indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ivonne
User
spacer line

Hallo,

Ik probeer nog steeds een vlucht naar pangkalanbun te boeken, maar dat lukt me nog steeds niet. ik begrijp dat dat vaak wel via een reisbureautje lukt. Wie kan me aan een mail adres helpen?

groet

pierre
User
spacer line

Neus eens rond op de site ticketindonesia.info, wellicht dat je hierop meer informatie kan vinden.
De link staat geheel onderaan deze webpagina.

ivonne
User
spacer line

Beste Pierre,

Heb ik al op gekeken, ook daar niet te vinden helaas. Dank je wel voor de tip.

simpati
User
spacer line

Ik probeer nog steeds een vlucht naar pangkalanbun te boeken
Pangkalan Bun ligt op Kalimantan Tengah.
Volgens mij vliegt Trigana Air ( http://www.trigana-air.com/html/module.php ) op Pangkalan Bun.
Voor contact kijk op http://www.trigana-air.com/htm(...)?act=contact&lang=en
Nu mag jij drie maal raden hoe ik dat gevonden heb, begint met een G
Succes,
Jan

spacer line  

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Jan: deze is ook best wel aardig:
http://lmgtfy.com/?q=flights+to+Pangkalan+Bun
Emoticon: Wink

matur suksama

ivonne
User
spacer line

Leuk zulke hulp, die website van trigano weet ik ook wel te vinden. En waar kan ik daar dan boeken? Mail komt onbestelbaar retour na verloop van tijd. Dus voor al degenen die dit zo goed kunnen, waarom kan ik geen contact krijgen en jullie wel?

simpati
User
spacer line

Leuk zulke hulp, die website van trigano weet ik ook wel te vinden.
ivanno,
graag gedan.

waarom kan ik geen contact krijgen en jullie wel?
Wij krijgen net zo min contact met trigano als jij, email beantwoorden is een groot probleem in IndonesiŽ en dat is ook een van de redenen dat Jeroen zo'n succes heeft met zijn ticketindonesia

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Op het moment is het helaas niet mogelijk om via ticketindonesia.info tickets te boeken voor Trigana Air. Zeer moeilijke organisatie om mee te werken helaas, waardoor een goede samenwerking nog even op zich laat wachten.

Je kunt het beste tickets ter plekke kopen als je in Jakarta bent aangekomen. Je zult hiervoor echter naar het kantoor moeten, want een reisbureau dat hun tickets verkoopt is ook niet makkelijk te vinden.

Trigana Air head office
Komplek Puri Sentra Niaga
Jl. Wiraloka Blok D 68-69-70. Kalimalang.
Jakarta 13620. INDONESIA
Phone : (021) 8604867 - 8604868 - 8604869 - 8604870
Fax : (021) 8604866

En dat is in oostelijk Jakarta, tegen Bekasi aan.

Ho Lee Fuk

ivonne
User
spacer line

Yerun bedankt.
enig idee of het haalbaar is de ene dag om 16.00 uur te landen en de volgende dag door te vliegen, als we nog naar trigano moet om te boeken?

Vraag me af waarom hier ( door sommigen) zo kinderachtig gedaan wordt over google, terwijl bekend is dat je geen contact kunt krijgen. Stelde mi een normale vraag.

simpati
User
spacer line

Stelde mi een normale vraag.
Beste Ivonne,
Je stelde een normale vraag, maar wist al veel meer dan hetgeen jij schreef, op dit forum zijn personen waar ik er ťťn van ben die jou en ook andere bezoekers van dit forum graag willen helpen en jou zeker niet op een dwaalspoor willen brengen.
Daarvoor ben ik eerst eens gaan zoeken waar Pangkalan Bun ligt, dat bleek in Kalimantan Tengah(midden) te zijn, dat is info die jij ook had mogen geven.
Ik kwam via Google uit bij Trigana Air en wist al dat die niet direct bekend zijn om gemakkelijk een ticket te boeken.
Blijkt uit jouw volgende reactie dat jij dat al wist, dat had je ook even kunnen vermelden.
Je neemt niet de moeite om namen volledig en juist te schrijven.
Jouw manier van communiceren past perfect in IndonesiŽ, de IndonesiŽrs doen niet anders.

Kijk eens hoe netjes en volledig Jeroen info geeft, dat hebben de IndonesiŽrs hem niet afgeleerd.
Groetjes,
Jan

amiek
User
spacer line

Hallo Ivonne, ik denk het qua tijdschema heel krap is.Dit vanwege de drukte op de wegen in Jakarta. Trigana Air vliegt om 16.00 naar Pangkalan Bun op maandag, woensdag en zaterdag, maar dat weet je waarschijnlijk ook al. En voor het inchecken moet je toch een uurtje van te voren aanwezig zijn volgens mij. Je kan ook met Garuda van Jakarta naar Banjarmasin vliegen en daar overstappen op een vliegtuig van Kalstar Airlines. Garuda kan je via Jeroen boeken. Kalstar moet denk ik ter plekke.

Groet,
Annemieke

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 18-06-2011 13:45 ivonne wrote:
Yerun bedankt.
enig idee of het haalbaar is de ene dag om 16.00 uur te landen en de volgende dag door te vliegen, als we nog naar trigano moet om te boeken?

Vraag me af waarom hier ( door sommigen) zo kinderachtig gedaan wordt over google, terwijl bekend is dat je geen contact kunt krijgen. Stelde mi een normale vraag.
Ik ga er voor het gemak vanuit gaan dat je na 16:00 nog (door de douane moet,) je koffers moet halen en daarna nog 1.5-2.5 uur moet reizen om bij het kantoor aan te komen. Ligt namelijk precies aan de andere kant van Jakarta. Dus of je daar nog zin in hebt?

Ik belde net op en er werd me verteld dat ik morgen vanaf 8 uur weer tickets kon kopen (?). En dan spreek ik ze natuurlijk gewoon op zijn Indonesisch aan, want Engels zal wel een probleem extra zijn, zeker via de telefoon. Het is nu 19:45 lokale tijd...

Ho Lee Fuk

ivonne
User
spacer line

Bedankt Yerun,

Ons vliegtuig landt rond 16.00 uur dus ja nog douane, en bagage, dus dan is het niet haalbaar. Daarom hoopte ik ook een mail adres te kunen vinden via deze site van een reisbureautje dat voor e-tickets kan zorgen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Er zijn maar weinig reisbureau's die ticket van Trigana verkopen helaas, en als je al een email-adres hebt, loop je grote kans dat er helemaal nooit op je email gereageerd wordt of dat deze niet eens aankomt. Zelfs ik heb geen adres waarmee ik je kan helpen. Het enige email-adres dat ik heb is dat van Trigana Air zelf, wat je zou kunnen proberen.

Ho Lee Fuk

ivonne
User
spacer line

Bedankt,

Dat is duidelijk.
Weet jij dan misschien of we enige kans hebben dat er nog (5) plekken vrij zijn in het vliegtuig in july als je 's ochtends boekt en 's middags wilt vliegen of is dat hele maal koffiedik kijken?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik krijg ineens een 'geniale' ingeving. Wellicht kun je na aankomst eerst even naar terminal 1 rijden om te kijken of daar het kantoor nog open is, zodat je daar direct je tickets kunt kopen. (Betalen in cash, er staan enkele pinautomaten in de terminal, dus dat is geen probleem).

Om de dag erop eerst naar kantoor te rijden en vervolgens direct naar het vliegveld lijkt me ook een hele klus. Denk dat je beter kunt 'gokken' op direct naar het vliegveld te rijden en daar je tickets te kopen. Kun je niet mee, kun je vast wel tickets kopen voor de opvolgende vlucht.

Ik zou zo niet durven zeggen of je veel of weinig kans maakt.

Ho Lee Fuk

simpati
User
spacer line

Als het echt noodzakelijk is om een ticket van Trigana Air te kopen is dat een optie, als het kantoor al gesloten is het mogelijk om een hotel in de buurt van de luchthaven te nemen en daags er na te gaan kijken.
Vliegen naar Sampit of Palangkaraya is een optie en dan verder met vervoer over de weg.
Garuda, Lion Air en Batavia Air vliegen op Palangkaraya, Lion Air om 19:15.
Palangkaraya is een stad met meer dan 200.000 inwoners, daar is waarschijnlijk wel een hotel te vinden.
Succes,
Jan
Malang

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Ivonne,

ik kan waarschijnlijk via mijn agent wel tickets voor je kopen. Die kan ik dan, wanneer je op het vliegveld aankomt, aan je af laten geven.
Als je prijsopgave wilt, stuur dan even een mail naar info at merapi.nl

Graag inclusief vertrekdatum en de 5 namen zoals die in het paspoort staan vermeld.

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,806 posts - 13,710 topics - 28,665 members - last post @ 28-02-2020 13:43 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,303,305 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com