indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Ik denk niet dat er op Bali veel Ketutten rondlopen die die fles willen of kunnen `sippen,' Dekarre. Maar de koper is wereldwijd dé wijnkenner, en het zou me niet verbazen als er genoeg mensen zijn die willen dokken om die fles met hem leeg te drinken, alleen om een paar woorden met hem te wisselen en voor de status natuurlijk. Bovendien was dat flesje weliswaar niet echt goedkoop, maar als je de gratis wereldwijde reclame meetelt, is 't voor nop.

MAD

spacer line  

Eerst maar eens afwachten of hij de wijn legaal Indonesie binnen / wil / kan krijgen.

Op een luxe-product van Euro 85,000,- moeten er m.i. redelijk wat importheffingen en belastingen betaald worden :(

If you have nothing to loose, you can risk everything

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Als ik hem was zou ik die fles gewoon in een kist met andere importwijnen verstoppen. Kleine kans dat een douanier wijnkenner is Emoticon: Smile

From Dayeuhkolot with love

spacer line  

Iemand die 85k neerlegt voor een flesje wijn, betaalt waarschijnlijk lachend de heffingen ...

"Bhinneka Tunggal Ika"

SanderBali
User
spacer line

Voor die douane ambtenaren die bij de uitgang op het vliegveld van Bali staan is wijn gewoon wijn, die hebber er voor de rest echt geen verstand van.

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Iemand enig idee welk restaurant in Bali dit is?

spacer line  

Voor restaurant "Sip Wine and Grill" aan de Sunset Road in Seminyak.

If you have nothing to loose, you can risk everything

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,367,047 topic views - 233,696 posts - 13,689 topics - 24,545 members - last post @ 21-09-2019 15:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,479,171 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com