indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
Indoforum
User
spacer line

Heb je ook iets met IndonesiŽ? Kijk dan snel eens op onze website =edit=. Deze nieuwe website is speciaal opgezet voor Indische Nederlanders en Nederlanders die iets met IndonesiŽ te maken hebben. Als je nog niks weet over IndonesiŽ of wil je graag andere mensen vertellen over IndonesiŽ. Dan nodigen wij je ook van harte uit. IndonesiŽ is een prachtig land en heeft veel positieve kanten.

Onze geweldige website beschikt over verschillende categorieŽn. Zo kun je met anderen gezellig kletsen over de eilanden van IndonesiŽ, nieuws over IndonesiŽ, het geloof, reizen en hotels. Ook kun je discussiŽren over de politiek, werk, geldzaken, recht en de cultuur. Over elk onderwerp kun je wel wat vinden. Kortom, genoeg om te ontdekken over het prachtige land IndonesiŽ!

Op het forum kun je andere Indische Nederlanders ontmoeten. Je kunt over allerlei verschillende onderwerpen praten op het forum. Lekker vanuit huis kun je contacten leggen met andere Indische Nederlanders die ook iets met IndonesiŽ hebben.

Wij nodigen je van harte uit om eens een kijkje te nemen op onze forum. Je zult ontdekken dat IndonesiŽ een prachtig land is met eindeloze mogelijkheden. Bezoek onze website direct via =edit=.

Hoe meer mensen hoe leuker dus vertel het al je indovrienden!
MODERATOR BREAK

Reclame maken doe je tegen betaling of na 100 berichten hier op het forum. Verder laat ik je topic staan, lekker dom is ook wel eens lekker zo op de maandagmorgen. Whuahaha..

Placed by Jeroen @ 16-05-2011 04:17

paulana
User
spacer line

Nou nee dank je , dit forum is de beste in zijn soort, en dat zal ook wel zo blijven. Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Maar toch leuk geprobeerd Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Om Swastiastu

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Haha, enkele van de forum-namen komen me erg bekend voor. Verder aangevuld met een slappe mix van uitgemolken en uitstervende Indo-zooi die niets met Indonesie te maken heeft, maar met een groepje Nederlanders in Indonesie.

En dan ook nog het lef hebben reclame te maken op een forum over Indonesie voor dat soort dingen. Ik zal het wel als een beginnersfoutje rekenen.. want het lijkt erop alsof je geen enkel idee hebt wat je aan het doen bent.

Milani
User
spacer line

Hoezo??? Slappe mix van uitgemolken en uitstervende Indo-zooi die niets met Indonesie te maken hebben.

Beetje erg grof Jeroen. Bovendien wat is er mis met een Indo forum?

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Wat is er mis met een Indo forum? Buiten het feit dat er al vele honderden zijn? Geen idee, het lijkt me compleet overbodig om een website te beginnen voor wat reclame over pasar malams.. en al helemaal om via een ander forum aan je leden te komen. Dat is toch nog wel het ergste van alles.

Dat bedoel ik met die slappe mix. Diegene die denkt hier reclame te maken zit gewoon verkeerd, deze website gaat over Indonesie, niet over Indo's in Nederland. En als iemand dat verschil al niet kan zien.. tja.. dan moet je hier al helemaal geen reclame gaan maken en dan ook nog verwachten dat iedereen wel positief zal reageren.

Nee, dit soort onzin schiet men niets mee op. Ik ook niet bovendien, want normaal wordt er voor reclame betaald of kan dit na 100 berichten op dit forum. Maar ja, het moet natuurlijk weer gratis, want die pasar malam advertenties betalen ook niet vermoed ik zo.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Bovendien is het forum nog leeg, dus de kreet 'Over elk onderwerp kun je wel wat vinden.' is gewoon nepperij. Als ik een klant of gebruiker van iets zou zijn/worden, dan zou ik op dit soort typisch Indonesische praktijken al direct afhaken, men begint al met leugens, hoe kan daar nu ooit een goede samenwerking uit voortkomen?

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Indoforum; Ik zou zeggen, doe eerst eens wat moeite met je forumpje alvorens je stellingen doet en in een mislukt grappige poging poogt precies hetzelfde op te zetten als wat al bestaat, onder meer hier, waar je denkt je leden vandaan te halen. Prutser ben je.

paulana
User
spacer line

Een "geweldige" website" en idd hartstikke leeg, weinig hoop in bange dagen Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye

Om Swastiastu

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Jeroen,

Bespeur ik hier iets van broodnijd, jaloezie of concurrentie?

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Broodnijd? Huh? Jeroen maakt een opmerking die we tegen een ieder maken die reclame komt maken, het antwoord is standaard. En als het broodnijd is? Zou het topic dan hier nog staan? Concurrentie? Ik heb ook even gekeken, nee dat is het niet maar wel inderdaad een herhaling van een herhaling.

Tenminste Jan, als je de opmerking aan het adres van jeroen maakte.

It's only kinky the first time.

spacer line  

On 16-05-2011 04:12 Jeroen wrote:

want normaal wordt er voor reclame betaald of kan dit na 100 berichten op dit forum. .

Adoeh , ikke blij.
Dan kan ik hier tientallen adpertensi of iklan voor mijn toekomstige adpis biro in Jkt-Bdg-Ygy plaatsen. Emoticon: Shiny

bisa dicek of makemyday .

simpati
User
spacer line

Ik geloof niet dat het een probleem is om reclame te maken als je verder ook actief deelneemt aan het forum, Amed East Bali is een daarvan een erg goed voorbeeld, hij geeft erg waardevolle en betrouwbare informatie, dat daardoor de link naar zijn website iedere keer zichtbaar wordt zal voor weinig forumbezoekers een probleem zijn, voor mij tenmiste niet.
Salam,
Jan
Malang

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

precies jan, voor wat hoort wat. Iemand die hier bijdraagt kan zo reclame maken. Geen probleem.

De starter van dit onderwerp beschuldigd me via een topic report nu van het feit dat ik bang ben voor concurrentie. Hij/zij doet dus niet eens de moeite te lezen.

Topic gaat de archieven in dus.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

82,340,031 topic views - 239,287 posts - 13,720 topics - 31,185 members - last post @ 28-05-2020 05:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,230,949 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com