indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ecco1964
User
spacer line

Hoe reageren de Balinezen op Gay mensen, is het geen probleem als 2 mensen van hetzelfde geslacht in 1 bed slapen?
En dezelfde vraag voor de moslims in Bali en Java? Worden de gays niet onderdrukt in Java?

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

ecco,

Naar toeristen toe is de Balinees tolerant. Ze zullen het wellicht vreemd vinden dat twee mannen in één en hetzelfde bed slapen, maar ze zullen er niks van zeggen. Jongens en meisjes gaan toch in RI anders met elkaar om als in Nederland. Je ziet vaak dat jonge jongens gearmd lopen met elkaar. Dat wil niet zeggen dat ze homo zijn, maar het is meer om elkaar het idee te geven dat ze beste maten van elkaar zijn. Op Java kennen we een knaap. Toen hij nog thuis woonde heeft hij na lang nadenken, zijn ouders verteld dat hij op mannen valt en niet op vrouwen. Dat viel niet in goede aarde en hij was een schande voor het dorp. Toen hij via via te horen kreeg dat zijn vader zijn oudste broer opdracht had gegeven hem te vermoorden, is hij gevlucht. Ik praat nu over 15 jaar geleden. Inmiddels is hij door de familie geaccepteerd. Op dit forum zijn voldoende bulés en die kunnen wellicht betere informatie verstrekken. Maar ik zou me zeker op Bali geen zorgen maken.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Dat moet geen probleem zijn, zeker niet als die twee personen buitenlanders zijn. Zodra de deur dicht is, zul je de mensen echt niet meer over jullie horen.

Er is echter een uitzondering; als er ook een Indonesische partij in je bed ligt. Dit kan soms wel voor problemen zorgen. Maar als je je gewoon discreet gedraagd zul je daar ook weinig problemen mee hebben op Java en Bali.

Denk niet dat 'onderdrukking' hier besproken hoeft te worden, da's een heel andere discussie dan een hotelovernachting. Het antwoord zou trouwens 'ja' zijn.. dat dan weer wel. Maar er wordt wel meer onderdrukt in dit land, dus maak je maar niet al te veel zorgen.

Balipiet
User
spacer line

Ecco, Bali is the Gay destination of choice in SE Asia. Geen probleem.

spacer line  

Plenty te doen hoor; you don't worry honey Emoticon: Cooool

http://asiaforvisitors.com/ind(...)a/bali/bali-gay.html

Veel plezier!

matur suksama

AdBelleman
User
spacer line

Ik bezoek Bali van 24 juli tm 10 aug en zou het leuk vinden om wat van het "gay"leven te kunnen meemaken

Ad

Hubert
User
spacer line

Wil je graag een vriendje voor de nacht die een paar rupia wil verdienen om sex met je te hebben, ga dan s'avonds laat in Kuta (mogelijk ook op andere plaatsen) op een bankje op het strand zitten.
De jongens komen vanzelf naar je toe om een praatje met je te maken en zullen je vragen of je met ze wil "slapen".
Vraag eerst af ze een vase prijs hebben voor hun aanwezigheid.
Het antwoord zal mogelijk zijn, dat laat ik aan u over.
Je kunt onderhandelen over de prijs maar 100.000 rupia is toch wel het minimum.

ecco1964
User
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Hubert: jaja, maar dat zou ik niet durven. Je kan zo bestolen worden door zulke jongens. Of ze kunnen iets in je drankje doen en bij het ontwaken zie je dat alles weg is.
Neen, dit is gevaarlijk en daarbij heb ik een vaste partner.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hubert; ja dat kan inderdaad. Echter zijn dat soort hoeren (m/v) van het laagste 'soort' en dus is het vragen om problemen zoals ecco1964 beschrijft. Het is niet de vraag of je bestolen wordt maar wanneer je bestolen wordt. Dit soort dingen verschijnt met enige regelmaat in de media.. maar alleen als er een buitenlander is vermoord in zijn hotelkamer/villa.

elsbeth
User
spacer line

Ecco, ga je met je vaste partner naar Bali en ben je benieuwd of dat problemen oplevert? (dat maakte ik op uit je vraag). Of ga je alleen en ben je op zoek naar wat (al dan niet betaalde) avontuurtjes? Het een sluit het ander niet uit. Maar ik zou er zeker niet vanuit gaan dat je daar onbetaald aan je trekken komt.

Hubert
User
spacer line

Als je bang bent bestolen te worden op Bali, nodig dan een jongen uit voor de tijd die je met hem op de hotelkamer wil doorbrengen.
Berg altijd je paspoort en je geld op in de kluis van het hotel.
Drink altijd uit een flesje dan kan er niets raars gebeuren.
Deze jongens zijn geen "hoeren"van het laagste soort zoals Yerun schrijft.
Deze knapen zijn niets minder dan de jongens hier in Nederland die voor jan en alleman gratis plat gaan.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Verlies het flesje dan maar niet uit het oog.. ze kunnen er zo een naald met verdovingsmiddel inzetten. Ook hier zul je niet de eerste zijn als het met gebeurd. Overigens is dit niet iets typisch gay, meer iets typisch Bali. En voor niets gaat de zon op, zoals Elsbeth ook al aangaf.

Met gewoon je gezonde verstand gebruiken kom je overigens een heel eind, en als ik dan de keuze had dan zou ik prostituees op het strand mijden. Deze zijn van een wat lagere klasse. Wat netter omschreven dan, ik hoef niemand voor zijn hoofd te stoten namelijk, iedereen zijn eigen ding.

elsbeth
User
spacer line

Ik zit niet in dit circuit, dus kan er niet met zekerheid dingen over zeggen. Maar het lijkt me, Hubert, dat jongens die in Nederland "voor Jan en alleman plat gaan" in een sociaal andere situatie zitten dan de straat/strandjongens die in Indonesie rondlopen.
De Indonesische jongens die zonder betaling met je meegaan, zullen de wat welgestelderen zijn, de jongens die er wel geld voor vragen, dat zal toch een ander slag zijn, neem ik aan.

simpati
User
spacer line

Als je de cijfers over HIV/AIDS leest over Bali is omgang met prostituees levensgevaarlijk, het doet er niet toe man of vrouw.

elsbeth
User
spacer line

En doet het er dan eigenlijk nog toe of het prostitutie is of niet??

simpati
User
spacer line

En doet het er dan eigenlijk nog toe of het prostitutie is of niet??
Dat zou ik denken, één op de vier prostituees in Bali schijnt besmet te zijn, is toch wel even een gegeven om bij stil te staan.
Ook de cijfers van Malang liegen er niet om, in november 2010 zouden er 1.500 mensen besmet te zijn en niemand weet hoeveel mensen sterven aan die ziekte, vaak wordt het geheim gehouden.
Salam,
Jan
Malang

bambang
User
spacer line

Ik had ergens in een NL krant gelezen dat zakenmensen uit de Molukken naar Java gaan. Als ze thuis komen, infecteren ze hun echtgenotes met HIV.
Dit geldt natuurlijk niet speciaal voor dat gebied. Je kunt het overal oplopen en het thuis meebrengen. (oleh-oleh?) Dus ...

elsbeth
User
spacer line

Jan, ik bedoel: doet het er wat toe of er voor die sex betaald wordt?
Het gaat niet om de centen die ermee gemoeid zijn, maar om de fysieke contacten.
Dit soort snelle contacten vraagt, zeker in Z.O.Azie, om goede maatregelen ter bescherming, of het nou om mannen, vrouwen, betaald of onbetaald gaat.
Over dit soort dingen kun je verder een moreel oordeel hebben (en dat heb ik ), maar dat staat los van het fysieke gevaar.

ecco1964
User
spacer line

Ik ben van plan om met mijn partner naar Bali te gaan. Heb geen interesse in the gay scene- prostitutie... Ik wilde gewoon weten hoe de Balinesen reageren als er 2 mannen in hetzelfde bed slapen. Als we geen negatieve reacties zullen krijgen. Wij lopen niet hand in hand over straat, laten ook weinig blijken (in het openbaar) dat we een koppel zijn. Wij willen gewoon op vakantie zoals elk ander gewoon hetero koppel dat zou doen.

elsbeth
User
spacer line

Ecco, dat is de reden dat ik het vroeg. Ik heb behoorlijk wat homosexuele vrienden (allemaal mannen overigens), allemaal zeer langdurige stabiele relaties.
Daarom ergert het mij een beetje als n.a.v. zo'n vraag meteen gesuggereerd wordt dat je iemand op wilt pikken op het strand, al dan niet met betaling.
Maar ik wens jullie heel veel plezier, geniet ervan.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Emoticon: Yes! zoek je wat te n..ken in Indonesie??????????
Zat hoor jochie, maar wel voorzichtig zijn Emoticon: Yes!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ben het met Elsbeth helemaal mee eens.
K ben er niet op tegen, dat ze anders zijn als een hetero.
Heb er vroeger in de scheepvaart tijd er mee te maken gehad.
Soms nemen ze te veel sex op hun hooivork.
Mag het best weten heb jaren geleden een reisleider die echt een Homina was een afscheid zoen gegeven, niets mis mee, hij/zij was buitengewoon goed voor ons geweest.
Als ze gewoon willen leven, dan is er niets aan de hand, maar gaan ze de sex toer op dan noem K ze viezerikken.............................
Trouwens Hetero's als ze kinderen willen zoals je dat ken in Thailand, ook............... Emoticon: Stupid Emoticon: Angry

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

SanderBali
User
spacer line

On 19-06-2011 20:59 ecco1964 wrote:
Ik ben van plan om met mijn partner naar Bali te gaan. Heb geen interesse in the gay scene- prostitutie... Ik wilde gewoon weten hoe de Balinesen reageren als er 2 mannen in hetzelfde bed slapen. Als we geen negatieve reacties zullen krijgen. Wij lopen niet hand in hand over straat, laten ook weinig blijken (in het openbaar) dat we een koppel zijn. Wij willen gewoon op vakantie zoals elk ander gewoon hetero koppel dat zou doen.
Loop in Bali gerust hand in hand. Ik denk dat de kans uiitgescholden te worden in Adam groter is dan in Bali. Okay, in Bali hebben ze dan wel geen k*t Marokaantjes.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,088,453 topic views - 235,040 posts - 13,697 topics - 25,808 members - last post @ 20-11-2019 23:04 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,918,779 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com