indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

elizaa
User
spacer line

Hallo allemaal!

In augustus gaan een vriendin en ik 3 maanden naar yogyakarta voor studie en stage!
Onze reis is al geboek, alleen moeten wij nog een verblijf plaats regelen. Nu willen wij heel graag een huisje of appartement met een balkon, tuintje en als het kan een zwembad maar dat is niet noodzakelijk. Wie kan ons tips geven? of wie weet misschien een huisje of een appartement?

Groetjessss Eliza

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Jackpot. Midden in de ramadan op de bonnefooi naar Yogjakarta.
Niet de slimste tijd om dat te doen. Alles wat ik evt wist zit al vol.
Wellicht dat er iemand nog iets weet. Succes.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

margaretha
User
spacer line

Onze zoon verbleef met 6 anderen in het volgende app. complex! Gingen met de scooter naar de universiteit! Ligt vlakbij de malioboro! : tegal-panggung-geusthouse

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Kijk even naar de onderstaande websites; voldoende leuke onderkomens. Maar......belangrijk......wat wil je ervoor kwijt?

Take a look : www.pondokterra.com, http://travel.spotter.be/nl/Vi(...)ia/Spot_3427260.htm, www.villahanis.com

yogyamsa
User
spacer line

Hoi Eliza,

Ik heb zelf een hostel in Yogyakarta, dichtbij de universiteit en we verhuren zelf kamers voor studentes.Heb je interesse dan zal ik je terug mailen. Moet je alleen niet telang wachten want ik heb nog drie kamers ter beschikking.
Mijn emailadres is liba0022Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

darini
User
spacer line

Beste Eliza,
Ik heb een house In Indonesia, rustig omgeving en dichtbij een universiteit en er is genoeg openbaarvervoer. Ik heb een aparte etage's met 3 slaapkamers, mooie huiskamer, we hebben ook warm water en 1 kamer met airco. Meestal ik verhuren we het voor vrienden of andere gasten uit Nederland. ik ben zelf tot 12 augustus nog in Jogjakarta. Ik heb prive zwembad op tweede etage met uitzicht naar Vulkan Merapi.

de woonwijk is rustig en veilig en alles zit in de buurt. als je intresse heb kun je contact met me opnemen via de email : darinischaapRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com
ik woon zelf in schiedam

mvg darni

zwolle01
User
spacer line

Hallo Allemaal

Volgend jaar ga ik met pensioen,en ik zoek een huurhuis op bali
wie kan mij daarbij helpen.

Het mag ook in de kampong zijn.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,989,892 topic views - 236,319 posts - 13,704 topics - 27,616 members - last post @ 28-01-2020 14:50 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,861,929 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com