar Bali . Wie weet er ergens een koele plek op Bali waar betaalbare golfbanen liggen . Kennen er een paar bij Padang bay maar daar is het erg warm. Ergens in midden Bali ???? Wie weet er wat

spacer line  

Vriend van mij vertelde ooit dat in de buurt van zijn huisje in ubud er een lapangan golf te vinden is .

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

De koelste golfbaan vind je in Bedugul, op ca. 1800 meter hoogte en dus met bijbehorende temperatuur.

Meer info op : http://www.balihandarakosaido.com/

If you have nothing to loose, you can risk everything

tiesto34
User
spacer line

kijk dat zijn nou de handige tips, bedankt. zijn er ook nog goedkopere banen te vinden bv alleen een par 3 baan of iets dergelijks. vinden de greenfee's wel behoorlijk aan de hoge kant Emoticon: Shut up!

spacer line  

Bedugul is een mooie baan, waar het lekker koel (20 graden) is.

Zelf speel ik het liefste op New Kuta of Nirwana bij Tahan Lot. Door de zeeligging en wind valt de warmte wel mee.

Greenfee's liggen rond de $150, incl caddie en buggy. Hier komt nog bij het huren van clubs. Soms kan je via via een korting regelen. Laatste keer betaalde ik $120 op New Kuta en $100 op Nirwana.

Ga zelf in oktober weer spelen op New Kuta

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Gezellig rob the golfer.......wij zitten in oktober ook op Bali, mijn man is een
fervente golfer.....ons hotel ligt dicht bij een golfbaan in Sanur.....even kijken wat dat is....hoorde dat het een "slechte baan" is?? Ik weet het niet, maar kijken is gratis toch??
Véél plezier met golfen aldaar....

tiesto34
User
spacer line

misschien kunnen we nog eens samen gaan golven Emoticon: Laugh out loud

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Dat is zeker leuk....wij vertrekken op 14 oktober naar Bali en landen op

6 november op Schiphol terug in het koude Gholland, bah!! Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo

spacer line  

Lijkt mij ook leuk.

Ben van 30 september tot 5 oktober in Sanur, daarna in het Noorden en vanaf 13 oktober tot 18 oktober in Seminyak.

Komend weekend nog ff oefenen op Nunspeet Emoticon: Party!

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Ik vind die greenfee's inderdaad niet écht goedkoop, hoor.... Emoticon: Nooo

Dus Tiësto en Rob als jullie het inderdaad leuk vinden...en het is serieus dan
kunnen we in Sanur afspreken.....Trouwens Rob hebt je wel eens op de Golfbaan van Sanur gespeeld? Is dat nou wat, of is het niks.....
Bovenstaand heb ik geschreven dat wij pas op 15 oktober op Bali aankomen....
even bij komen van zo'n lange vlucht en daarna gaan we voor de komende 3 weken plannen maken.....ik hoor het wel van jullie als jullie een datum c.q. dag prikt om bij elkaar te komen, alleen de prijzen moeten wel aaantrekkelijk blijven ik ben Bill Gates zijn vrouw niet.... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

spacer line  

Zodra ik op Bali ben ga ik kijken of ik ergens korting kan krijgen.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Kembang, Sanur niet gespeeld. Is 9-holes, verouderde baan en haalt het bij lange na niet bij Nirwana en New Kuta.

Zodra ik iets weet, laat ik een bericht achter.

tiesto34
User
spacer line

hoi rob . wat kost die greenfee op die 9 holes baan in sanur? waar ligt het en is het toevallig ook een par3 baan?

groet

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Wat ook wel interessant is om te weten is of de clubs die je daar huurt een beetje van goede kwaliteit zijn. Mijn ervaringen met huurclubs is dat je vaak een ijzer 3, 5, 7 en 9 krijgt, een sandwedge en een putter. Voor chipping moet je dan maar je ijzer 9 gebruiken en op een driver of rescue club hoef je al helemaal niet te rekenen.

From Dayeuhkolot with love

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Onderwerp verplaatst naar 'Bali, het godeneiland'.

spacer line  

Sanur is een par36 baan, ligt achter Bali Beach Hotel.
http://www.golf-bali.com/gb.htm

Bij Nirwana, New kuta en Nusa Dua kan je kiezen uit twee volledige goede sets, een goedkope set incl.(vaak Wilson) of Titleist/Taylormade => 30 tot 40 dollar huur

Will1951
User
spacer line

Ben zelf al een paar keer naar Bali Handara Kosaido geweest. Waanzinning mooie baan. Kijk uit met de boeking. Mij overkwam dat het telefonisch afgesproken bedrag voor 2 personen (3 maal laten bevestigen) de vorige ochtend toch per persoon was. Als je dan 2 uur in een auto gezeten hebt ga je niet zo snel meer terug.
Verder is het goedkoper als je er een hotelkamer bij boekt. Hotel en restaurant zijn niet bijzonder goed te noemen. Maar gezien de totaalprijs is de kamer dan ongeveer gratis.

Het is mij niet bekend dat er bij Padang Bai ook gelegenheden zijn. Er is ooit een plan geweest om bij Amlapura een baan te beginnen. Maar ja een plan is nog geen realiteit.
Zou de regio (touristisch gezien) wel goed doen!

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Hallo Rob de Golfer.

Mijn man heeft achter Bali Baech hotel op de Golfbaan gespeeld, na 9 ronde's was hij drijft nat....geweldig leuk gespeeld en vooral de Caddy deed het em Emoticon: Party! Emoticon: Party! Een leuke ervaring om het mee te makenen. Verder naar Nirwana wezen kijken, maar de prijzen werd ons te gortig!! Het is een prachtige Golfbaan....
Jammer dat ik jou daar niet hebt gezien.... Wel een leuke tijd gehad op Bali?
Wij hebben ervan genoten, hopend dat we het volgen jaar weer ernaar toe gaan....

tiesto34
User
spacer line

Nog verandering of nieuwe golf banen op bali ? Over 3 weken zijn we erweer

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Laatste wat ik heb gehoord is.... dat álles daar flink duurder is geworden en vooral

alcohol....Ik wens jou een prettige vakantie en veel plezier bij het Golfen en een

goede reis toe.... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,136,975 topic views - 234,295 posts - 13,691 topics - 25,185 members - last post @ 18-10-2019 06:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,576,134 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com