indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Milani
User
spacer line

Nee hij wordt niet meer beter nog een kwestie van dagen/weken. Emoticon: Confused

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Uiterst triest Milani, ik zou gewoon de situatie uitleggen bij de imigrasi, je hoorde van Yerun dat hij al zo'n ervaring heeft gehad waarop ook positief werd gereageerd.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Op 24-08-2011 04:35 schreef Milani:
Nee hij wordt niet meer beter nog een kwestie van dagen/weken. Emoticon: Confused

Goh zegg, wat een ellende.
Ik zou me in dit geval zeker geen zorgen meer maken om imigratie, er zijn zoals al eerder is gepost door andere, regels die er in voorzien dat als iemand ZO ziek is, deze echt wel kan/mag blijven.

Beterschap gewenst!

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

spacer line  

On 24-08-2011 09:01 siebjans wrote:

[quote removed]

regels die er in voorzien dat als iemand ZO ziek is, deze echt wel kan/mag blijven.

Staat in de U.U. Keimigrasian .

bisa dicek of makemyday .

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Op 24-08-2011 09:19 schreef Surya Atmadja:

[quote verwijderd]

Staat in de U.U. Keimigrasian .

Klopt! Ik heb/had daar een boekje van maar met verhuizing kan ik die niet meer vinden Emoticon: Confused Emoticon: Stupid

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

spacer line  

On 24-08-2011 09:27 siebjans wrote:

[quote removed]

Klopt! Ik heb/had daar een boekje van maar met verhuizing kan ik die niet meer vinden Emoticon: Confused Emoticon: Stupid

Dat weet iedereen , toch ?
Zoals je weet hou ik me vaak aan de officiele regels , dat heb ik al jaren geschreven in Indahnesia.
Met een doktersattest , Ned-Indon. bewijzen kan zijn tijdelijk verblijf verlengd worden .
Doet men niet dan kan je iemand van de imigrasi bellen in Jakarta .
Desnoods Bagian Humas
Heb ooit een naam en tel nr van een bobo opgeschreven , maar ya ergens terselip .
Ik ken die man niet persoonlijk.

bisa dicek of makemyday .

SanderBali
User
spacer line

Ja, gewoon direct contact maken met de immigrasi n Bali. Vooral NIET via die Bemiddeling en visa bureautjes.; Daar zitten best redelijke mensen, zo is erg is het nou echt niet daar. Je moet je wel gewwon aan hun manieren aanpassen. Als je met zo'n verhaal aankomt dan gaan ze jouw helpen, let maar op. Het zijn ook gewoon mensen.

Milani
User
spacer line

Dank je wel lieve allemaal.

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Milani, héél veel sterkte......helaas kan ik je niet helpen gezien ik totaal géén ervaring hebt met allerlei instantie's en wetten aldaar...... Maar luistert en léést het goed naar
alle bovenstaande berichten . juist deze mensen hebben hier ervaring mee....
Nogmaals wens ik jou véél sterkte en kracht toe in deze ellendige periode!!
Gr.KM

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,000,674 topic views - 234,994 posts - 13,697 topics - 25,725 members - last post @ 18-11-2019 04:56 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,822,754 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com