indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
spacer line  

Beste Forum lezers,

Kan iemand mij helpen? Ik zit een beetje vast.

Over 5 weken ga ik verhuizen naar Bali en wil mijn huisraad verschepen / meenemen.
Op zich is dit best te doen maar loop vast op de import van mijn huisraad.
Volgens de Indonesische ambassade moet ik een begeleidende verklaring aanvragen die de inboedel (paklijst) moet vergezellen.

Om zo'n verklaring te kunnen krijgen moet ik een geldige KITAS en IMTA kunnen overleggen, daarnaast een bewijs van uitschrijving van de gemeente waar ik in woon.

Mijn KITAS / IMTA is nu in process in Jakarta en krijg deze zodra ik op Bali ben, om deze in Nederland te krijgen is onmogelijk, deze krijg je wanneer je daar bent.

Hoe kan ik nu iets laten zien wat ik nog niet heb en ook niet eerder kan krijgen dan wanneer ik er ben?
Ik snap dit niet? Kan iemand mij hiermee helpen?

Op deze wijze zou enkele EXPAT zijn spullen kunnen verhuizen en dit kan toch niet waar zijn? Emoticon: Confused Emoticon: Confused Emoticon: Confused

Alvast mijn dank !!
groeten, Gerard

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Dubbel topic

It's only kinky the first time.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

74,354,150 topic views - 233,363 posts - 13,684 topics - 23,776 members - last post @ 22-08-2019 13:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,260,724 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com