indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

secret108
User
spacer line

Ik was laatst in jkt en zag dat de cakjes die gesneden waren leuk in plastic zakjes gedaan werden. Nou is mijn vraagje is dat hier in Nederland ook te verkrijgen ............??? vb ik zag dat 1 gesneden spekkoek in een zakje staan vond ik leuk wie kan mij helpen

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Wat wil je hebben, zo'n plastic zakje? Dat zijn gewoon van die rechthoekige transparante herafsluitbare zakjes. Door het cakeje er op een bepaalde manier in te doen lijkt het op een bootje met zeiltje.

Ho Lee Fuk

secret108
User
spacer line

Ja die bedoel ik Yerun weet jij waar ik ze hier in nederland kan krijgen ...? Emoticon: Party!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

in de supermarkt? Ik zou het niet weten, ben al enige tijd niet in Nederland geweest en ik haat stuksverpakkingen (lekker nog meer afval!), dus zou er ook niet naar op zoek gaan. Emoticon: Puh!

Ho Lee Fuk

secret108
User
spacer line

Hahahaa ok yerun maar hoe heet dt in het indonesich dan en waar in indonesie kan ik het verkrijgen ............??

Alvast bedankt yerun

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Dergelijke plastic zakjes noemen ze plastic of plastik bungkus . Wellicht het makkelijkst/goedkoopst te verkrijgen op een traditionele markt, waar dergelijke plastic verpakkingsmaterialen per kilo verkocht worden.

Ho Lee Fuk

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,944,333 topic views - 240,268 posts - 13,732 topics - 33,660 members - last post @ 21-10-2020 02:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

140,185,629 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com