indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
Marputu
User
spacer line

Onderweg van (in oostelijke richting) naar is sinds een maand Restaurant geopend.
Een restaurant aan de zee met 40 zitplaatsen en een heerlijke kaart'
Echt een aanrader
Kijk eens op //////edited//////
MODERATOR BREAK

Reclame maken kan, met toestemming van de beheerder. Neem kontakt op zou ik zeggen, met jeroen dan natuurlijk

Placed by oyibo @ 01-08-2011 02:40

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Een kaart om op te vreten? En hoeveel betaal je nou voor deze reclame, Mark?

MAD

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Laat hier een menukaart van je zien... Marputu, misschien kom ik wel langs

met goede vrienden om in dat restaurant te komen eten....harganya makan Mas...

paulana
User
spacer line

Op 31-07-2011 17:58 schreef Pak Pupyes:
Een kaart om op te vreten? En hoeveel betaal je nou voor deze reclame, Mark?

Allemachtig wat ben jij sarcastisch geworden zeg, je was het wel maar op een leuke manier.
De "antwoorden" die je nu geeft daar druipt het cynischme en" ik voel me klote" gevoel vanaf.

Om Swastiastu

spacer line  

On 31-07-2011 19:29 paulana wrote:

[quote removed]

Allemachtig wat ben jij sarcastisch geworden zeg, je was het wel maar op een leuke manier.
De "antwoorden" die je nu geeft daar druipt het cynischme en" ik voel me klote" gevoel vanaf.

Thx Paulana. Dit beantwoord een vraag van me uit een vorige post. Ik hoopte dat Pak Pupyes een ander mens zou zijn; guess not. Jammer voor hem. (niet cynisch, noch sarcastisch bedoeld overigens..)

matur suksama

paulana
User
spacer line

Tsja Becik Becik ik hoopte al dat je dit zou lezen en er een lichtje zou gaan branden.
Per slot is ook hij al meer als 2 decennia in RI . Emoticon: Shut up! deze username past bij hem en z,n mood!

Om Swastiastu

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Reply ge edit, verplaatst in het juist sub forum. Moderator break, Pak Pupjes heeft gelijk.

It's only kinky the first time.

paulana
User
spacer line

Natuurlijk heeft pak.Pup. gelijk, ook met al die andere antwoorden die hij gegeven heeft.

Neemt niet weg dat ik hem nu niet meer grappig vind, maar heel erg sarcastisch en verbitterd.

Dit moet kunnen toch, Waar hebben we het over ? Emoticon: Confused over iemand die zijn/haar restaurant aanprijst en hoeveel daarvoor moet worden betaald. Dat is zaak van de eigenaar/beheerder heb ik begrepen. Jammer dat Pak.Pup, zijn alter ego vergeten is, Emoticon: Wink

Groet Paulana

Om Swastiastu

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Weer voldoende offtopic om het onderwerp op slot te doen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

75,298,110 topic views - 233,641 posts - 13,687 topics - 24,457 members - last post @ 19-09-2019 09:31 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,377,076 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com