indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wij hebben twee zonen van 17 en 19 die naast windsurfen ook uit willen. Zelf houd ik eigenlijk wel van rust! Moeten wij een hotel in Sanur of Legian kiezen (8 dagen met de kerstvakantie)? Het Hyatt in Sanur lijkt mij eigenlijk wel wat, is een taxi naar Kuta voor hen eventueel te doen?

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Taxi Sanur-Kuta is te doen maar tijdens de kerstvakantie niet. Ik zou Seminyak adviseren. Rustig voor de ouders maar voor de kids een surfstrand voor hun neus (golfsurfen, geen windsurfen hier....levensgevaarlijk). Voor surfen en uitgaan hoeft men niet in Kuta te zijn; kan juist veel beter bij de grens tussen Legian en Seminyak. Neem lekker een hotelletje (Kumala, Jayakarta doorstaan de vergelijking met Hyatt) op de grens van Legian en Seminyak.
Succes.

hosje
User
User icon of hosje
spacer line

voor windsurfen of kite-surfen zit je goed in sanur. de west-kant van Bali heeft hoge golven. uitgaan is er niet echt bij in Sanur, niet voor die leeftijd tenminste. Wel kroegen ofzo, maar geen discotheken. dus je zal toch een keuze moeten maken denk ik.
persoonlijk vind ik dat sanur veel meer sfeer heeft.... zou alleen dan niet voor het hyatt gaan. je krijgt dan maar weinig mee van Bali denk ik. heb zelf maanden in Hotel Jati gezeten... perfect!

stanno
User
spacer line

Wij verbleven in 2010 in het hyatt in sanur, wat een top hotel is dit! Wel iets verouderd maar de service is uiterst hoog en de mensen (zoals op vele plekken) super vriendelijk. Wel is alles heel erg duur in het hotel, drankjes zijn echt buiten proporties vergeleken met wat je buiten het hotel betaald. Taxi's staan er gelijk voor de deur en kost rond de 4 euro enkele reis naar Kuta en je bent zo'n 20-30 minuten onderweg. In 2008 verbleven wij in Seminyak in het hotel Bali agung v illage wat wij ook als top hebben ervaren. Super vriendelijke prijs en personeel, goed ontbijt en perfecte ligging. Je zit midden in het centrum maar je hoort opvallend genoeg niks van die drukte terwijl als je het straatje uitloopt direct de populaire
straat dhyana pura op loopt wat voor de stappers onder ons een hele leuke straat is. Zoals Yogya-Bali al aangaf zou ik ook legian of seminyak adviseren en je vindt hier natuurlijk ook vele andere hotelletjes in diverse prijsklassen.

succes ermee!

Bintang1
User
User icon of Bintang1
spacer line

Sanur is eigenlijk meer voor de oudere mensen. Je zult er wienig jongeren zien. Indien je naar Legian gaat, ben je toch van de rust verzekerd. Als je voor een normaal hotel kiest, zul je merken dat het op het complex toch lekker rustig is. Daarbuiten is het natuurlijk drukker. Wij hebben met Seminyak heel andere ervaringen, de drank is daar veel duurder dan in Legian of Kuta. Eigenlijk in het algemeen is onze ervaring dat Seminyak veel duurder is. Legian ligt ideaal, je zit tussen Kuta en Seminyak in, dus je kunt kiezen. Maar rond kerstmis is het op Bali zowieso heel druk, ook met het verkeer. Wij proberen met de Kerst zoveel taxi vervoer te vermijden, lopend ben je namelijk veel sneller op de plaats van bestemming. Dit door de nodige file's in het stadsverkeer.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Met de kerst is het een ramp op de weg. Als jullie in Sanur verblijven en de jeugd wil op stap, dan zijn ze ten eerste veel tijd kwijt en voor 4 euro red je het niet eens tot de grens van Sanur.
Afgelopen jaar heb ik tijdens nieuwjaar in Ulama's gelogeerd (Kerobokan) en duurde het nog bijna een uur per auto naar het strand Blue Ocean op de grens van Legian en Seminyak. Met de brommer ook nog een half uur. Wegen zitten verstopt met mobiele turis lokal .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,818 posts - 13,712 topics - 28,671 members - last post @ 28-02-2020 18:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,313,621 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com