indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

SanderBali
User
spacer line

Ook in veel andere landen worden ze niet gebruikt maar ben toch eigelijk wel benieuwd waarom niet. In bedoel trouwens gewoon zo'n bakkie voor achter de personenauto.

Is het omdat je overal pickups kan huren als je wat te vervoeren heb? Omdat winkels een vaak een bezorgservice hebben? Of hebben ze er gewoon echt nooit van gehoord?

Ook bv een kleine uitvoering voor achter de motor zou toch vooral in IndonesiŽ handig kunnen zijn?

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Nu je het zegt Sander, klopt je ziet inderdaad geen aanhangwagentjes, de wetgeving? Of misschien is de trekhaak nog niet uitgevonden in IndonesiŽ Emoticon: Wink
Maar ja waar zouden ze zich druk over maken als het zo ook kan Emoticon: Laugh out loud

SanderBali
User
spacer line

Hahahahaha wat een foto. Niet te geloven zeg.

Ja idd, waarom zouden ze moeilijk doen als het ook makkelijk kan Emoticon: Smile .

simpati
User
spacer line

Vooruit rijden kunnen ze in IndonesiŽ als een formule 1 piloot, achteruit met een aanhangwagen is maar de vraag!

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Ze hebben wel aanhangers in Indonesie. De politie in Jakarta gebruikt ze onder andere.

It's only kinky the first time.

SanderBali
User
spacer line

On 08-06-2011 10:09 oyibo wrote:
Ze hebben wel aanhangers in Indonesie. De politie in Jakarta gebruikt ze onder andere.

Je bedoelt die caravans die ze bij controles gebruiken. Die heb ik ook gezien ja.

SanderBali
User
spacer line

On 08-06-2011 09:56 simpati wrote:
Vooruit rijden kunnen ze in IndonesiŽ als een formule 1 piloot, achteruit met een aanhangwagen is maar de vraag!

Simpati, achteruit rijden met een aanhanger kunnen er in NL ook maar weining ondanks het wel in het examen zit tegenwoordig.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Dat zag je al in 2006 waar ze die waterflessen voor dispencers rond brachten...... Emoticon: Nice Emoticon: Wink

Ja dat achteruit rijden Trus trus trus hoooooooooooooooooo te laat lambat
Boem is ho................... Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Op 08-06-2011 09:56 schreef simpati:

Zonder aanhanger is het al een probleem viel me op. Ik heb heel wat keer meegereden waarna ik dacht " dat laatste stukje had ik beter gekund". Achteruit inparkeren vond ik zo'n beetje de leukste toeristische atractie in IndonesiŽ.

"Bhinneka Tunggal Ika"

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

In Sunda staat bij iedere parkeerplaats een parkeerwachter, aterret aterret aterret.

SanderBali
User
spacer line

On 08-06-2011 10:54 zieleffe wrote:

Click to see original image

Dat zag je al in 2006 waar ze die waterflessen voor dispencers rond brachten...... Emoticon: Nice Emoticon: Wink

Ja dat achteruit rijden Trus trus trus hoooooooooooooooooo te laat lambat
Boem is ho................... Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye

Wat een eigenzinnige man is die Zieleffe toch Emoticon: Wink
Ik heb het over aanhangers...

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Dat heb je niet je weet zelf niet wat je schreef............................ Emoticon: Frustrated Emoticon: Stupid Emoticon: Yawn

Ook bv een kleine uitvoering voor achter de motor zou toch vooral in IndonesiŽ handig kunnen zijn?

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

SanderBali
User
spacer line

On 08-06-2011 11:19 zieleffe wrote:
Dat heb je niet je weet zelf niet wat je schreef............................ Emoticon: Frustrated Emoticon: Stupid Emoticon: Yawn

[quote removed]

Ja maar ik bedoelde echt een aanhanger, iets wat je kan aankoppelen en loskoppelen. Op jouw foto is gewoon een driewieler.

SanderBali
User
spacer line

Iemand nog een idee?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Bestaat hier inderdaad vrijwel niet. Wellicht heeft het ermee te maken dat de taakverdeling hier strikter is. In Nederland ga je zelf boodschappen doen, zelf een verbouwing, zelf op vakantie en dus sleur je al die zooi met je mee. Hier in Indonesie laat je de boodschappen doen door een ander, die verbouwing ook natuurlijk en als je op vakantie gaat dan stamps men het halve huishouden in die te grote APV, want dat past makkelijk.

Voor alle dingen waarvoor je een aanhanger nodig zou hebben heb je hier mensen die dat voor een prikkie voor je doen. Van het vervoeren van oud witgoed tot aan een vakantie.. altijd wel iemand te vinden in je directe omgeving die dit kan regelen. En zeg nu zelf... een aanhanger in je garage waar ook een auto kan staan.. daar gaan ze hier in Indonesie echt niet aan beginnen!

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Malam......

Schitterende foto! Vooral die vent bovenop!!!! Hij heeft nog net geen zweepje.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 11-06-2011 09:24 Yerun wrote:

Voor alle dingen waarvoor je een aanhanger nodig zou hebben heb je hier mensen die dat voor een prikkie voor je doen.

Bedoel je zo iemand Yerun? Emoticon: Shiny

bambang
User
spacer line

Zelfs in chique hotels is er geen elektrische deuren die automatisch open gaan. Er is een portier (goedkope arbeidskracht) die de deur voor de gasten opent.

SanderBali
User
spacer line

On 11-06-2011 09:24 Yerun wrote:
Bestaat hier inderdaad vrijwel niet. Wellicht heeft het ermee te maken dat de taakverdeling hier strikter is. In Nederland ga je zelf boodschappen doen, zelf een verbouwing, zelf op vakantie en dus sleur je al die zooi met je mee. Hier in Indonesie laat je de boodschappen doen door een ander, die verbouwing ook natuurlijk en als je op vakantie gaat dan stamps men het halve huishouden in die te grote APV, want dat past makkelijk.

Voor alle dingen waarvoor je een aanhanger nodig zou hebben heb je hier mensen die dat voor een prikkie voor je doen. Van het vervoeren van oud witgoed tot aan een vakantie.. altijd wel iemand te vinden in je directe omgeving die dit kan regelen. En zeg nu zelf... een aanhanger in je garage waar ook een auto kan staan.. daar gaan ze hier in Indonesie echt niet aan beginnen!

Zoiets dacht ik ook.

Ok, misschien dan niet voor prive gebruik maar voor transportbedrijven zou het wel interessant kunnen zijn. Kijk maar hoe overbeladen die trucks vaak zijn.

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Sander,
Je moet een derde fabriek stichten. Bouwen van aanhangers, boedelbakken. Zal een gat in de RI markt zijn.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

SanderBali
User
spacer line

On 11-06-2011 19:33 BintangJan wrote:
Sander,
Je moet een derde fabriek stichten. Bouwen van aanhangers, boedelbakken. Zal een gat in de RI markt zijn.

Jan,
Ik vind het een beetje te veel voor de hand liggen. Ik kan me haast niet voorstellen dat daar nog nooit iemand op gekomen is of er mee bezig is geweest. Daar moet iets zijn wat het niet interessant maakt voor de RI.

pierre
User
spacer line

ja, ze kunnen er niet mee rijden.

Sander1970
User
spacer line

Zou het misschien verboden zijn omdat men er anders waarschijnlijk ook personen in gaat vervoeren wat een beetje link is natuurlijk. Overigens is dit me in Thailand en Cambodja ook al opgevallen.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Haha, ja als ze even de kant krijgen, worden er mensen ingeladen inderdaad. En dat leidt tot ergere problemen dan alleen een lekke band over het algemeen (kijk naar de moordenaar en artiest Syaful Jamil die zijn vrouw om het leven bracht door 10 man in een Avanza te laden, waar zes is toegestaan). Zo'n aanhanger zou dan 1 grote uitnodiging zijn om nog eens 20 familieleden mee te nemen 'voor niets'.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ja belachelijk die Syaful. Staat daar wat dramatisch te doen bij het graf met zijn scheinheilige armen naar Allah gericht, maar is zelf de grote factor achter de dood van zijn echtgenote. Zgn. door een windstoot van de tolweg geraakt. Ik ken de tolweg Cipularang op mijn duimpje maar kan me niet voorstellen hoe iemand in staat kan zijn zijn auto de berm in te rijden (nog verder zelfs) als hij/zij niet slaperig is of is afgeleid door het ge- cerewet van medepassagiers. Walgelijke scheinheil maar zoals het een goed Indonesier betaamt: "Nooit schuld bekennen en/of de hand in eigen boezem steken; laat staan verantwoording nemen voor eigen daden: mustahil ."

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,886,228 topic views - 234,939 posts - 13,697 topics - 25,674 members - last post @ 15-11-2019 11:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,721,474 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com