indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (0 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
Evalotte
User
spacer line

Half maart ga ik met mijn zus een 19-daagse rondreis Java-Bali-Lombok maken. Omdat ik er niet zo van gecharmeerd ben om het reisbureau mijn visumaanvraag te laten behandelen (je bent dan zes weken je paspoort kwijt en krijgt het pas op Schiphol terug!) willen we dit zelf doen. Er zijn enkele vragen onduidelijk voor mij - wie helpt?
Bij algemeen moet je aangeven wat de plaats van bezoek is - hoe gaat dat met een rondreis? En wat vul ik in bij Vlucht/ Vessel naam?
Verder wordt aan het einde een retour/doorreisticketnummer gevraagd met plaats en datum van afgifte - wat bedoelen ze hiermee? Voor de rest wijst het zich vanzelf.
Alvast bedankt voor evt. antwoorden!

ron broens
User
spacer line

wel j e krijgt van je reisburo als het goed is een formulier waarop alle gegevens over vlucht en zo op staat die je erbij doet. je moet je paspoort wel op de ambassade laten tot je na 2 weken je visum ophaalt

ron broens
User
spacer line

wel j e krijgt van je reisburo als het goed is een formulier waarop alle gegevens over vlucht en zo op staat die je erbij doet. je moet je paspoort wel op de ambassade laten tot je na 2 weken je visum ophaalt

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Zes weken het paspoort kwijt zijn voor een simpele visumaanvraag kan natuurlijk nooit, dit is geen al te goede service van het reisbureau.
Laat het visumburo het anders even verzorgen, de kosten zullen niet veel verschillen, kijk eens op http://www.visum.nl/Indonesie.htm
Succes,
Jan

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Evalotte,

Algemeen plaats van bezoek geef een plaats aan Denpasar of Kuta, ze kunnen toch niet checken of je naar Balikpapan gaat, simpel houden, en geef naam van hotel op.

Vlucht/vessel is de maatschappij waarmee je vliegt dus de afkorting van de maatschappij en het vluchtnummer, ik weet de codes niet maar dat is wat ze willen weten vluchtnummer gegevens.

Ze willen niet hebben dat je een enkele vlucht neemt naar Indonesie en ze verzekerd zijn van je terug vlucht naar nl of waardan ook na Indoensie, geef hierbij op welke vlucht je neemt bij vertrek vanuit indoensie, dus wederom de vluchtgegevens van de maatschappij desnoods zet je er de tijden bij tot aan Schiphol of Frankfurt als je met Lufthanss vliegt of welke airport dan ook.

Succes,

Sepp

Evalotte
User
spacer line

Bedankt allemaal - nu kom ik er zeker uit!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Verder eventjes zoeken als je nog vragen hebt. Deze kan dicht.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

45,657,548 topic views - 220,056 posts - 13,388 topics - 15,536 members - last post @ 28-03-2017 18:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

83,755,646 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com