indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

wulanjan
User
spacer line

Een erg goede ervaring heb ik met mijn vrouw tijdens onze vakantie gehad in Restaurant en Loungebar Triple 9 in de straat van de stoplichten naar het strand. Het eten, zowel Indonesisch als westerse keuken, was er heerlijk, vooral de sate was van uitzonderlijke kwaliteit. Heerlijke sfeer met leuke muziek, zowel lifeband in het weekend (de beste die ik in Lovina heb meegemaakt) als originele muziek via de laptop. De beste cocktail mixer werkt er en alle coctails worden gemaakt van internationale originele spirrits, dus geen locale dranken in de internationale flessen. DEZE LOCATIE IS EEN ECHTE AANRADER !

Pak Pupyes
User
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Maar hebben ze ook een patatje oorlog? Ik bedoel, als ik naar Bali ga, wil ik wel een patatje oorlog. Of een frikandel speciaal. En Heineken erbij, natuurlijk. De Zangeres, - hoe heet ze ook alweer? - die moet weergalmen. Doe maar! Anders blijf ik thuis achter de geraniums.

MAD

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Ja dat is het geval, maar er zit dan ook wel een Nederlandse eigenaar in, die op deze manier de Nederlandse en Belgische toerist probeert te trekken.
Ook is het een ontmoetingsplek voor de aldaar wonende Nederlandse kolonie.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

spacer line  

Vraagje aan Pak Pupyes: Bedoel je dit nou cynisch, sarcastisch of gewoon grappig? Ik weet 't even niet. Emoticon: Confused

matur suksama

paulana
User
spacer line

Op 26-07-2011 14:32 schreef becik becik:
Vraagje aan Pak Pupyes: Bedoel je dit nou cynisch, sarcastisch of gewoon grappig? Ik weet t even niet. Emoticon: Confused

Misschien moet Pak. Pupyes zich eindelijk bekend maken, dat zou veel oplossen Emoticon: Yes! Emoticon: Wink

Om Swastiastu

wulanjan
User
spacer line

Pak Pupyes, een patatje oorlog is natuurlijk makkelijk te maken maar ze hebben in ieder geval wel lekker smakende kroketten en bitterballen, dus als je in de buurt bent kun je het misschien zelf proberen

spacer line  

On 26-07-2011 13:25 BintangJan wrote:

En dan lekker klagen over die buitenlanders die in Nederland wonen "en maar samenklitten, bij elkaar in de buurt gaan wonen en het verdommen om Nederlands te praten", ha ha Emoticon: Smile

If you have nothing to loose, you can risk everything

SanderBali
User
spacer line

On 26-07-2011 13:25 BintangJan wrote:

Wie zegt dat? Ik ken er genoeg die daar niet komen, laat staan dat ze van die naam gehoord hebben. Als ik buitenlanders wil ontmoeten ga ik liever naar de Canggu Club.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,926,050 topic views - 236,269 posts - 13,703 topics - 27,581 members - last post @ 26-01-2020 18:27 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,754,053 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com