indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Laurien
User
spacer line

Hoi allemaal,

Mijn vriend en ik gaan deze zomer voor het eerst naar Bali.
We hebben in totaal 14 nachten.
Nu gaan we eerst 3 nachten naar Ubud en dan 3 nachten naar Lovina. Dus we moeten nog invulling vinden voor 8 nachten.

Hebben jullie nog tips waar we echt heen moeten?
Kuta zien we niet zo zitten. Wel ben ik nog op zoek naar een heerlijk wit zand strand, maar gili's vallen denk ik ook af, omdat we de malariapillen niet willen.

Wat kunnen jullie aanraden na Ubud en Lovina?

Alvast bedankt voor de reacties!
Groetjes.

yindee
User
spacer line

Hoi,

Wij zijn in Loviana begonnen toe door naar Ahmed.
Daar zijn zwarte stranden maar wel heel mooi. Je kan er geweldig snorkelen en duiken. Vanuit daar kan je altijd nog oversteken naar Gili.
Vanuit Ahmed zijn we naar Ubud gegaan en toen geeindigt in Sanur.
In Sanur heb je een wit strand en een leuke boulevaard maar niet de drukte van Kuta.

spacer line  

Ahmed and tulamben zijn erg mooi. Indien je enkele dagen overhoud en je houd van wandelen en de natuur, ga naar Blimbing of Mendut!

Er zijn zoveel mogelijkheden!!! padangbai of pemuteran is ook mooi voor het snorkelen en duiken.

sonn88
User
spacer line

Ondanks je bezwaar ivm malariapillen zou ik de Gili's zeker aanraden! Ben er meerdere keren geweest en als je een paar dagen gaat is de kans om malaria op te lopen zou ontzettend klein... Gewoon veel Deet smeren. Anders zou ik naar het oosten van het eiland gaan. De stranden in de buurt van Padangbai en Candi dasa zijn schitterend, lekker rustig en als je meer het binnenland in gaat heb je prachtige natuur. Hier zie je het echte Bali.

bouw3
User
spacer line

Ook al gedacht aan tanah lot,uluwatu, nusa dua ,jimbaran air panas,monkey forest,lembongan,gili trawagan,maar daarna zijn je dagen wel op !!! Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,925,131 topic views - 238,340 posts - 13,717 topics - 29,630 members - last post @ 07-04-2020 06:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,978,198 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com