indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Ik had nog nooit van deze zangeres gehoord, ze heeft een Indonesische moeder en Nederlandse vader.

Anneke Gronloh - Indonesie, Ik Hou Van Jou

Happiness is not a destination, it's a Way of Living

spacer line  

Ach, geen koe zo bont of er zit wel een vlekje aan.

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

wees blij dat je er nog niet van gehoord had......

Ga staan waar geen plek is om te staan.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Papaya,

Je bent waarschijnlijk te jong om haar te kennen. Bekende nummers van haar waren:

Brandend zand en Surabaya.

Ze heeft een keer aan een programma meegadaan waarin bekende Nederlanders playbackten. Zij deed Tina Turner na en donderde van de trap af waardoor artiesten het podium op komen.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

senior
User
User icon of senior
spacer line

Is dat hetzelfde schepsel die ooit ruzie heeft gehad met die kwal van een Paul de Leeuw?

In ieder geval ben ik al lang blij dat we niks meer van haar horen. vind nou niet echt dat ze kan zingen..alhoewel wel beter dan dat ik zing.

hati hati, pelan pelan

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Juust Senior, dat is zij.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

spacer line  

nou senior...
ze heeft 60 miljoen singles verkocht in haar tijd.
welke Nederlandse artiest kan dat haar nazeggen?
dat wil zeggen dat ze dus echt wel kan zingen

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

On 14-06-2011 13:46 indisch4ever wrote:
nou senior...
ze heeft 60 miljoen singles verkocht in haar tijd.
welke Nederlandse artiest kan dat haar nazeggen?
dat wil zeggen dat ze dus echt wel kan zingen

Nee, het zegt alleen dat veel mensen het mooi vinden. Das net iets anders.
Niets mis mee, maar niet mijn ding

Ga staan waar geen plek is om te staan.

spacer line  

Ze is verdomd echt populair in haar tijd, samen met De Blauwe Diamanten.
Zelfs de orang Belanda' s vinden haar mooi zingen.

bisa dicek of makemyday .

senior
User
User icon of senior
spacer line

In mijn oren klonk het net zo slecht als Ronnie Tober ( ook een museumstuk van vroeger) , en a- muziekaal als ik nu eenmaal ben vond ik de twee nepdiamantjes ook maar magertjes klinken.... Emoticon: Shut up! Emoticon: Cry

hati hati, pelan pelan

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Om Sid

Zelfs de orang Belanda' s vinden haar mooi zingen.

In welk gezelschap hebt u al die jaren gezeten?????? Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Nooit begrepen waarom mensen artiesten van vroeger,ze zingt geloof ik nog,altijd zo moeten afkraken.Ze kan het best,anders ben je niet al zolang bekend en al is het misschien niet jouw ding,andere vooral oudere mensen hebben hier plezier van.Beter dan al dat geschreeuw en gejoel tegenwoordig in al die waardeloze talentenshows waarin iedereen maar alles van anderen na staat te bleren en presentatoren de boel ellenlang op lopen te rekken...dat vind ik nou waardeloos. Emoticon: Talk to the hand

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Veer01,

Juist, er zijn veel mensen die genoten hebben van haar liedjes. Was ook niks mis mee. Wij "oudjes" begrijpen de muziek van tegenwoordig niet meer zo goed. Cold Play, wie zijn zij? Op PinkPop in Landgraaf verdienden zij 1,3 miljoen euro voor een paar lawaainummers. Het is maar hoe je het bekijkt.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 14-06-2011 21:21 schreef Veer01:
Nooit begrepen waarom mensen artiesten van vroeger,ze zingt geloof ik nog,altijd zo moeten afkraken.Ze kan het best,anders ben je niet al zolang bekend en al is het misschien niet jouw ding,andere vooral oudere mensen hebben hier plezier van.Beter dan al dat geschreeuw en gejoel tegenwoordig in al die waardeloze talentenshows waarin iedereen maar alles van anderen na staat te bleren en presentatoren de boel ellenlang op lopen te rekken...dat vind ik nou waardeloos. Emoticon: Talk to the hand

K ben het helemaal mee eens, smaak is een menselijk eigenschap en daar kan je niets tegen doen.
We vinden ook niet alles lekker wat eten betreft.
Nog wat, de EndeMol schijnt failliet te gaan

Volgende slachtoffer in deze crisistijden: mega-TV-maker Endemol. Een van de grootste producenten van debielentelevee wereldwijd staat op instorten. Volgens het doorgaans prima ingevoerde Financiële Dagblad kampt de TV-fabriek met een schuld van 2 miljard euro enzv.

Dit is maar een gerucht.
Je kan hier weer eens duidelijk zien, dat we van alle kanten worden belazerd, door die commercieels die via de producten die wij dagelijks nodig hebben, hun TV programma's worden gefinancierd.
En zulke klote programma’s als de Voice en andere programma’s ook van de omroepen waardeloos zijn.
Vooral dit persoontje wat een schreeuwijker is die………………. Emoticon: Emoticon: Nooo Emoticon: Puh!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Anne Gronloh is leuk, maar Ben Saunders ook..... Met je tijd meegaan om Ziel.

Er is een serie geweest dat Alii B vergeten zangers en zangeressen uit de kast haalde zoals Denny Christian en Bonnie St Calir. Anne Gronloh was een va de eerst en ASliB maakt een Branden Zand versie en Anneke een versie van een liedje van Alie B )weet zo gauw niet meer welke' Dat is een heel leuk programma waaruit blijkt dat kwaliteit niet in leeftijd of achtergrond zit. In het pgramma destijds heeft Anneke zichtbaar veel indruk gemaakt op Ali B en zijn maat.

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

senior
User
User icon of senior
spacer line

Zo zie je maar weer : smaken verschillen. In deze moet ik Om Ziel ook gelijk geven : die getatoeerde Ben S. is ook niks, typisch een product van de armzalige commerciele prutzenders . Vermoedelijk horen we over een jaartje of zo helemaal niks meer van hem. net zoals het zovelen is vergaan die ooit een of andere talentenjacht hebben " gewonnen "

Het door AM genoemd programma kan ik ook niet beoordelen, nooit gezien...wellicht doordat ik vrijwel nooit naar commerciele zenders kijk. Emoticon: Shut up!

hati hati, pelan pelan

spacer line  

On 14-06-2011 16:07 zieleffe wrote:
Om Sid

[quote removed]

In welk gezelschap hebt u al die jaren gezeten?????? Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Party!
]

Alleen bij goe volk .
Ik begeef me ook al jaren in deze forum, allemaal goe volk Emoticon: Wink

bisa dicek of makemyday .

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Jemig de pemig Om Ziel, wel een beetje met uw tijd meegaan hoor. Ben Saunders is toch te gek?:

Vond 'm vroeger met Koos Koets wel beter, maar hij is beter dan Anneke Grönloh, toch? Mozes Kriebel Emoticon: Angry

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik zie een Ben S Emoticon: Cry , kan me voor geen kant boeien, maar ik hul me in stilzwijgen, ik kan me nog herinneren dat mijn vader uit zijn bol ging van de Rolling stones en de Beatles.
De geschiedenis herhaalt zich, met die verstande dat mijn vader het uitschreeuwde van verontwaardiging en ik zwijg en tracht er begrip voor op te brengen. Emoticon: Shut up!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Of K met de tijd mee gaat, zelf cultureel ben K flexibel

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

??????? Laat ie naar zijn eigen Pipo schoenen kijken, daar staan de punten in ieder geval nog van omhoog Emoticon: Laugh out loud

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Leuke foto met die kilt.En ook die van Bie,gouwe tijden vroeger met Koot.Ja,ik word 45 dit jaar,voel me al beetje bij de oudjes.Maar ben nog lenig,vandaag weer op me lading klimmen Emoticon: Stupid en boeltje vastsjorren,ben je als chauffeur net een klimaap uit Artis.Toch kan ik nog wel eens melancholisch worden bij oude hits als Music-John Miles of andere oldies. Emoticon: Bye bye

elsbeth
User
spacer line

Koot en Bie waren wel een klasse apart, hoor.
Ik kijk nog regelmatig op you tube terug. Laatst nog naar :Masterclass van Jorgen Baumwolle (Bie). Geniaal hoe ze dat spelen.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Veer
K dacht dat er een dongel hing, onder die kilt maar mijn bril is wel vet zal het schoon maken.
en die fles whisky wat dacht je daarvan?.
Heb K vroeger ook moeten doen limonade kratten vol en leeg gereden overal door Nederland.
Het mooiste was altijd in AMsterdam op de wallen limonade brengen met je vrachtwagen op de
Oudezijds Achterburgwal de gehele straat blokkeren, 's morgensvroeg dat ieder daar nog sliep

Elsbeth
Ja dat waren nog eens zondagavonden dat ze op TV waren.
VPRO altijd een beetje exstreem................. Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Yeah right!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 15-06-2011 22:18 Veer01 wrote:
Leuke foto met die kilt.En ook die van Bie,gouwe tijden vroeger met Koot.Ja,ik word 45 dit jaar,voel me al beetje bij de oudjes.Maar ben nog lenig,vandaag weer op me lading klimmen Emoticon: Stupid en boeltje vastsjorren,ben je als chauffeur net een klimaap uit Artis.Toch kan ik nog wel eens melancholisch worden bij oude hits als Music-John Miles of andere oldies. Emoticon: Bye bye

Troost je Veer, allereerst houdt het je lenig en je bent bezig, dat is altijd nog beter als 3 uur wacht tijd op een container terminal om je doos kwijt te raken Emoticon: Frustrated
Dat heeft maar heeft één voordeel, je kan dan wel op je gemak naar oldies luisteren Emoticon: Yes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,303,249 topic views - 221,763 posts - 13,476 topics - 15,948 members - last post @ 22-08-2017 11:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

88,933,634 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com