indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo Forumleden,

Ik zie dat er verschillende mensen deze zomer vanaf Brussel met Qatar vliegen.
Wie heeft er nog goede tips betreffende het parkeren en/of vervoer ernaar toe.

Alvast bedankt Emoticon: Smile

Familie Gevers

Elly-01
User
User icon of Elly-01
spacer line

Wij vliegen ook vanaf Brussel met Qatar, wij hebben bij van der Valk een park, sleep en fly arrangement geboekt, je mag dan 14 dagen gratis parkeren, elke week extra 15 euro, zo zijn wij dus met zijn tween voor 1 overnachting met ontbijt en 4 weken parkeren 99 euro kwijt. Er is een gratis shuttle service en als klap op de vuurpijl wassen ze ook nog je auto. Emoticon: Party!

Elly-01
User
User icon of Elly-01
spacer line

Larosaurus
User
spacer line

Wij zijn 32 dagen weg, dat kost aan parkeren 200 euro, met de taxi vanuit regio maastricht kost dat 95 euro enkele reis in een busje. Wordt voor de deur opgehaald en afgezet.
Is met deze club:

http://www.anroservices.com/

Dus wellicht ook voor anderen een interessante optie om een luchthaventaxiservice in de buurt te zoeken.
Ik heb ook een keer in het q park car hotel geparkeerd, prima geregeld, je geeft de auto met sleuteltjes af, maar voor onze periode kost dat bijna 500 euro, dus de keuze was snel gemaakt. Succes

spacer line  

Misschien kun je ook eens op een nederlande site kijken. Ik heb namelijk in 2009 voor 6 personen een taxibus geregeld voor totaal 260,--. Dat was bij Taxi de Hart uit Ammerzoden. De chauffeur was niet zo gezellig, maar het transport was in ieder geval goed.

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

K heb voor 2006 altijd schiphol taxi genomen ophalen en wegbrengen toen 40 PP..... Emoticon: Shiny

sorry lees nu Brussel zal ook wel mogelijk zijn door van de Hart Taxi.
moeite waard om daar informatie over in te winnen............. Emoticon: Shiny
http://www.google.nl/search?hl(...)l=1&biw=1920&bih=866

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,929,256 topic views - 222,135 posts - 13,485 topics - 16,234 members - last post @ 21-09-2017 00:17 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,972,258 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com