indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

accid
User
User icon of accid
spacer line

Ik zag op dit forum dat er mensen zijn die op een heldere avond het heelal aan het observeren zijn om dit fenomeen (Nibiru) te ontdekken.
Ben benieuwd wat hun bevindingen zijn.

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Hi accid,
Zelf heb ik daar niet zoveel gelegenheid voor, maar ik kijk veel naar de ervaringen van anderen op het internet. Op youtube staan filmpjes van Donny Gillson, alias Ursu Adams. Ik bewonder zijn overtuiging en observaties. Ik geloof dat hij eerlijk is, maar er ook wel eens naast zit. Verder is er veel bangmakerij te zien waar ik niet in geloof.
CNN heeft onlangs voor het eerst een bericht aan dit onderwerp besteed:

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Zie verder www.niburu.nl/forum en dan is er ngo zoiets als www.niburu.tv

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Op heldere avonden zie ik hier zo in de buurt van grote steden en industrie niet echt veel. Ja, een hoop sterren en de maan, maar daar houd het wel bij op. Dat er andere te zien dingen zijn waarvan het bestaan nog niet geheel bevestigd is is ongetwijfeld waar, want ik denk niet dat we 1% van 'alles' dat we (eventueel) kunnen zien hebben vastgelegd.

Ik denk echter ook dat de gemiddelde persoon er niet wakker van kan liggen, al helemaal niet hier in Indonesie waar men andere dagelijkse zorgen heeft vooralsnog.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 20-08-2011 09:08 Yerun wrote:

Ik denk echter ook dat de gemiddelde persoon er niet wakker van kan liggen, al helemaal niet hier in Indonesie waar men andere dagelijkse zorgen heeft vooralsnog.

Niet alleen dat, doch de spirituele stroming in Indonesie is meer gebasseerd op religie (Islam). Ik heb regelmatig hele gespreken over dat soort onderwerpen doch het blijft bij alles wat de koran of Iman of Sufi meesters vertellen publiceren. Ofschoon ze internet thuis hebben wordt ook dat voor die stroming gebruikt.

Alsof men moeite heeft met de waarheid te zoeken buiten de religie om, of er is geen adere waarheid dan ......

bambang
User
spacer line

niburu.tv/?p=813

Een interessante onthulling door een Canadese ex-minister van defensie.

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

On 20-08-2011 09:47 bambang wrote:
niburu.tv/?p=813

Een interessante onthulling door een Canadese ex-minister van defensie.
Ik kan het niet bekijken met mijn te trage verbinding, doch zal wel een bekentenis zijn m.b.t. UFO's.

Je zult nog veel meer daarover vinden.
Ieder land houdt n.l afzonderlijk UFO files bij en nu zijn er meer en meer landen die, die files openbaar maken.

UFO niet te verwarren met Aliens, doch wanneer je die meldingen leest, dan lijkt het mij sterk dat een weerballon of een meteoriet eropeens vandoor gaat als er een b.v. F16 nadert. ETC.

bambang
User
spacer line

Er zijn al heel veel onthullingen gedaan door (ex)wetenschappers die gewerkt hebben bij: de Nasa, Amerikaanse defensie, Nato. Veel technologische vernieuwingen zijn opgedaan door de UFO's te ontmantelen en bestuderen: glasvezel, nachtkijker ...

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Area51 waar veel verdachte werkzaamheden worden gehouden in de nachtelijke uurtjes, nieuwsgierigen worden op afstand gehouden personeel doet zijn mond niet open, etc.

Maar ja voor al diegene die zich hier niet mee bezig houden is en blijft het voorlopig onzin. Emoticon: Cry

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Nasa Ufo Hangar Area 51

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ik denk ook Jan dat het steeds geheim is gehouden die Ufo ?
Ze zullen veel proefvluchten hebben genomen.
En verder, ja optisch bedrog, is erg in trek, vooral voor mensen die gevoelig zijn voor wat dan ook, stretches in the Nicht gevoel.
Nadat de Nasa Space shuttle programma heeft afgesloten zijn ze toe aan nieuwere uitdagingen daar zullen ze pas mee te voorschuin komen als alles goed de proef processen heeft doorstaan………………. Emoticon: Wink Emoticon:

dit is ook een prototype die ook gespot zijn

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

paulana
User
spacer line

Op 20-08-2011 11:58 schreef dangdude03:

Klik om het oorspronkelijke plaatje te bekijken

Nasa Ufo Hangar Area 51

Jan

veel over gehoord en gelezen, en jij komt met een foto = ongeloofelijk!!
MSN Duitsland schrijft nu ook veel over deze zaken!!

Om Swastiastu

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Fixed wing of een delta.

Weinig UFO. Als er afstanden moeten worden afgelegd in lichtjaren, lijkt me dat weinig oppertuun in een dergelijk configuratie.

It's only kinky the first time.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.nieuwslog.nl/2011/0(...)ufo-gefilmd-echt-of/
Of dit werkelijk beelden zijn is de vraag, het is gewone nep, maar leuk geprobeerd”. Emoticon: Nice Emoticon: Wink Emoticon: Sadley

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

bambang
User
spacer line

Een haarscherp beeld van een ufo.

bambang
User
spacer line

Real alien.

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 22-08-2011 18:28 bambang wrote:

[YouTube video removed]

Een haarscherp beeld van een ufo.

De techniek van de aliens is er blijkbaar in al die tientallen jaren niet op vooruit gegaan>> nog steeds vliegen ze in hetzelfde model rond Emoticon: Laugh out loud

hati hati, pelan pelan

bambang
User
spacer line

Je hebt ook driehoekige en sigaarvormige ufo's.

paulana
User
spacer line

Op 22-08-2011 20:39 schreef senior:

[quote verwijderd]

De techniek van de aliens is er blijkbaar in al die tientallen jaren niet op vooruit gegaan>> nog steeds vliegen ze in hetzelfde model rond Emoticon: Laugh out loud

Senior dat weet jij niet , dat filmpje is van 2007 en in 4 jaar kan er wel wat veranderd zijn.
Ik vind het interessant we hebben zelf naast zo'n ufo gevlogen (Bangkok- Dps -2003)
De piloot maakte ons opmerkzaam, en het is een zeldzaam gevoel-belevenis , er was niets op radar te zien

Om Swastiastu

senior
User
User icon of senior
spacer line

Er zijn foto's en filmpjes van tientallen jaren terug die dezelfde vorm laten zien.....

hati hati, pelan pelan

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 22-08-2011 20:49 bambang wrote:
sigaarvormige ufo's.

Zeppelins ??

hati hati, pelan pelan

paulana
User
spacer line

Op 22-08-2011 20:57 schreef senior:

[quote verwijderd]

Zeppelins ??

Welnee : een vlieger joh!! Emoticon: Clown Emoticon: Frustrated

Om Swastiastu

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ja senior, retro modellen ufo. De lada's uit de ruimte. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

paulana
User
spacer line

Tjaa, dan is Ome Sid van Nibiru, dat hij van een andere planeet komt ...ik had een vermoeden. Vandaar zijn passie voor Lada en Lidl, heel goed te begrijpen Emoticon: Party!

Om Swastiastu

senior
User
User icon of senior
spacer line

De laatste ontwikkelingen Recenter nieuws is er niet(?), nog niet.......

http://www.youtube.com/watch?v(...)ure=player_embedded#!

hati hati, pelan pelan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,329,860 topic views - 233,661 posts - 13,688 topics - 24,498 members - last post @ 20-09-2019 15:46 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,433,358 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com