indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Beste mensen,

Ik zoek een leraar/lerares Nederlands in Jakarta in de periode 20 nov - 8 dec 2011 die de puntjes op de i kan zetten voor de inburgeringstoets. Het gaat dus slechts om een aantal lessen om goed te oefenen. Ik zoek geen internetsites maar een "Live teacher"
Mijn vriend heeft nu 2 maal per week les op Bali.
Heeft iemand een tip voor mij?

Groeten, Michelle

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Het meest voor de hand liggend lijkt mij het Erasmus Huis naast de nederlandse ambassade. Daar worden volgens mij ook lessen nederlands gegeven.

gr

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Nou Michelle, je Nederlandse taal is niet slecht zoals jij dit berichtje hebt
geschreven..... Emoticon: Smile

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Het gaat ook niet om haar maar om haar vriend Emoticon: Wink Emoticon: Shiny

Emoticon: Stupid

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Ohhhhhh Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Farrah29
User
spacer line

Hoi Michelle,

Ik woon in Malang - Oost Java en geef cursussen ter voorbereiding op het inburgeringsexamen op de Nederlandse ambassade in Jakarta, aan mensen afkomstig uit alle gebieden van Indonesie. In 2 maanden tijd stoom ik iemand klaar. Het slagingspercentage is 100% met een gemiddeld niveau van B1.

De kosten van levensonderhoud in Malang zijn vele malen minder dan in Jakarta. Ik hanteer geen wachttijd en de lessen zijn altijd 1 op 1.

Uiteraard ben ik volledig gecertificeerd!

Met vriendelijke groet,
Farrah

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Yogya is ook mogelijk. Bettine - onderwijzeres op de Nederlandse NOB-school - is gediplomeerde onderwijskracht 2e-taal beheersing: taaltuinRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com

Voor Jakarta; ja Erasmushuis.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,925,131 topic views - 238,340 posts - 13,717 topics - 29,630 members - last post @ 07-04-2020 06:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,978,297 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com