indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik kreeg een vraag, waar ik zelf eigenlijk niet goed raad mee weet.
Een IndonesiŽr die een visum voor BelgiŽ heeft, kan die ongestoord naar Nederland reizen.
Ik weet dat als je met de auto gaat dat er geen grenscontrole is, maar is die gene dan legaal in Nederland?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ja hoor, dat kan.
Met een visum van een Schengenland kan vrij naar andere Schengenlanden worden gereisd, dus voor een groot deel van Europa geen probleem.
Naar Engeland kan bijvoorbeeld niet.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ok dank je wel Anne Mieke.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Je vraagt namelijk geen visum aan voor Belgie maar voor Schengen, alle lidstaten moeten ook hun goedkeuring geven voor dit visum. Of je er nu gebruik van maakt of niet om alle lidstaten te bezoeken.

Ho Lee Fuk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,686,044 topic views - 237,916 posts - 13,715 topics - 29,373 members - last post @ 29-03-2020 19:45 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,595,653 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com