indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (4 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

griffo
User
spacer line

Ik heb me vandaag wijs laten maken dat je een inentingsboekje nodig hebt voor Indonesie/Bali!
Klopt dit? Wie kan me uit de droom helpen? Ik vertrek as woensdag, dus er is veel haast bij!

klarina
User
User icon of klarina
spacer line

driekwart jaar geleden was dat niet nodig. lijkt me onzin dus?

griffo
User
spacer line

OK, dan waag ik het er maar op.
Bedankt voor de snelle reactie.

Robert†
User
User icon of Robert†
spacer line

Nee voor Bali niet nodig

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

jakarta ook niet ,maarals je medicijn gebruiker bent van zware medicijnen, (lijkt me niet ,want dan ben je vaak wel zo ziek dat je niet kunt reizen) dan is het makkelijker om een bewijs van recept bij je te hebben
beschrijving of nota waar duidelijk opstaat wat je gebruikt.
Het gaat er om dat men weet wat je gebruikt als je wat mankeert,(denk maar aan epilepsie..ect),en drugs is in deze landen taboe.

dus alleen als je pillen meeneemt of ziekte ,dan is het verstandig niet verplicht.

vr gr robert

like to live in ID,but it takes a while to get there

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Gele boekje is niet geheel onbelangrijk in Indonesie. Indien je gaat reizien naar Kalimantan of Irian Jaya is het raadzaam prikken te halen voor Java en Bali is dit niet noodzakelijk.

Sepp

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Een boekje is onzin. Zorg alleen dat je duidelijke papieren bij je hebt als je medicijngebruiker bent. De GG&GD wil natuurlijk graag dat je zoveel mogelijk spuiten koopt, en dat ook vooral ieder jaar doet.

Ik ben net terug van 5 weken IndonesiŽ (incl Bali, Lombok & Sumbawa). Geen boekje nodig gehad (en ook niet ziek geweest trouwens).

Yerun

hex00000
User
spacer line

On 16-01-2005 10:06 Jeroen wrote:
Een boekje is onzin. Zorg alleen dat je duidelijke papieren bij je hebt als je medicijngebruiker bent. De GG&GD wil natuurlijk graag dat je zoveel mogelijk spuiten koopt, en dat ook vooral ieder jaar doet.

Ik ben net terug van 5 weken IndonesiŽ (incl Bali, Lombok & Sumbawa). Geen boekje nodig gehad (en ook niet ziek geweest trouwens).

Yerun

Hoi Yerun. Ben vorig jaar wederom in Indonesie geweest. Ook Bali, Lombok en Sumbawa (voor de eerste keer). Het blijft leuk. Maar dit terzijde.
Een inentingsboekje blijkt niet nodig. Er is mij de laatste 4 jaar nog nooit naar gevraagd. Ik ben ook nooit ziek geweest.
Natuurlijk moet je de goden niet verzoeken ..., zoals overal trouwens.

Etienne Hex

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

89,041,368 topic views - 240,859 posts - 13,736 topics - 34,569 members - last post @ 05-03-2021 17:41 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

145,045,692 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com