indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ron broens
User
spacer line

Let op als je net zoals mij je visa op tijd wil hebben, ze dateren de visa op de dag van aanvraag en niet op de dag van ophalen van de visa. de mijne is dus net tot eind van vakantie geldig

joost
User
spacer line

Hallo Ron,

Mijn ervaring is dat er gerekend wordt vanaf de dag dat ik land in Inonesie . ik zal goed opletten. Moet volgende week er een gaan halen.
Heb je mijn mailtje nog ontvangen vbw chauffeur. Of vraag ik dit de
verkeerde Ron.
fijne vakantie
Jo

Blog Bot
spacer line

Even voor alle duidelijkheid ik weet niet beter of je visa hoeft alleen nog maar de eerste dag van je vakantie goed te zijn als je visa in je vakantie verloopt maakt dit volgens mij niet uit.

ik ga 6 feb weg en die van mij is 6 dec afgeven ik ga 6 weken weg en dat is volgens mij geen probleem

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

joost
User
spacer line

bali2005,

have a try

diederick
User
User icon of diederick
spacer line

Zowel Rob als Bali2005 zijn niet juist geinformeerd. De datum van afgifte van het visum is alleen maar bepalend voor de geldigheid van het visum tot binnenkomst in Indonesie! Ik dacht dat het visum binnen 2 maanden of zo na afgifte gebruikt moet worden.
Bij je aankomst in Indonesie wordt een stempel in je paspoort gezet waarin de maximale verblijfsduur wordt aangetekend. Dat is afhankelijk van het soort visum (30 dagen, 60 dagen etc.)

ron broens
User
spacer line

Wel bij ambassade is mij verteld dat je visum geldig is voor 90 dagen en binnen deze periode moet het gebruikt worden, dus hij is dertig dagen geldig binnen die 90 dagen.

ron broens
User
spacer line

Wel bij ambassade is mij verteld dat je visum geldig is voor 90 dagen en binnen deze periode moet het gebruikt worden, dus hij is dertig dagen geldig binnen die 90 dagen.

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Volgens onze info heb je 90 dagen de tijd om binnen te komen in Indonesie na datum visum in paspoort, dan gaat de tijd van het visum in, let wel op een visum voor 30 dagen zijn niet de nachten, ook al kom je laat in de avond aan telt dit al voor 1 dag.
Bewaar het witje papiertje goed wt je hebt ingevuld bij binnenkomen.
Jan

klarina
User
User icon of klarina
spacer line

op het visum dat afgegeven is staat:
max stay / until: 30 of 60 dagen, afhankelijk wat je aanvroeg.
en daaronder dat het gebruikt moet worden binnen 90 dagen na de 'aanmaak' van het visum.
dit houdt in dat je in indonesie gearriveerd moet zijn BINNEN die 90 dagen. je hoeft echt niet binnen die 90 dagen je vakantie achter te rug hebben hoor. je mag desnoods 89 dagen na de aanmaak van je visum het land binnen komen. (al zou ik eerlijk gezegd die uitdaging nou ook weer niet aan durven te gaan)

Blog Bot
spacer line

Heb vandaag nog even met de Ambassade gebeld je moet inderdaad binnen 90 dagen na afgifte aan gekomen zijn in indonesie als deze dan nog maar 2 dagen geldig is in je vakantie dan maakt het niet uit. Emoticon: Yes!

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

juist.... Emoticon: Yes!

like to live in ID,but it takes a while to get there

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

48,648,070 topic views - 221,318 posts - 13,461 topics - 15,868 members - last post @ 20-07-2017 20:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

87,909,197 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com