indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Luo Ni
User
User icon of Luo Ni
spacer line

Hi Jeroen .

Bij deze van harte gefeliciteerd vanuit Guangdong [ fei chang hao ] Emoticon: Smile bagus sekali Emoticon: Shiny

Groetjes en keep smiling

Permisi /Zaijian.

Luo Ni / Zhuhai / China . Emoticon: Talk to the hand

Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Welkom in de wereld van het vaderschap Emoticon: Party! Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Smile

Van harte gefeliciteerd Jeroen Emoticon: Worship

vr. groet, Sieb

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Jeroen,
van harte gefeliciteerd met jullie zoon en ik hoop natuurlijk dat hij jullie veel vreugde en geluk mag brengen.

Horen we nog hoe de kleine jongen heet?

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

joost
User
spacer line

Hi Jeroen,

Selamat atas kelahiran anak pertamanya (?). Semoga menjadi anak yang berbakti
kepada orang tua.

dat het mag opgroeien in een vredige wereld

groet Joost

marcel70
User
spacer line

gefeliciteerd Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Becik ketitik olo Ketoro

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Van Harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Emoticon: Bye bye

acufjo
User
User icon of acufjo
spacer line

Van harte gegeliciteerd. Geniet ervan!!!

Emoticon: Party! Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Emoticon: Bye bye

Pardi
User
spacer line

Hoi papa en mama baru.

Ook uit Schagen van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

Pardi

amiek
User
spacer line

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

mashil
User
User icon of mashil
spacer line

Van harte met jullie gezinsuitbreiding!!! Ook namens Diana.

- Let us live simply so that others may simply live -

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Jeroen,

We weten nog steeds niet hoe het jong heet?!

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

SanderBali
User
spacer line

On 07-07-2011 19:06 BintangJan wrote:
Jeroen,

We weten nog steeds niet hoe het jong heet?!

Laat staan wie Jeroen en zijn vrouw is?
Kennen jullie elkaar allemaal ofzo?
MODERATOR BREAK

Nee je bent niet leuk. Wil je niet reageren blijf dan gewoon weg. Ver weg. Nogmaals ik kan je er ook bij helpen. Gratis bovendien.

Placed by Jeroen @ 09-07-2011 01:34

Michel
User
spacer line

Hallo Jeroen,

Vanuit EINDHOVEN hartelijk gefeliciteerd !!!

Michel.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Op 07-07-2011 19:18 schreef SanderBali:

[quote verwijderd]

Sander,
Net zo min als ik jou ken, ken ik Jeroen en zijn vrouw ook niet. Als jij en jouw toekomstige (vrouw) een kindje krijgen, dan feliciteren wij jou ook. Is toch niks mis mee?

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

paulana
User
spacer line

Ja Bintang , dat ben ik met je eens : dat is prive! en moet ook prive blijven.

Er is al zoveel gekkigheid gepubliceerd over het Moderatie-team
Laat vrouw en zoon lekker anoniem blijven, snap toch niet waarom Oyibo dat topic maakte, er lopen nog teveel internet-idioten in het wild. Emoticon: Stupid

Om Swastiastu

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Dat paulana was afgesproken. Alvorens het topic gemaakt werd. Dus die smiley is voor jezelf. 1 ding is is niks zeggen, iets anders is het heugelijke feit wel delen. Wat in mijn ogen gepast is. Namen werden achterwege gelaten. Maar goed, als dit jouw reaktie is, laten we het gewoon achterwege, ook geen probleem. Emoticon: Angry

It's only kinky the first time.

paulana
User
spacer line

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Op 08-07-2011 17:25 schreef oyibo:
Dat paulana was afgesproken. Alvorens het topic gemaakt werd. Dus die smiley is voor jezelf. 1 ding is is niks zeggen, iets anders is het heugelijke feit wel delen. Wat in mijn ogen gepast is. Namen werden achterwege gelaten. Maar goed, als dit jouw reaktie is, laten we het gewoon achterwege, ook geen probleem. Emoticon: Angry

Dit is flauw, er zal toch ook een huwelijk geweest zijn , en dat heugelijkefeit werd ook niet gedeeld met ons.

Om Swastiastu

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Goed h Paulana, dat is nu wat me zo aantrekt in Oyibo.
Goede afspraken maken en je er aan houden.
Ik weet trouwens de naam van het het manneke wat met een gouden p.k geboren is Emoticon: Yes!
Op internet is alles te vinden wat je maar wil weten Emoticon: Laugh out loud
Maaaaaaaaaar ik verklap niets hehehehe.

Pamelabak
User
spacer line

On 07-07-2011 20:15 BintangJan wrote:

[quote removed]

Sander,
Net zo min als ik jou ken, ken ik Jeroen en zijn vrouw ook niet. Als jij en jouw toekomstige (vrouw) een kindje krijgen, dan feliciteren wij jou ook. Is toch niks mis mee?

Inderdaad Jan het maakt geen steek uit of je iemand kent of niet. Het is zo wie zo leuk als er een geboorte plaatsvindt en dan vind ik dat felicitaties op zijn plaats zijn.
Maar Sander heeft vaker van zulke negatieve uitlatingen.

Pamelabak
User
spacer line

On 07-07-2011 20:30 paulana wrote:
Ja Bintang , dat ben ik met je eens : dat is prive! en moet ook prive blijven.

Er is al zoveel gekkigheid gepubliceerd over het Moderatie-team
Laat vrouw en zoon lekker anoniem blijven, snap toch niet waarom Oyibo dat topic maakte, er lopen nog teveel internet-idioten in het wild. Emoticon: Stupid

Ik vind het goed van Oyibo dat hij hier een topic over heeft geopend. Oyibo heeft alleen medegedeeld dat Jeroen vader is geworden. En dat op zich is een heugelijk feit, dat best wereldkundig gemaakt mag worden. Verdere gegevens heeft hij weggelaten.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 07-07-2011 19:18 SanderBali wrote:

[quote removed]

Sander, misschien is het een idee om af en toe eens profiel te checken en dan zul je zien dat er mensen zijn die hier al jaren posten. Misschien dat dat eea verklaart? Het is net als je fulltime werkt, je collega's zijn soms zoiets als je familie.
En hoeveel Jeroens zijn hier nou op het forum? Bovendien blijft het bijzonder een kind van een mixed couple.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

paulana
User
spacer line

Op 08-07-2011 18:23 schreef Malam:
Goed h�aulana, dat is nu wat me zo aantrekt in Oyibo.
Goede afspraken maken en je er aan houden.
Ik weet trouwens de naam van het het manneke wat met een gouden p.k geboren is Emoticon: Yes!
Op internet is alles te vinden wat je maar wil weten Emoticon: Laugh out loud
Maaaaaaaaaar ik verklap niets hehehehe.

Smaken verschillen Malammeke in wat aantrekken betreft, goede afspraken en je eraan houden Emoticon: Laugh out loud
Er werd meerdere malen naar de naam van Kroonprins gevraagt maar geen antwoord. Emoticon: Confused
Conclusie ligt dan toch voor de hand. en als Yibo goed gekeken had : mijn felicitatie staat er ook bij Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Belangrijk is dat het jochie gezond is!!

Om Swastiastu

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

En iedereen nog bedankt voor de beste wensen. Emoticon: Smile

Ik denk dat de naam niet echt heel belangrijk is, maar als jullie het per se willen weten zie ik ook geen reden om het geheim te houden.

Alexander Lorenzo

Doordat hij te vroeg geboren is kreeg hij extra medische aandacht gelukkig. Hij is gezond, eet meer dan voldoende en doet zijn uiterste best het leven van de zusters wat onaangenamer te maken door vooral regelmatig een beetje te poepen. Verder slaapt ie lekker veel (nog wel).

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

52,066,901 topic views - 224,482 posts - 13,534 topics - 16,953 members - last post @ 12-12-2017 23:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

93,312,595 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com