indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jan Smit
User
spacer line

Misschien kan iemand mij helpen, is het zo dat een kitas (nu een jaar voor 1200 $), verandert wordt.........., naar 2x dat bedrag..........
met vr gr
Jan

Blog Bot
spacer line

je zou de nederlandse ambassade in Jakarta kunnen bellen. Ik hoop het niet want wij gaan dit jaar ook naar Indonesie. Als je voor een bedrijf gaat betalen hun dat voor je. Probeer het zoveel mogelijk zelf te regelen, het kost je teveel geld anders. Vergis je niet het heeft heel wat voeten innde aarde.

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste ....
Als je heel veel geduld en geld hebt is het een optie om de ambassade in Jakarta te bellen, die staan niet echt bekend als klantvriendelijk.
Nu er met de ramp in Aceh nog veel vermisten zijn kan je dat al helemaal vergeten.

Beste Jan,
Over verdubbeling van die belasting bij een werkvisum hebben wij nog niets vernomen, bij mijn laatste verlenging in November 2004 heb ik nog US$1200 betaald.
Zodra er officieel nieuws is zullen we dat echt wel vernemen op dit forum, zolang dat niet gebeurd ga er maar van uit dat dit nog niet aan de orde is.
Jan

Jantje
User
spacer line

Jan Smit,

Probeer www.rami-services.com
www.expat.or.id

gerald
User
spacer line

Mijn neef heeft door een pengacara(advocaat) laten regelen in Solo en hij kreeg 1(een) jaar verlenging ,en hij moest RP.2.juta aan die advocaat betalen.Dus zoek een advocaat in Indonesie.
Succes

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Het is wat Gerard zegt, wij zijn voor die KITAS procedure ook een tussenpersoon in aan het schakelen. Dat werkt het makkelijkste

Begin de details te vergeten

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,523,977 topic views - 239,387 posts - 13,721 topics - 31,433 members - last post @ 04-06-2020 10:15 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,537,501 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com