indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

rama
User
User icon of rama
spacer line

Bij deze wil ik even mijn waardering laten blijken over Ticketindonesia.com.
Hoewel ik in het begin er sceptisch tegenover stond om via deze site een ticket te boeken, heb ik enige tijd geleden toch de stoute schoenen aangetrokken en een ticket geboekt.
Het gemak, de accutaresse en de perfecte afwikkeling hebben mij uitermate verwonderd.
Geweldig hoe simpel alles werkt en hoe goed alles afgewerkt wordt.
Ik ben hartstikke dankbaar dat ik op deze manier heb kunnen boeken.
Het lijkt wel dat ik bij een NL boekingskantoor geboekt heb.
Ik zal zeer zeker in de toekomst weer gebruik maken van de service van TI.com en/of anderen positief over deze firma informeren.
Zij hebben in ieder geval mijn vertrouwen gewonnen.

www.ramahomestay.com

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Waar ondernemende Nederlanders goed in zijn.
Nu lezen wij tenminste hoever de be´nvloeding kan worden voor een heel nieuwe generatie.
Ondanks de miljoenen mensen daar zou het niet gek zijn als er meerdere zoiets als in de kolonialetijd en dan iets beter en democratisch en commercielier dat opgepakt zou worden ,voor de toekomst van deze geborelingen, die het dan heel veel beter kunnen doen. Emoticon: Very funny Emoticon: Smile

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

jammerlaan
User
spacer line

Het is wel grappig trouwens, want als je naar die site gaat is hij offline!?

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 30-09-2011 10:34 jammerlaan wrote:

Twee minuten geleden niet......

hati hati, pelan pelan

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 30-09-2011 10:34 jammerlaan wrote:
Welke link probeer je aan te roepen?

De website werke namelijk gewoon, maar mogelijk zit er ergens iets niet geheel goed, en dan zullen we daar natuurlijk z.s.m. naar laten kijken.

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

De site is er gewoon.

Niks vreemds te zien. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

ooh, de website in de topic-titel wellicht, maar dat is niet de juiste, dat moet zijn .info (of .nl die wordt doorgestuurd naar .info). Ik zal dat even corrigeren om omduidelijkheden te voorkomen.

maluku12
User
spacer line

Ik wil een binnenlandse ticket kopen van jakarta naar Ambon, heeft iemand hiermee ervaring en is het betrouwbaar!!

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Maluku12,

Wij hebben afgelopen weekend voor het eerst tickets bij ticketindonesia gekocht. Super eenvoudig. Kies je vlucht, vul de gegevens in. Je krijgt zeer snel een offerte. Als je hebt betaald dan zijn de tickets er ook snel. Bij ons was alles binnen twee dagen geregeld.We gaan vaker gebruik maken van deze site.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Het was weer prima geregeld Jeroen, zoals alle keren!

Groetjes uit Manado.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

barubagus
User
spacer line

Kun je ook bij ticketindonesia retourtickets boeken en via een andere plaats terugvliegen.
BV. JKT- den Pasar - makassar - Jakarta.
of Jakt- Den P - Balik Papan- - Jakarta. Ik weet niet, zijn dit niet z.g open jaws tickets???
Of moeten de tickets een voor een worden geboekt?

Er moet wel een stop ver plaats vinden op al die plaatsen.

BB

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

BB; dat kan helaas niet, je zult dit moeten boeken als zijnde enkeltjes; dus 1 reservering Jakarta - Denpasar en een reservering Balikpapan - Jakarta.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,463,371 topic views - 233,390 posts - 13,684 topics - 23,836 members - last post @ 25-08-2019 11:06 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,334,980 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com