indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Om op tijd de goedkope aanbiedingen in je mail te vinden, kan je je gratis aanmelden bij www.flightalert.nl

Je geeft zelf in naar welk land/plaats en voor welke maximiumprijs je een waarschuwing wilt ontvangen.
Deze krijg je dan per mail met verschillende aanbieders.
Meerdere zoekopdrachten kan ook.

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Nou moe, ik krijg die posting niet gewijzigd, maar het moet zijn:

www.vliegennaar.nl/flight-alert

Emoticon: Cooool

spacer line  

Erg handig Ibusas, merci.........

Alaaf

Jeanette
User
spacer line

Dank je! Ik heb het meteen geïnstalleerd....nu maar afwachten...

jupje
User
User icon of jupje
spacer line

Het is inderdaad een handige site. Je wordt bij het zelf zoeken doorverwezen naar diverse aanbieders. Daar b.v. bij tix kun je dan weer flexibel zoeken met + of - 3 dagen, net zoals bij ebookers. Maar als je de goedkoopste tickets vindt bij cheaptickets, kom er er nooit achter voor welke periode dat geldt, of met welke maatschappij dat is.
Ook vliegen met Air Asia vanaf Parijs of Londen is bij geen van de aanbieders opgenomen.
Dat levert in bepaalde periodes (super vroeg boeken, tot soms 12 maanden vooruit, met super-promotieprijzen) zeer interessante prijzen op, zoals ik voor periode februari-maart vanaf Parijs naar Solo heb gevonden voor €460 retour p.p. , alle toeslagen inbegrepen.
Bij www.skyscanner.nl of www.skyscanner.de kun je wél tickets vinden van Air Asia, zelf soms met vertrek vanaf de aanvliegluchthavens Eindhoven, Weeze, Dusseldorf of Amsterdam, via Londen en Kuala Lumpur, naar diverse bestemmingen in Indonesië. Je kunt daar ook flexibel zoeken voor de hele maand, of zelfs voor het hele jaar. Handig als je niet gebonden bent aan een bepaalde reisdatum. Uiteraard is ook deze site nog lang niet perfekt. De super-promotieprijzen van Air Asia vindt je alleen op hun eigen site, en pas in de week, dat deze maatschappij de vertrekperiode weer verlengd voor een aantal maanden, en dan alleen maar in die betreffende week. Daarna gelden weer de "normale" promotieprijzen, en is het weer vaak aantrekkelijker om een of andere aanbieding korter in de buurt te kiezen, b.v. vanaf Brussel o.i.d..

FAR FROM THE MADDING CROWD

spacer line  

Jupje' kunt wel degelijk de goedkoopste periode vinden via de Vliegennaar Flight alert maar je moet wel ff weten hoe. Het is namelijk zelfs mogelijk tot 10 reisbureaus tegelijk te vergelijken om te kijken welke het goedkoopste is op de dagen dat jij wilt vliegen.

Ga naar www.vliegennaar.nl/vliegen-naar-jakarta of naar www.vliegennaar.nl/vliegen-naar-denpasar klik op zoek op datum en vul je favoriete data in. Klik nu een voor een alle aanbieders aan en je ziet van allemaal de prijzen op jouw data!

jupje
User
User icon of jupje
spacer line

Vliegen naar flightalert is me uiteraard bekend, daar zoek ik regelmatig op.
Wat ik bedoel is, dat als cheaptickets een goedkope aanbieding heeft, en je daarop klikt, je naar hun algemene site wordt doorverwezen.
Je moet dan weer opnieuw een datum invullen voor vertrek en aankomst. Zodoende wordt het een puzzel, om er achter te komen, voor wanneer die desbetreffende aanbieding geldig is, als die er bij hun überhaupt wel is.
Bij tix of ebookers kun je altijd nog plus of min 3 dagen eerder of later zoeken, wat de kans op een beter resultaat vergroot.

spacer line  

Sorry - klopt inderdaad en die cheaptickets is inderdaad verschrikkelijk zoeken en meestal helemaal niet het goedkoopste. Ik zie overigens dat als je op cheaptickets klikt dat je wel op een denpasar pagina terecht komt maar vervolgens toont de site de data niet. Alle anderen doen dat echter wel, blijkbaar is het dus puur cheap tickets die dat inzicht niet wil geven via de alert, want de anderen doen dat wel hoor!

jupje
User
User icon of jupje
spacer line

Vandaar dat ik het soms wel cheat tickets noem

spacer line  

haha Emoticon: Laugh out loud die ga ik onthouden!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,818 posts - 13,712 topics - 28,671 members - last post @ 28-02-2020 18:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,314,671 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com