indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

henky
User
spacer line

Binnenkort verblijf ik enige tijd in Jakarta. Ik ben nog nooit naar Pulau Seribu geweest. Het lijkt me wel leuk de 'big durian' even achter me te laten. Heeft iemand ervaringen met het transport naar die eilanden en met de accomodatie ?

spacer line  

Uitstekende transport en verblijfsmogelijkheden.
En dat al in de jaren 80.(tachtig)

Je kan zelfs nu een eigen speedboat huren en bij diverse resorts logeren met een sterren kwalificatie , zo duur of goedkoop als je zelf wilt.

Ga gewoon googlen ,

bisa dicek of makemyday .

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Het is al weer even geleden dat wij op Pulau Kotok zijn geweest.
Maar het was er fantastisch. Wij hadden overigens het geluk toen dat wij de enigste vier toeristen waren. Ook de kamers waren goed, maar poor. Dat mocht de pret niet drukken. Voor het overige was het eten lekker en divers en hebben heerlijk kunnen snorkelen en duiken. Een super tijd gehad. Vervoer werd geregeld door de eigenaar met een speedboot.

henky
User
spacer line

Dank je wel. Welke maand waren jullie daar? Foto's op Google zien er mooi uit. Ik zal in Jakarta informeren naar de mogelijkheden. Tien jaar geleden ben ik naar pulau Princen geweest, nu beter bekend als Panaitan. Een fantastisch eiland bij de kust van West Java. Veel vis, buffels en een mooie vegetatie. Daarna nog een tocht langs de actieve Anak Krakatau. De as daalde over ons neer.

spacer line  

Oya , als jullie rust willenl zoeken dan moet je niet i.d week-end of schoolvakantie of feestdagen gaan.
Zal wel druk zijn .Heel Jakarta loopt leeg.

In jaren 80 hadden we een klein cottage , et alle gemakken , zelfs airco.
Ik dacht bij pulau Bidadari.
S'avonds is het pikdonker, behalve je cottage dan.
Hoor en zie je allerlei dieren langs lopen .
Ik denk dat de faciliteiten nu stukken beter zijn dan toen.

bisa dicek of makemyday .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,136,975 topic views - 234,291 posts - 13,691 topics - 25,175 members - last post @ 17-10-2019 17:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,565,710 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com