indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Wij hebben vorig jaar een rondreis op Java gemaakt met een chauffeur uit Yogja; Pardi
We kunnen hem zeer zeker aanbevelen; een prettige en vooral veilige chauffeur die ons 3 weken de mooiste plekjes van Java heeft laten zien.
Zijn email adres is: kocret71yahoo.com

Bedankt Rene, kan hij Engels lezen? Mijn Bahasa Indonesia is nogal belabberd!!
En waar woont hij dan? Ik hoop niet op Java.....
Ik zit ruim 3 weken op Bali in Sanur....het zou fijn zijn om een betrouwbare sopir te hebben om goede prijsafspraken te kunnen maken.
Gr.Kembang

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Hoi Paulana.
We komen op 15 oktober om 19.30 uur aan op Denpassar, dan uiteraard naar ons hotel en even bij te komen van de jet-lag!!!
Daarna gaan we plannen maken wat we willen gaan doen én zien wat er allemaal op Bali is te beleven.....Fijn jou als achtergrond te hebben voor het geval ik jou iets moet vragen, mits jij natuurlijk het goed vindt!! Je adres heb ik meteen opgeschreven...leuk om je persoonlijk te kunnen ontmoeten Emoticon: Yes!
Groetjes

paulana
User
spacer line

Hai Kembang,

Willen jullie een sopir voor 3 weken of alleen voor 3-4 tours

Om Swastiastu

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Ik begin eerst bij 2 weken Paulana dan kijken we weer verder.....
Hoezo.....heb je iemand op het oog?? Graag zelfs....als jij iemand kent
dat weet ik dat het een betrouwbare sopir is met vaste prijsafspraken, toch?
Ik hoor het wel.....

paulana
User
spacer line

Kembang , ik ga morgen onze auto verhuurder vragen, is het alleen voor overdag of ook
>s"avonds en voor volle 2 weken of enkele dagen.
Geef effe meer informatie dan kan Rainer(mijn man) wel wat voor jullie regelen bij Wayan denk ik zomaar.!! Wat voor type auto willen jullie ? Don,t worry be happy , komt goed!!!!!

Groetjes Paulana Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

aaaahhhhh, je bent geweldig Paulana Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!
liefs voor 2 weken....een auto mét airco graag, deze sopir moet gewoon prettig rijden in zijn eigen wagen toch?? Het maakt ons niets uit hoor!! Als wij maar van de omgeving kunnen genieten, laat hij maar eerst kennismaken met ons. Spreekt hij Engels? Je wéét hoe mijn Bahasa Indonesia is, dus belabberd Emoticon: Nooo Emoticon: Nooo
Ik ben alweer ijverig aan het "leren" maar naar zo'n drukke werkdag merk ik gewoon dat ik niets in mijn hersens opneemt, maar ik probeer het wel!!
Groetjes Kembang Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

paulana
User
spacer line

Ja hij spreekt Engels en zullen we dan als het gaat zoals ik denk dat het gaat, voor 17 oktober een afspraak maken om 11 am ,dat is ook een maandag wel zo gunstig, kan je lekker aclimatiseren, op je gemak ontbijten en de zondag daarvoor beetje rondneuzen in Sanur.
En de volgende dag de auto met airco + sopir, als het effe kan rijden wij ook naar Sanur.
Over de prijs kan ik niets zeggen omdat ik het niet weet, Rainer zei dat Wayan ook auto's met sopir verhuurd, ik kan je dan morgenavond schrijven of het in orde is , volgens Rainer ja.
En de prijs wil ik wel vragen,hij is niet te duur daarvan ben ik zeker. Geef je dan wel het adres van jullie hotel ? Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Groetjes Paulien
,

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Hallo Kembang,

Rainer heeft net met Wayan (de baas van het spul) gesproken en het gaat helemaal goed komen met auto + sopir. Jullie krijgen een vriendenprijs en dat moet hij nog even met z,n sopir afspreken. Nu is er weer een ceremonie aan de gang ( Kuningan) dan lees je de prijs wel in een dag of 2-3. In ieder geval hoef je niet verder te zoeken. Emoticon: Yes! Emoticon: Party!

Groetjes Paulana

Om Swastiastu

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Jullie zijn geweldig Paulana en Rainier... Emoticon: Party! Emoticon: Party!
Ik zou het ook erg leuk vinden om samen met sopir te overleggen wat we willen gaan zien en doen....in iedergeval komen we zeer zeker jou kant op om kopi en cendol te drinken... Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Kan hier mijn hoteladres geven of heb je liever via privémail??
Ik kies voor het laatste maar ik weet niet hoe dat moet....
Ik hoor het wel van je....ik kan nu met een gerust hart verder verheugen op de reis naar Bali....van die ene taxi-rit richting naar het hotel toe is al afgesproken via het hotel, dus dat laat ik maar staan.....
Ik verheug me in iedergeval jullie te kunnen ontmoeten.....moeten wij iets meenemen uit Holland, mits het niet té zwaar is??
Gr. Kembang Emoticon: Shiny

paulana
User
spacer line

Hai Kembang,

Ik kies ook voor privemail, ik zal Jeroen vragen of hij mijn emailadres aan jou wil doorgeven.
Je kan die rit wel cancelen joh, we halen jullie wel af combinatie van Carrefour en vliegveld is 10 min. hoogstens, je kan toch zeggen of mailen dat je wordt afgehaald ?
Nee je hoeft niets mee te nemen uit Holland we doen het graag. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Groetjes Paulien Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Paulana....we landen pas om 20.30 uur 's avonds......ik begreep dat jullie bijna
een uur moeten rijden richting Denpassar.....ik vind het natuur érg lief aangeboden,
maar gezien het late uur én de reis van jullie voel ik mij wel héél erg bezwaard.....
Dus Meis...liever niet.!! Het is niet rot bedoeld maar....ach je weet het wel hé??
Ik wacht je mail-adres wel af dat geef ik het direct door....en leuk om dan verder
gezellig met je te mailen ( omong omong) Emoticon: Yes!
Gr. Kembang Emoticon: Bye bye

paulana
User
spacer line

Zeg doe effies gewoon Kembang, als het een bezwaar voor ons was zou ik het niet aanbieden, dat afhalen bedoel ik. Wij rijden 2 x per week naar DPS en Rainer is het gewend veel en lang te rijden. Maar als jij je heeeeel errug bezwaard voelt daardoor, betaal je toch lekker het dubbele ipv niets. Van dat niets kan je lekker gaan eten..en Rainer zei het zelf daarstraks. Maar goed uw wens is ons bevel ...gekkie, we zijn wel wat gewend hoor.
Ik heb al een berichtje naar Jeroen gestuurd dat hij mijn emailadres aan jou geven kan!

Jij kan het ook nog eens vragen via feeback onderaan de pagina staat feeback en contact.
Nou denk er nog eens over na en voel je niet bezwaard is nergens voor nodig, en ik mag zelfs na 20.30 opblijven.... Emoticon: Yes! .

Dag dag Paulien Emoticon: Party!

Om Swastiastu

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 15-07-2011 21:22 paulana wrote:
en ik mag zelfs na 20.30 opblijven.... Emoticon: Yes! .

Wow, mag jij zo laat nog buiten rondvliegen dan? Emoticon: Laugh out loud

Als ik dit zo lees allemaal in de gauwigheid kun je je man wel aanbieden als prive chauffeur.Heeft twee voordelen: bijverdiensten en hij heeft ook eens rust... Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

nunuk
User
spacer line

Op 14-07-2011 11:34 schreef Kembang:
Wij hebben vorig jaar een rondreis op Java gemaakt met een chauffeur uit Yogja; Pardi
We kunnen hem zeer zeker aanbevelen; een prettige en vooral veilige chauffeur die ons 3 weken de mooiste plekjes van Java heeft laten zien.
Zijn email adres is: kocret71yahoo.com

Bedankt Rene, kan hij Engels lezen? Mijn Bahasa Indonesia is nogal belabberd!!
En waar woont hij dan? Ik hoop niet op Java.....
Ik zit ruim 3 weken op Bali in Sanur....het zou fijn zijn om een betrouwbare sopir te hebben om goede prijsafspraken te kunnen maken.
Gr.Kembang

paulana
User
spacer line

Op 16-07-2011 06:52 schreef senior:

[quote verwijderd]

Wow, mag jij zo laat nog buiten rondvliegen dan? Emoticon: Laugh out loud

Als ik dit zo lees allemaal in de gauwigheid kun je je man wel aanbieden als prive chauffeur.Heeft twee voordelen: bijverdiensten en hij heeft ook eens rust... Emoticon: Party!

Senior, je hebt gelijk ik mag nog zo laat op de bezem onderweg zijn
In de gauwigheid wat lezen moet jij niet doen , je bent toch ook al bijna 60jr en dan overlees je gauw of trekt verkeerde conclusies want mijn Rainer laat zich niet aanbieden.
Wat die rust betreft heb je gelijk maar Rainer gaat dan in retraite!!!Bijverdienen gaat niet met KITAP geloof ik . Emoticon: Party! Emoticon: Party! Ennuh ik weet wat je gaat schrijven :ja Rainer gaat heel vaak in retraite Senior = ook voor mij lekker rustig. Lekker puh

Lekker weertje op Bali vindt je niet : regen in de nacht en zon overdag. Emoticon: Laugh out loud

Groetjes Paulana Emoticon: Shiny Emoticon: Puh! Emoticon: Puh! Emoticon: Puh! Emoticon: Puh!

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Hallo Kembang,

Wil jij even een email naar Jeroen sturen met de vraag voor mijn emailadres ?
Email Jeroen = jeroenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.indahnesia.com.

Groet Paulana Emoticon: Party!

Om Swastiastu

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Hi Paulana....
Je mail-adres ontvangen....enne er is een berichtje is per omgaande naar jou terug
gestuurd....dus vanaf nu graag ons persoonlijk contact via de mail goed?

En hier....gewoon op een gezellige, leuke en humorvolle manier op de berichtjes reageren....hé Malam???? Alles nog goed met jou en je helm(pje) Emoticon: Party!

Gr. Kembang Emoticon: Bye bye

senior
User
User icon of senior
spacer line

Malam is bezig een tweede helm voor zijn Pop te fabriceren, dan kan ze mee als hij weer de hort op gaat... Emoticon: Party! Emoticon: Stupid

hati hati, pelan pelan

paulana
User
spacer line

Op 16-07-2011 14:53 schreef senior:
Malam is bezig een tweede helm voor zijn Pop te fabriceren, dan kan ze mee als hij weer de hort op gaat... Emoticon: Party! Emoticon: Stupid

Welnee Senior , dat is voor de 2de fles bier Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 16-07-2011 17:28 paulana wrote:

[quote removed]

Welnee Senior , dat is voor de 2de fles bier Emoticon: Yes!

Hallo zeg, Malam is toch geen alcoholist? 2 FLESSEN? Veel te veel voor een Rotterdammer Emoticon: Devil

Zoals gewoonlijk zijn we weer geheel off topic Emoticon: Yes! Dus effe weer on topic: wellicht wil Malam wel als prive chauffeur fungeren ..... Emoticon: Party!

hati hati, pelan pelan

paulana
User
spacer line

Kembang is al voorzien, Malam prive sopir als ojek op Java ..goed idee Senior.

Dit is ontopic toch

Om Swastiastu

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch??? Dus komen jullie allemaal met de Bentley's en Mercedesen mij ophalen?? Daarna een feestje bij Paulana Emoticon: Party!
Malam met zijn Pop allebei een nieuwe gedeukte helmen op hun hoofden en met een flesje bier in hun handen... Emoticon: Laugh out loud dan kan het feest beginnen, tra la la la

paulana
User
spacer line

Op 17-07-2011 12:09 schreef Kembang:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, toch??? Dus komen jullie allemaal met de Bentleys en Mercedesen mij ophalen?? Daarna een feestje bij Paulana Emoticon: Party!
Malam met zijn Pop allebei een nieuwe gedeukte helmen op hun hoofden en met een flesje bier in hun handen... Emoticon: Laugh out loud dan kan het feest beginnen, tra la la la

Kembang tis hartstikke oftopic , ik ga niet antwoorden, wil je er alleen op attent maken want dit heb ik zo vaak , zonder dat je het weet zit je naast het topic.

Om Swastiastu

Kembang
User
User icon of Kembang
spacer line

Oei oei oei, wat heb ik fout gedaan?? Iets mis zegt of zo??? Emoticon: Frustrated Emoticon: Shut up!
Anders mij excuses hiervoor Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Blush
Sorry, sorry Emoticon: Confused
Gr. Kembang

paulana
User
spacer line

Op 19-07-2011 14:02 schreef Kembang:
Oei oei oei, wat heb ik fout gedaan?? Iets mis zegt of zo??? Emoticon: Frustrated Emoticon: Shut up!
Anders mij excuses hiervoor Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Blush
Sorry, sorry Emoticon: Confused
Gr. Kembang

Heb het uitgelegd in m'n mail naar jou, snap je het, ja toh Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,514,368 topic views - 228,736 posts - 13,635 topics - 19,573 members - last post @ 18-10-2018 12:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,783,249 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com