indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hoeveel tijd heb je minimaal nodig tussen 2 vluchten. Wij landen op Jakarta om 21.30 uur (lion air) en vertrekken van Jakarta om 0.40 uur (Emirates), dus hebben 3 uur tussen deze 2 vluchten is dat voldoende. Heeft hier iemand ervaring mee?
Bedankt alvast.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Dat is volgens de regeltjes voldoende, maar oef.. wat ben je krap bezig. Als Lion Air een uurtje vertraging heeft dan hang je.. en Lion Air heeft een uurtje vertraging, 30% van de vluchten zijn meer als een uur vertraagd volgens recente statistieken. Ik zou een vlucht (of twee) eerder nemen en lekker relaxed wat eten op het vliegveld of zo.

Ho Lee Fuk

margaretha
User
spacer line

Klopt, wij hadden in juli een vlucht geboekt om 20.15 uur vanaf Bali naar Jakarta, deze vlucht had flinke vertraging, daar kwam nog bij dat je van de ene terminal naar de andere terminal moet reizen, wij moesten een taxi nemen maar er schijnt een speciale bus te rijden! Onze vlucht ging ook om 00.40 uur met de Emirates, en het was voor ons op het nippertje! Er was hier al eens een topic over moet je maar nakijken!

senior
User
User icon of senior
spacer line

Ik begrijp al sowieso niet waarom mensen altijd zo krap rekenen en nooit rekening houden met onvoorziene omstandigheden.Voor mijzelf overdrijf ik het misschien weer volgens anderen maar ik zorg dat ik tussen elke vlucht minimaal 5 of 6 uur de tijd heb. Die paar uur op een vliegveld kom je wel door....

hati hati, pelan pelan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,390,345 topic views - 240,166 posts - 13,729 topics - 33,354 members - last post @ 28-09-2020 14:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,205,504 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com