indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Lennard
User
spacer line

Beste leden van het forum,

Gisteren zijn mijn vriendin en ik teruggekomen van 3 weken Indonesie. We hebben een geweldige vakantie gehad op Bali, Lombok en Java.

Helaas zijn we de dag nadat we waren vertrokken van Gili Trawangan erachter gekomen dat mijn vriendin 2 rokken heeft achtergelaten in de kast van ons huisje.
Na wat heen en weer gemaild te hebben is het duidelijk geworden dat de rokken zijn 'veiliggesteld' maar dat er geen mogelijkheid is om deze te versturen vanuit Gili Trawangan omdat er simpelweg geen postkantoor is. Versturen vanuit Lombok wordt niet aangeraden, omdat er nogal eens wat wegraakt.

Om deze reden zijn we eigenlijk op zoek naar iemand die naar Gili Trawangan gaat en deze 2 rokken voor ons op wilt halen bij de receptie van onze verblijfplaats en mee wilt nemen naar Nederland. Eenmaal in Nederland vinden we wel een manier om deze weer uit te wisselen. Het gaat slechts om 2 rokken en zal daarom niet veel ruimte in beslag nemen. Uiteraard willen we hier wel een vergoeding voor geven (25 euro).

Mocht iemand ons willen helpen de rokken weer in Nederland te krijgen, dan hoor ik dat zeer graag.

Lennard
User
spacer line

Niemand die ons hierbij wil/kan helpen? Emoticon: Cry

Sander1970
User
spacer line

Hoi,

Ik wil je wel helpen, maar ben pas eind oktober op Gili Trawangan. Laat voor 6 oktober even weten of het nodig is.

Gr,

Sander

Lennard
User
spacer line

Hi Sander. We hadden de hoop al een beetje opgegeven. Echt super dat je ons wil helpen. Het is geen probleem dat je eind Oktober pas naar Gili T. gaat. Als je mij kunt mailen welke datum je daar bent, kan ik dit aan het hotel doorgeven. Mijn emailadres is waalibiRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com. Mocht je vragen hebben over Gili T.(of Bali en Lombok) dan hoor ik het wel.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,410,363 topic views - 240,166 posts - 13,729 topics - 33,354 members - last post @ 28-09-2020 14:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,221,525 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com