indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

vraagje. In nederland is Neutral zeep (waspoeder en handzeep) een prima middel voor mensen met zeep allergie.
Er zal best een vergelijkbaar product zijn in Ind. Wat is dat en waar gemakkelijk te krijgen?
Want, ik wil niet teveel zooi meenemen in de bagage.......en de verkeerde zeep is voor mijn dochter ECHT funest en ongeveer einde vakantie.
En, niet wassen en wel meenemen heb ik ook al verzonnen.

Neutral zeep is een klassieke, alkalische zeep, gemaakt van oliŽn en vetten van plantaardige (palmpitolie) en dierlijke (tallow) oorsprong. Door verzeping van deze oliŽn en vetten met natronloog ontstaat de eigenlijke (glycerine houdende) zeep, die na het ondergaan van enige bewerkingen, zoals het toevoegen van Kokosvetzuren en stabilisatoren en het daarna drogen, de uiteindelijke zeep oplevert. Glycerine en Kokosvetzuren zijn de humectants in deze formulering.

Ga staan waar geen plek is om te staan.

spacer line  

Sabun netral.
Vraag bij de apotheek of drogistketen zoals Guardian , en andere grote merken bij Malls.
Of mss weet de wijze Gugel het wel.

bisa dicek of makemyday .

spacer line  

Zwitsal "hair n body" zeep voor (gevoelige) babies. In 'n flacon en refill pouches verkrijgbaar in (bijna) iedere supermarkt (Carrefour, Hardy's, Tiara Dewata, etc.) en baby / kinder speciaal zaak (Clandy's).

If you have nothing to loose, you can risk everything

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

On 20-05-2011 09:04 Amed East Bali wrote:
Zwitsal "hair n body" zeep voor (gevoelige) babies. In 'n flacon en refill pouches verkrijgbaar in (bijna) iedere supermarkt (Carrefour, Hardy's, Tiara Dewata, etc.) en baby / kinder speciaal zaak (Clandy's).

uuhhhh. als er een zeep is die absoluut NIET anti-allergeen is, dan is deze het wel.......
1x gebruikt op dochter als baby, waarna een dermatoloog ons waarschuwde om het nooit meer te gebruiken.....is echte chemische bagger

spacer line  

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Pak Ronald: Grappig, de dermatoloog die wij raadpleegden, adviseerde deze zeep. En sinds we het gebruiken, hebben we geen last meer van huidproblemen, rode oogjes na het douchen / badderen, etc., etc.

If you have nothing to loose, you can risk everything

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Hee Amed....mooi! Nu moet ik ook zeggen dat onze dochter echt van alles uitslag krijgt.......nu is het gelukkig aan het stabiliseren, anders is Indonesie wel weer een probleem (arachide olie).

ik ga bij de maker van Neutral nog even vragen wat ze in Ind verkopen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,514,368 topic views - 228,736 posts - 13,635 topics - 19,573 members - last post @ 18-10-2018 12:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

106,783,199 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com