indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

patatje
User
User icon of patatje
spacer line

Hallo,

Vermits ik al grijze haren krijg van de vele uren zoeken op internet naar een hotelletje kom ik hier eens even informeren. Als ik rondkijk via Agode, Zoover.... dan kom ik altijd bij de duurdere hotels terecht met het 100+ kamers en navenante prijzen. WIj zoeken eigenlijk een betaalbaar hotel (tot 100 euro/nacht) voor twee volwassen en twee kinderen in augustus. Liefst kort bij het strand. Het is voornamelijk voor onze kinderen (7 en 10 jaar) dat we op zoek zijn naar een familiehotel waar ze eventueel andere kinderen kunnen leren kennen en spelen. Heeft iemand een suggestie? Alvast bedankt.

spacer line  

Probeer Kumala Pantai eens. Ligt vlak bij Jl. Double Six en dus ook bij Seminyak. Is prima te doen met kids. Of er plek is valt te bezien in augustus... Succes

matur suksama

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Patatje,

Legian en Seminyak zijn fantastisch voor pubers, maar voor kids van 7 en 10 moet je wel 'ogen op steeltjes' hebben vanwege de verraderlijke zee met hoge golven. Kumula Pantai is mijn favoriete hotel in Legian, maar is lastig te boeken. Kan alleen rechtstreeks via hun website: www.kumalapantai.com/
Ze hebben ook 'connecting rooms'.

Wil je het echt leuk voor de kinderen maken zou ik eerder kiezen voor een hotel in Tuban-Kuta. Bali Dynasti is bij uitstek het resort ommet jonge jeugd te verblijven, maar de meeste hotels zullen niet tegenvallen: www.merapi.nl/core.sym/fe/aanb(...)ypewinkelwagen_vrij=

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

patatje
User
User icon of patatje
spacer line

Ok, alvast bedankt, we gaan ze eens bekijken. Als er nog tips zijn......

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,390,345 topic views - 240,166 posts - 13,729 topics - 33,293 members - last post @ 28-09-2020 14:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,176,591 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com