indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Keesm
User
spacer line

Ik wil in januari 30 dagen naar Indonesie.
10 dagen West Java, 10 dagen Ambon de laatste 10 dagen naar Bali. Wie kan mij advies geven wat de beste en goedkoopste manier is om aan een vliegticket te komen.

simpati
User
spacer line

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 13-07-2011 19:13 Keesm wrote:
Ik wil in januari 30 dagen naar Indonesie.
10 dagen West Java, 10 dagen Ambon de laatste 10 dagen naar Bali. Wie kan mij advies geven wat de beste en goedkoopste manier is om aan een vliegticket te komen.
Daar ga je fout met je vraagstelling, want dat bestaat niet.

Enkele tips: met Garuda vliegen geeft je misschien recht op een (1) goedkope binnenlandse vlucht. Ik denk dat Flip van Merapi je dit precies kan vertellen. Misschien is deze actie alweer voorbij namelijk.

Wat Simpati zegt.

Ambon-Denpasar is overigens historisch gezien een relatief dure route, maar er zijn wel koopjes te vinden zo af en toe. Ik denk alleen dat je voor de spotgoedkope tarieven nog maanden moet wachten. En dan is het maar afwachten of die tarieven vrijkomen, want als er net vakantie of een nationale feestdag is, dan wordt het al moeilijker.

Keesm
User
spacer line

Bedankt voor je reactie.

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Kees,

Op dit moment is de goedkoopste manier om tussen 24 en 31 december te vertrekken. Wij hebben met Garuda een aanbieding die loopt vanaf 15 augustus t/m 9 december en 24 t/m 31 december.
Het traject Amsterdam-Jakarta, Jakarta-Ambon,Ambon-Denpasar, Denpasar Amsterdam komt op ongeveer 900 euro uit. E.e.a. afhankelijk van beschikbaarheid.

Bij deze aanbieding ben je wel verplicht minimaal 3 overnachtingen bij te boeken.
Met vertrek na 31 december ben je zeker250 euro duurder uit. Max. verblijf: 1 maand.

Mail me maar: info at merapi.nl

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,729 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,849,501 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com